Kapitola 5
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 5
- Zobrazení: 624
Kuldahar – město
Než se nadějete, je tu záplava ještěrek. Vybít! Dříve něž s kýmkoliv pokecáte, projděte celé městečko a zabijte všechny ještěráky. Až bude čisto a klid, projděte se po Kuldaharu a pokecejte s těmi několika zůstavšími: Iselor vám dá úkol (zastavit nájezdy yuan-ti na Kuldahar) a poví vám spoustu důležitých informací o Legii chiméry a Isairovi a Madae (ty pak předejte zemřelé matce Egenii a umožněte jí tak konečně spočinout) V pravé části městečka je domek, uvnitř kterého najdete Gerbaše a od něj získáte klíč k hlásce, který po vás chtěl Jermsy. Gerbaše můžete vyléčit elixírem (nebo – máte-li barda – mu zazpívat :))
V bývalém obchodě (hned první domek po příchodu do města) narazíte na senilnějícího kováře Conlana (stejně jako Jermsy a Conlanův syn Sheemish (Šimiš) jsou to postavy z prvního dílu IWD). S kovářem pokecejte a slibte mu, že se poohédnete po Šimišovi (zatím nenakupujte!)
Posledním místem (tedy vyjma Iselorova příbytku ve velkém dubu, kde ale žádné zláštní štěstí vyjma několika kouzel nenajdete), tedy posledním místem, kde se dá vstoupit dovnitř, je rozbořená věž na severu. Vlezte dovnitř :)
Uvintř nejprve pokecejte se Šimišem a pak si klikněte (máte-li nainstalovaný bonus pack) na levý stůl. Objeví se nápis – nějaké kouzlo. Pokecejte se Šimišem a rázem je vás o jednoho více! S elementálem ať pokecá kouzelník či sorcerer a propustí jej – věci bude mít u sebe Šimiš a některé z nich stojí za to!
Teď se vraťte ke Conlanovi, oznamte mu nalezení syna a pokecejte o zbraních (celkem zajímavá je jeho narážka na to, že na jihu se nějak kazí železo – že by narážka na BG ságu? :)) Dostanete slevu a máte přístup k HODNĚ dobrým zbraním!
Ještě, než vyazíte do Chultu, skočte do průsmyku vyřešit nějaké resty.
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 5
- Zobrazení: 654
Kuldaharský průsmyk
Po „vylodění“ pokecáte s Osvaldem (nic jiného vám ani nezbude) a začnou se dít věci: objeví se šmejd a začne být drzý. Zjistěte vše, co vám bude ochoten prozradit, a v případě, že nemáte diplomatické skilly na výši, po jeho odchodu se budete muset vypořádat s několika nudnými nemrtvými. Těch je ostatně plná lokace. Docela se hodí nějaké zbraně s bonusy proti nemrtvým (třeba Lucernské ladivo), jde to rychleji. Až vyčistíte lokaci, vlezte do (zamčené) věže a pořádně si pokecejte s Jermsym a Nathanielem – odměnou vám budiž záplava informací, nutnost najít jistého Gerbaše, otevřená brána na hřbitov a informace o duchovi matky Egenie. Nezapomeňte je oba obrat! U Nathaniela můžete i obchodovat.
Ducha zatím neuvidíte, tak se vydejte na hřbitov. Zlikvidujte všechny nemrtváky a projděte si hřbitov. Zapamatujte si hlavně hrob starého Kolši, cestovatele a farmáře – URČITĚ se k němu ještě vrátíte! Hrob je v dolní řadě hrobů. Vejděte dovnitř a udělejte pořádek se záplavou hnusáků z Legie chiméry v čele se starým znám hnusem, který vás obtěžoval hned po přistání. Nic těžkého, Hiepherus je šunka a jeho poskoci taky. Proberte zbytky (o tom, že jste zlikvidovali nemrtvé v kuldaharském průsmyku, se dozvíte z dialogového okna) a vyberte Banovu schránku (je možné, že pokud máte v družině Banova kněze, dostane se vám nějaké další informace či nějakého předmětu) Hlavně si pročtěte v Hiepherusově deníku – VELMI zajímavé jsou pasáže o hledání nějakého meče … :)
Vylezte ze smrduté hrobky na nyní již poklidný hřbitov (a máte-li v družině Ilmaterova bratra v utrpení – kněz – můžete znovu posvětit jeho sochu na S hřbitova) a vraťte se do hlásky k Jermsymu nahlásit splnění úkolu. Zlepší si své mínění o vás a obdaruje vás nějakými (celkem nudnými) věcmi. Po cestě (je-li tma) pokecejte ve vypáleném stavení s duchem matky Egenie o tom, jak jde život (ehm … no nic, no … nejapný fór … :)) a vyptejte se na všechno možné. Slibte jí, že zjistíte, co se s Isairem a Madae stalo po její smrti, a jelikož vás v průsmyku už nic inspirativního nepotká, vydejte se do Kuldaharu (pravým okrajem mapy).
Strana 3 z 3