Kapitola 3: Bandité
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 3: Bandité
- Zobrazení: 1642
Maják | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR3600 |
Další zastávka | AR4100 - Archeologické stanoviště |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | golemové z masa, skuruti/elity, sirény, vrrci |
Obnovitelní | mrchožrouti, vlci/hrůzní/strašliví, vrrci, golemové z masa, skuruti/elity, tasloiové |
Při táboření | sirény |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | AR3100 - Pobřeží ztroskotané lodi (AR5800 - 20%) |
Východ | AR3700 - Rudé kaňony (AR5700 nebo AR5900 - 20%) |
Jih |
AR4100 - Archeologické stanoviště (AR5801 - 20%) |
Západ |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- black Alarics cave - černá Alarikova jeskyně
- worrgs - vrrci
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1: Věštkyně Pallonia
- Q-2: Cordayr a Sil
- Q-3: Černá Alaricova jeskyně
- Q-4: Safana
- Q-5: Arkushule
- Q-6: Arrouine
Postup:
Boj se sirénou
Sirény používají [Silnou náklonost] a tím převezmou kontrolu nad členem vaší družiny a použijí jej proti vám. Mějte připravené kouzlo [Odstraň magii] a zbraně na dálku. Druhou variantou, kterou já osobně preferuji, jak se s těmito "ženskými" vypořádat je vyvolat si kostlivce a na toho si můžou kouzlit silnou náklonost, kolik chtějí a bude jim to "houby" platné. ;-)
Q-1: Věštkyně Pallonia
Přistoupí k Vám Pallonia a bude mluvit o silách, které jsou v pohybu.
Q-2: Cordyr a Sil
Zabití sirén je částí Cordyrova vedlejšího úkolu (úkol z města Baldurs Gate). Tento úkol však může být splněn ještě předtím, než se s Cordyrem střetnete. Jakmile vás Sil spatří pozdraví vás a poté na vás spolu se zbytkem sirén zaútočí. Všechny zabíjte. Pokud jste byli posláni Cordyrem, vraťte se do přístavu v Baldurs Gate.
Sil: 2000xp, krátký luk, šípy bodání (5), perla
Q-3: Černá Alarikova jeskyně
Vstupte do jeskyně AR3600. Dávejte si pozor na PASTI!!! Zabijte golemy z masa a vyrabujte poklady.
Kořist: hůlka paralyzace, šipky zranění (10), plášť vlka, lektvar infravize, lektvar absorbce, elixír zdraví, protijed, příručka tělesného zdraví (trvale odolnost +1), 312zl.
Q-4: Safana
Budete potřebovat nějaký muže ve vaší partě, abyste si mohly promluvit s touto chaoticky neutrální zlodějkou. Bude po vás chtít získání nějakého pokladu z jeskyně v severozápadní části mapy. Můžete ji buď naverbovat do družiny nebo ji odvolat. Pokud ji nebudete chtít, vezměte si všechny její věci a poté ji propusťte.
Majetek Safany: dýka, kožená zbroj, 15zl.
Q-5: Arkshule
Promluvte si s Arkshule, která vám bude věštit z dlaně. Pokud na ni budete tlačit, aby vám vyjevila víc, pozastaví se a pak na vás zaútočí. Pro tuto možnost musíte zvolit následující dialogový postup - 2,1,1,2,2,1. Až zaútočí, tak ji zabíjte.
Kořist: 600zl., čtvrteční hůl, mágova róba odolnosti na chlad, [hořící ruce], 38.zl
Q-6: Ardrouine
Promluvte si s Ardrouine. Její syn se skrývá před vrrky poblíž majáku. Souhlaste s tím, že jí pomůžete a pobíjte vrrky. Poté se vraťte k Ardrouide.
Odměna: 500zl., reputace +1, 60zl.
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 3: Bandité
- Zobrazení: 1252
Firewinský most | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR3100 |
Další zastávka | AR3600 - Maják (západně od Červených kaňonů) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | půlzlobři, zlobři, zlobři berserkrové/mágové, ogrilloni, sirény |
Obnovitelní | mrhožrouti, vlci/hrozní/strašní, ghastové, ghoulové, koboldi, zlobři/berserkeři, ogrilloni |
Při táboření | hrůzní vlci, ghastové, zlobři berserkeři |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | |
Východ | AR3200 - Vrchoviště (AR5900 - 20%) |
Jih |
AR3600 - Maják (AR5800 - 20%) |
Západ |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- Mad Arcand - šílený Arcand
- Shipwreck - ztroskotaná loď
- The Surgeon - chirurg
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Boj se sirénou
Sirény používají [Silnou náklonost] a tím převezmou kontrolu nad členem vaší družiny a použijí jej proti vám. Mějte připravené kouzlo [Odstraň magii] a zbraně na dálku. Druhou variantou, kterou já osobně preferuji, jak se s těmito "ženskými" vypořádat je vyvolat si kostlivce a na toho si můžou kouzlit silnou náklonost, kolik chtějí a bude jim to "houby" platné. ;-)
Q-1: Shoal a Droth
Pošlete za Shoal kokoliv z vaší družiny kromě hlavní postavy, aby si s ní šel promluvit. Požádá vás o pomoc a poté vás políbí. Její polibek okamžitě zabije toho, kdo s ní právě mluvil. Zaútočte na ni a bojujte s ní do té doby než s vámi začne znovu mluvit. Oživí vašeho padlého druha, pokud jí slíbíte, že jí pomůžete zabít zlobřího mága. Můžete s ní buď souhlasit nebo ji zabít. Pokud budete souhlasit, váš padlý společník ožije, a tak mu zpět oblečte jeho výbavu. Po chvilce se objeví zlobr mág, kterého zabíjte a poté si promluvte s Shoal.
Zabití Shoal: 5000xp, perla
Pomoc Shoal: 1725, meč bastard, helma obrany, rohovinový korál, 129zl.
Q-2: Šílený Arcand
Promluvte si s šíleným Arcandem. Pokud máte NPC reakci na 15-20 požádá vás, aby jste sebrali prsten ze ztrozkotané lodi, která leží jihozápadně od vás. Souhlaste a prsten mu přineste. Pokud bude vaše NPC reakce nižší i tak běžte sebrat prsten a doneste mu jej. Daný prsten je prokletý, takže ho nenasazujte ani si jej nenechávejte.
Odměna: 300zl., olej plamene
Q-3: Chirurg
Předtím než si promluvíte s chirurgem, můžete mu vybrat kapsy. Zeptejte se, kdo je a dá vám lektvar, poté vyléčí vaši družinu.
Krádež: Lektvar léčení, lektvar magické ochrany, elixír zdraví, protijed
Bonus: Lektvar magické ochrany
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 3: Bandité
- Zobrazení: 2081
Firewinský most | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR4500 |
Další zastávka | AR3100 - Pobřeží ztroskotané lodi (západně od Vrchoviště) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | (unikátní nepřátelé) |
Obnovitelní | koboldi/komanda, kostlivci, psi divocí/váleční, zombie |
Při táboření | kostlivci, zombie |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | AR4000 - Gullykin (AR5600 - 20%) |
Východ | |
Jih |
AR5000 - Údolí hrobek (AR5600 - 20%) |
Západ | AR4400 - Osamělé vrchy (AR5600 - 20%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Q-1: Gandolar a zlobr mág
Pokud jste právě vyšli z vyčištěných Firewinských ruin pak se vraťte za Gandolarem do Gullykinu pro vaši odměnu. V případě, že jste v nich ještě nebyli, pak do nich vstupte, vyčistěte je a poté projděte skrze dva východy do Gullykinu.
Q-2: Meilum
Přistoupí k vám Meilum s chvástáním se s jeho šermířskými schopnostmi. Můžete ho vyzvat nebo s ním sehrát divadýlko o tom, jak jej obdivujete.
Vyzvání: 1200xp, Rukavice bojové zkušenosti, Dlouhý meč +1, pobitá zbroj, 64zl.
Q-3: Carsa a Kahrk
Promluvte si s Carsou a naléhejte na ni, aby vám vydala kouzelnou baňku, dokud z ní nevypustí zlobra mága Kahrka. Potom, co ji zabije, k vám přistoupí a zaútočí na vás. Zabte jej.
Carsa: dýka, lumpova róba, [ochrana před ohněm], 25zl.
Kahrk: 3500xp, dlouhý meč, náhodný poklad (4), 85zl.
Q-4: Poe
Můžete si promluvit s tímto básníkem a poslechnout si jeho baladu. Pokud se cítíte štědří, můžete mu dát 10zl. jako poděkování.
Q-5: Bentan
Bentanovi můžete vybrat kapsy a pak si s ním promluvit. Bude se vás snažit konvertovat k Ilmaterovi.
Vybrání kapes: [Ochrana před magií]
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 3: Bandité
- Zobrazení: 1484
Gullykin | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR4000 |
Další zastávka | AR5201 - Firewineské ruiny (přes Jenkalův dům) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | (unikátní nepřátelé) |
Obnovitelní | ankhegové, strašliví/hrozní, běžní vlci, ghastové, ghoulové, koboldi/komanda, kostlivci, vrrci, xvartové |
Při táboření | koboldi |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | AR3500 - Mutaminova zahrada (AR5600 - 20%) |
Východ | |
Jih |
AR4500 - Firewinský most (AR5600 - 20%) |
Západ | AR3901 - Ulcasterské ruiny (AR5600 - 20%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1: Nájemní vrahové Molkar, Morvin, Drakar a Halacan
- Q-2: Gandolar a zlobr mág
- Q-3: Alvanhendar
- Q-4: Jenkal
Postup:
Q-1: Nájemní vrahové Molkar, Morvin, Drakar a Halacan
Jakmile vás Molkar zahlédné, pozdraví vás. Ihned poté všichni zaútočí. Všechny je zabíjte. Souboj s nimi je docela obtížný. Zakouzlete na sebe, co můžete. Požehnání, Odstraň strach atd.
3700xp, válečné kladivo, bojová sekera, řemdih +1, dlouhý meč +1, helma (3), střední štít (2), šupinové brnění, kroužkové brnění +2, kroužkové brnění, lektvar pohlcení, lektvar hrdinství, [Spánek], [Barevná sprška], 244zl.
Q-2: Gandolar a zlobr mág
Promluvte si s Gandolarem. Pokud jej požádáte o nasměřování přímo do ruin Firewinu můžete mu zaplatit 100zl, abyste mohli prohledat obydlí pulčíků a najít tak tajný vchod. Pokud je vaše NPC reakce 15-20 stačí mu zaplatit jen 50zl. Promluvte si s ním znovu. Požádá vás, abyste vybili všechny koboldy ve Firewinských ruinách. Poví vám o tajném vchodu, který vede z vinného sklepa. Místo toho vstupte do Jenkalova domu, zabíjte ho, vstupte do ruin a zabijte zlobra mága. Vraťe se za Gandolarem a pak mu ještě vyberte kapsy.
Odměna: 250zl.
Krádež: Elixír zdraví
Q-3: Alvanhendar
Vsupte do vinného sklepa, který zároveň slouží jako Chrám Yondalla AR4003. Promluvte si s Alvanhendarem. Prodává nějaké užitečné předměty a může vám poskytnout kněžské služby. Jeden z tajných vstupů do Firewinských ruin vede ze suterénu vinného sklepa AR4004 v jihozápadním rohu.
Q-4: Jenkal
Vstupte do Jenkalova domu AR4001. Sestupte do suterénu AR4002. Jenkal vás zastaví. Povězte mu, že jeho dům smrdí koboldy. Zabíjte jej. V západní části místnosti najdete skryté dveře. Před vstupem do nich na sebe zakouzlete ochranná kouzla a dostanete se tak lehce do blízkosti zlobra mága, aniž by se na vás mohl předem připravit.
Jenkal: 290xp, krátký meš, helma, malý štít, pobitá zbroj, 47zl.
Rabování domů
Dům 1, 1st patro AR4005
Vyrabuj 1 knihovnu a 1 zamknutou vytrínu.
Kořist: Historie Hlubiny, prak +1, 10zl
_ _ _ suterén AR4006
Vyrabuj 1 zamknutou truhlu, 2 knihovny, 2 bedny a 1 stůl. Ponechte si Historii Jednorožce pro Rinnie, která bydlí v severní Baldurově bráně.
Kořist: dýka, prak, Historie Údolí bohů, Příbeh pramene jednorožce, zelený prsten, Agni Mani náhrdelník, 66zl
Dům 2, 1. patro AR4013
Vyrabuj 1 vytrínu.
Kořist: 13zl
_ _ _ suterén AR4014
Vyrabuj 2 knihovny, 1 stůl a 1 bednu.
Kořist: Historie Měsíčního moře, Historie Stínového údolí, Turquoise - drahokam, 8zl
Dům 3, 1. patro AR4007
Vyrabuj 1 knihovnu and 2 cupboards.
Kořist: Historie Stínového údolí, Tiger Cowrie Shell - náhrdelník, 11zl
_ _ _ suterén AR4008
Vyrabuj 2 knihovny, 1 zamknutý stůl, 2 bedny a 1 zamknutou truhlu. Vezmi jednu Historii Temnoty duchovi z Ulcatesteru v Ulcasteru.
Kořist: prak, Lektvar Obrany, Historie Západního vnitrozemí, Historie Temnoty, [Prokletý svitek povolání monster], Náhrdelník modrého kamene, 47zl
Dům 4, 1. patro AR4009
Vyrabuj 1 knihovnu a 1 vytrínu.
Kořist: krátký meč, Historie Severu, 5zl
_ _ _ suterén AR4010
Vyrabuj 1 zamknutou truhlu, 2 knihovnys and 3 bedny.
Kořist: Hůlka magických střel, prak, dýka, Historie Mrtvých 3, Historie Severu, Ohnivý achát, andělský prsten, 42zl
Dům 5, 1. patro AR4011
Vyrabuj 1 knihovnu a 2 zamknuté vytríny.
Kořist: krátký meč, malý štít, kožené brnění, Historie Stínového údolí, 51zl
_ _ _ suterén AR4012
Vyrabuj 1 zamknutou truhlu, 2 knihovnys, 1 table and 1 crate.
Kořist: prak, krátký meč, Historie Stínového údolí (2), chrysoberyl, nefritový prsten, 34zl
Jenkal's Dům, 1. patro AR4001
Vyrabuj 1 knihovnu a 1 vytrínu. Vem Historii Temnoty duchovi z Ulcasteru do Ulcasteru.
Kořist: Historie Temnoty, 13zl
_ _ _ suterén AR4002
Vyrabuj 2 knihovny, 3 bedny a 1 zamčenou truhlu.
Kořist: dýka, lektvar Kamenné formy, Historie Severu, Historie Červených havranů, [Ochrana před jedem], zirkon, andar, stříbrný prsten, 116zl
Strana 2 z 2