Kuldahar – město

Než se nadějete, je tu záplava ještěrek. Vybít! Dříve něž s kýmkoliv pokecáte, projděte celé městečko a zabijte všechny ještěráky. Až bude čisto a klid, projděte se po Kuldaharu a pokecejte s těmi několika zůstavšími: Iselor vám dá úkol (zastavit nájezdy yuan-ti na Kuldahar) a poví vám spoustu důležitých informací o Legii chiméry a Isairovi a Madae (ty pak předejte zemřelé matce Egenii a umožněte jí tak konečně spočinout) V pravé části městečka je domek, uvnitř kterého najdete Gerbaše a od něj získáte klíč k hlásce, který po vás chtěl Jermsy. Gerbaše můžete vyléčit elixírem (nebo – máte-li barda – mu zazpívat :))

V bývalém obchodě (hned první domek po příchodu do města) narazíte na senilnějícího kováře Conlana (stejně jako Jermsy a Conlanův syn Sheemish (Šimiš) jsou to postavy z prvního dílu IWD). S kovářem pokecejte a slibte mu, že se poohédnete po Šimišovi (zatím nenakupujte!)

Posledním místem (tedy vyjma Iselorova příbytku ve velkém dubu, kde ale žádné zláštní štěstí vyjma několika kouzel nenajdete), tedy posledním místem, kde se dá vstoupit dovnitř, je rozbořená věž na severu. Vlezte dovnitř :)

Uvintř nejprve pokecejte se Šimišem a pak si klikněte (máte-li nainstalovaný bonus pack) na levý stůl. Objeví se nápis – nějaké kouzlo. Pokecejte se Šimišem a rázem je vás o jednoho více! S elementálem ať pokecá kouzelník či sorcerer a propustí jej – věci bude mít u sebe Šimiš a některé z nich stojí za to!

Teď se vraťte ke Conlanovi, oznamte mu nalezení syna a pokecejte o zbraních (celkem zajímavá je jeho narážka na to, že na jihu se nějak kazí železo – že by narážka na BG ságu? :)) Dostanete slevu a máte přístup k HODNĚ dobrým zbraním!

Ještě, než vyazíte do Chultu, skočte do průsmyku vyřešit nějaké resty.