Vražedná pole – konec

Čeká vás pořádná banda v čele se Sablicem Tanem. Doporučuji se zaměřit nejdřív na kouzelníky, hlavně na Saablica – až dokouzlí „konvenční“ kouzla, začne opruzovat se smrtícími prsty a podobnými ohavnostmi. Až jej zlikvidujete, zbytek už je pohoda … no dobře – pohoda ne, ale dá se to. Posbírejte vše, co je na zemi, prohlédněte si opuštěný tábor a mrtvolu, u východu z lokace ještě nakopejte prdel několika polodrakům, co se tam flákají a nemají do čeho píchnout, prošacujte mrtvolu vedle a hotovo – pátou kapitolu máte za sebou!

Vražedná pole – vodopád

Opět jednou si vyrobte záložní save. Čeká vás boj se Saablicem Tanem, známým z prvního dílu. Tentokrát je za člověka a nemá moc dobrou náladu. Vytlučte celou jeho bandu (nejhorší jsou Xvimovi vraždící rytíři a odpadlí členové bratrstva Zpívajících čepelí – to jsou pěkní pacholci!) a uložte si to. Šetřete kouzly, budou se hodit! O kus dál vás čeká podivný hnusák a vůbec – tahle lokace je pěkně ujetá! S hnusákem se můžete domluvit a nechat se předvést před šéfa celého toho spolku, a nebo se s hajzlama moc nebavte a sejměte je rovnou – stejně byste to později udělali :) Tak či tak, situace je následovná – Saablic Tan oživil mrtvé z Vražedných polí a ty zase tyranizuje odporný lich. Mrtví po vás budou chtít pomoc. Zárovneň ale objevíte vězení, kde čekají na obětování zajatí elfové a nepočítejte s tím, že jejich propuštění zůstane bez následků :) Dělejte, jak sami uznáte za vhodné. Já elfy propustil, pokecal s nimi o jejich naivním společníkovi, slíbil se po něm poohlédnout a pak se probil záplavou mrtvých elfů, orků a podobné verbeže až k lichovi. V táboře je sice pár věcí, ale celkem žádné zázraky nečekejte. Šéf orků má ale docela solidní sekeru a taky stráž u brány měla něco zajímavého – co, to už mi vypadlo.

Každopádně teď stojíte tváří v tvář lichovi, a to není žádná prdel. Podívejte se, jak dopadl mladý naivní elf, a zkuste si z něj nebrat příklad! Tohle je už poslední boj v lokaci (tedy: poslední pořádný boj :)), takže nešetřete kouzly a vše soustřeďte na licha. Až bude po všem, vydechněte si, seberte vše, co se válí po zemi (hlavně nezapomeňte na elfí svěcenou vodu!), dolečte se a přes několik celkem neškodných oblud se probijte až k  SV okraji mapy, kde je zamrzlý vodopád. Vlijte svěcenou vodu do vodopádu a užijte si dobrého skutku. Konečně nastal čas se vyspat!

Po odpočinku na sebe (opět) naházejte vše posilující, co máte, urychlete se a přesvěčte se, že váš klerik či druid má připravené nějaké ty obludy na vyvolání. Jste-li připraveni na další prasácký boj, běžte dál.

Mezihra

Jaké překvapení, pravda? Místo vražedných polí jste zpět v Aurilině chrámu a Nikadémus potřebuje pomoct. Odmítnout jaksi nelze, takže do toho. Úkol není těžký – prolezte celé patro a pozabíjejte vše, co se hýbe vyjma Nikadéma samotného. Za obludy (glabzeru etc) jsou solidní expy, proto bude-li mít některý z členů družiny lvl-up, počkejte s tím až po boji, expy by se snížily. Po sejmutí posledního hnusáka se o tom dozváte, Nikadémus vám poděkuje a vy můžete (konečně!) vyrazit na Vražedná pole. Je dobré se před tím vyspat …

Den pátý – konečně!

Ihned po animaci si hru pro jistotu opět někam uložte! Poté zakouzlete na všechny zrychlení a zloděj ať padá fofrem levou částí mapy pod balvanem k Achronovi. V mezičase ať se ostatní posilují, ale znovu opakuji – tady jde o vteřiny! Achronovi přikažte, ať vás doveze na ambasádu. Udělejte pár kroků směrem k Izbelah, proběhne krátká konverzace a pak to začne – fighteři ať kryjí kouzelníky, a ti ať kouzlí jako smyslů zbavení jeden prst smrti za druhým – však on se některý ujme! Nemá moc smyslu snažit se do Izbelah bušit bojovníky, má slušné ochrany a než ji umlátíte, stihne kouzlo seslat. Proto braňte své kouzlící postavy před nasumonovanými potvorami a doufejte :) Nakonec ale Izbelah chcípne a vy jste zachráněni – pokud jste nezešíleli do této chvíle, vězte, že to nejhorší už máte za sebou. Seberte to, co zbylo po kouzelnici a vypadněte na Vražedná pole. Snažte se tento boj přežít v co nejlepším stavu, další odporně tuhý boj vás čeká hned o kus dál a spát není kde!