Maják
x 3600 lighthouse
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR3600
Další zastávka AR4100 - Archeologické stanoviště
Nepřátelé
Neobnovitelní golemové z masa, skuruti/elity, sirény, vrrci
Obnovitelní mrchožrouti, vlci/hrůzní/strašliví, vrrci, golemové z masa, skuruti/elity, tasloiové
Při táboření sirény
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR3100 - Pobřeží ztroskotané lodi (AR5800 - 20%)
Východ AR3700 - Rudé kaňony (AR5700 nebo AR5900 - 20%)
Jih

AR4100 - Archeologické stanoviště (AR5801 - 20%)

Západ

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 3600 lighthouse

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • black Alarics cave - černá Alarikova jeskyně
  • worrgs - vrrci
  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Boj se sirénou

Sirény používají [Silnou náklonost] a tím převezmou kontrolu nad členem vaší družiny a použijí jej proti vám. Mějte připravené kouzlo [Odstraň magii] a zbraně na dálku. Druhou variantou, kterou já osobně preferuji, jak se s těmito "ženskými" vypořádat je vyvolat si kostlivce a na toho si můžou kouzlit silnou náklonost, kolik chtějí a bude jim to "houby" platné. ;-)

Q-1: Věštkyně Pallonia

Přistoupí k Vám Pallonia a bude mluvit o silách, které jsou v pohybu.

úkoly...

Q-2: Cordyr a Sil

Zabití sirén je částí Cordyrova vedlejšího úkolu (úkol z města Baldurs Gate). Tento úkol však může být splněn ještě předtím, než se s Cordyrem střetnete. Jakmile vás Sil spatří pozdraví vás a poté na vás spolu se zbytkem sirén zaútočí. Všechny zabíjte. Pokud jste byli posláni Cordyrem, vraťte se do přístavu v Baldurs Gate. 

Sil: 2000xp, krátký luk, šípy bodání (5), perla

úkoly...

Q-3: Černá Alarikova jeskyně

Vstupte do jeskyně AR3600. Dávejte si pozor na PASTI!!! Zabijte golemy z masa a vyrabujte poklady.

Kořist: hůlka paralyzace, šipky zranění (10), plášť vlka, lektvar infravize, lektvar absorbce, elixír zdraví, protijed, příručka tělesného zdraví (trvale odolnost +1), 312zl.

úkoly...

Q-4: Safana

Budete potřebovat nějaký muže ve vaší partě, abyste si mohly promluvit s touto chaoticky neutrální zlodějkou. Bude po vás chtít získání nějakého pokladu z jeskyně v severozápadní části mapy. Můžete ji buď naverbovat do družiny nebo ji odvolat. Pokud ji nebudete chtít, vezměte si všechny její věci a poté ji propusťte.

Majetek Safany: dýka, kožená zbroj, 15zl.

úkoly...

Q-5: Arkshule

Promluvte si s Arkshule, která vám bude věštit z dlaně. Pokud na ni budete tlačit, aby vám vyjevila víc, pozastaví se a pak na vás zaútočí. Pro tuto možnost musíte zvolit následující dialogový postup - 2,1,1,2,2,1. Až zaútočí, tak ji zabíjte.

Kořist: 600zl., čtvrteční hůl, mágova róba odolnosti na chlad, [hořící ruce], 38.zl

úkoly...

Q-6: Ardrouine

Promluvte si s Ardrouine. Její syn se skrývá před vrrky poblíž majáku. Souhlaste s tím, že jí pomůžete a pobíjte vrrky. Poté se vraťte k Ardrouide.

Odměna: 500zl., reputace +1, 60zl.

úkoly...

Firewinský most
x 3100 shipwreck
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR3100
Další zastávka AR3600 - Maják (západně od Červených kaňonů)
Nepřátelé
Neobnovitelní půlzlobři, zlobři, zlobři berserkrové/mágové, ogrilloni, sirény
Obnovitelní mrhožrouti, vlci/hrozní/strašní, ghastové, ghoulové, koboldi, zlobři/berserkeři, ogrilloni
Při táboření hrůzní vlci, ghastové, zlobři berserkeři
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever
Východ AR3200 - Vrchoviště (AR5900 - 20%)
Jih

AR3600 - Maják (AR5800 - 20%)

Západ

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 3100 shipwreck

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • Mad Arcand - šílený Arcand
  • Shipwreck - ztroskotaná loď
  • The Surgeon - chirurg
  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Boj se sirénou

Sirény používají [Silnou náklonost] a tím převezmou kontrolu nad členem vaší družiny a použijí jej proti vám. Mějte připravené kouzlo [Odstraň magii] a zbraně na dálku. Druhou variantou, kterou já osobně preferuji, jak se s těmito "ženskými" vypořádat je vyvolat si kostlivce a na toho si můžou kouzlit silnou náklonost, kolik chtějí a bude jim to "houby" platné. ;-)

Q-1: Shoal a Droth

Pošlete za Shoal kokoliv z vaší družiny kromě hlavní postavy, aby si s ní šel promluvit. Požádá vás o pomoc a poté vás políbí. Její polibek okamžitě zabije toho, kdo s ní právě mluvil. Zaútočte na ni a bojujte s ní do té doby než s vámi začne znovu mluvit. Oživí vašeho padlého druha, pokud jí slíbíte, že jí pomůžete zabít zlobřího mága. Můžete s ní buď souhlasit nebo ji zabít. Pokud budete souhlasit, váš padlý společník ožije, a tak mu zpět oblečte jeho výbavu. Po chvilce se objeví zlobr mág, kterého zabíjte a poté si promluvte s Shoal.

Zabití Shoal: 5000xp, perla
Pomoc Shoal: 1725, meč bastard, helma obrany, rohovinový korál, 129zl.

úkoly...

Q-2: Šílený Arcand

Promluvte si s šíleným Arcandem. Pokud máte NPC reakci na 15-20 požádá vás, aby jste sebrali prsten ze ztrozkotané lodi, která leží jihozápadně od vás. Souhlaste a prsten mu přineste. Pokud bude vaše NPC reakce nižší i tak běžte sebrat prsten a doneste mu jej. Daný prsten je prokletý, takže ho nenasazujte ani si jej nenechávejte.

Odměna: 300zl., olej plamene

úkoly...

Q-3: Chirurg

Předtím než si promluvíte s chirurgem, můžete mu vybrat kapsy. Zeptejte se, kdo je a dá vám lektvar, poté vyléčí vaši družinu.

Krádež: Lektvar léčení, lektvar magické ochrany, elixír zdraví, protijed
Bonus: Lektvar magické ochrany

úkoly...

Firewinský most
x 4500 firewine
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR4500
Další zastávka AR3100 - Pobřeží ztroskotané lodi (západně od Vrchoviště)
Nepřátelé
Neobnovitelní (unikátní nepřátelé)
Obnovitelní koboldi/komanda, kostlivci, psi divocí/váleční, zombie
Při táboření kostlivci, zombie
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR4000 - Gullykin (AR5600 - 20%)
Východ
Jih

AR5000 - Údolí hrobek (AR5600 - 20%)
Durlagova věž

Západ AR4400 - Osamělé vrchy (AR5600 - 20%)

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 4500 firewine

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Gandolar a zlobr mág

Pokud jste právě vyšli z vyčištěných Firewinských ruin pak se vraťte za Gandolarem do Gullykinu  pro vaši odměnu. V případě, že jste v nich ještě nebyli, pak do nich vstupte, vyčistěte je a poté projděte skrze dva východy do Gullykinu.

úkoly...

Q-2: Meilum

Přistoupí k vám Meilum s chvástáním se s jeho šermířskými schopnostmi. Můžete ho vyzvat nebo s ním sehrát divadýlko o tom, jak jej obdivujete.

Vyzvání: 1200xp, Rukavice bojové zkušenosti, Dlouhý meč +1, pobitá zbroj, 64zl.

úkoly...

Q-3: Carsa a Kahrk

Promluvte si s Carsou a naléhejte na ni, aby vám vydala kouzelnou baňku, dokud z ní nevypustí zlobra mága Kahrka. Potom, co ji zabije, k vám přistoupí a zaútočí na vás. Zabte jej.

Carsa: dýka, lumpova róba, [ochrana před ohněm], 25zl.
Kahrk: 3500xp, dlouhý meč, náhodný poklad (4), 85zl.

úkoly...

Q-4: Poe

Můžete si promluvit s tímto básníkem a poslechnout si jeho baladu. Pokud se cítíte štědří, můžete mu dát 10zl. jako poděkování.

úkoly...

Q-5: Bentan

Bentanovi můžete vybrat kapsy a pak si s ním promluvit. Bude se vás snažit konvertovat k Ilmaterovi.

Vybrání kapes: [Ochrana před magií]

úkoly...

Gullykin
x 4000 gullykin
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR4000
Další zastávka AR5201 - Firewineské ruiny (přes Jenkalův dům)
Nepřátelé
Neobnovitelní (unikátní nepřátelé)
Obnovitelní ankhegové, strašliví/hrozní, běžní vlci, ghastové, ghoulové, koboldi/komanda, kostlivci, vrrci, xvartové
Při táboření koboldi
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR3500 - Mutaminova zahrada (AR5600 - 20%)
Východ
Jih

AR4500 - Firewinský most (AR5600 - 20%)

Západ AR3901 - Ulcasterské ruiny (AR5600 - 20%)

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 4000 gullykin

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Nájemní vrahové Molkar, Morvin, Drakar a Halacan

Jakmile vás Molkar zahlédné, pozdraví vás. Ihned poté všichni zaútočí. Všechny je zabíjte. Souboj s nimi je docela obtížný. Zakouzlete na sebe, co můžete. Požehnání, Odstraň strach atd. 

3700xp, válečné kladivo, bojová sekera, řemdih +1, dlouhý meč +1, helma (3), střední štít (2), šupinové brnění, kroužkové brnění +2, kroužkové brnění, lektvar pohlcení, lektvar hrdinství, [Spánek],  [Barevná sprška], 244zl.

úkoly...

Q-2: Gandolar a zlobr mág

 Promluvte si s Gandolarem. Pokud jej požádáte o nasměřování přímo do ruin Firewinu můžete mu zaplatit 100zl, abyste mohli prohledat obydlí pulčíků a najít tak tajný vchod. Pokud je vaše NPC reakce 15-20 stačí mu zaplatit jen 50zl. Promluvte si s ním znovu. Požádá vás, abyste vybili všechny koboldy ve Firewinských ruinách. Poví vám o tajném vchodu, který vede z vinného sklepa. Místo toho vstupte do Jenkalova domu, zabíjte ho, vstupte do ruin a zabijte zlobra mága. Vraťe se za Gandolarem a pak mu ještě vyberte kapsy. 

Odměna: 250zl.
Krádež: Elixír zdraví

úkoly...

Q-3: Alvanhendar

Vsupte do vinného sklepa, který zároveň slouží jako Chrám Yondalla AR4003. Promluvte si s Alvanhendarem. Prodává nějaké užitečné předměty a může vám poskytnout kněžské služby. Jeden z tajných vstupů do Firewinských ruin vede ze suterénu vinného sklepa AR4004 v jihozápadním rohu.

úkoly...

Q-4: Jenkal

Vstupte do Jenkalova domu AR4001. Sestupte do suterénu AR4002. Jenkal vás zastaví. Povězte mu, že jeho dům smrdí koboldy. Zabíjte jej. V západní části místnosti najdete skryté dveře. Před vstupem do nich na sebe zakouzlete ochranná kouzla a dostanete se tak lehce do blízkosti zlobra mága, aniž by se na vás mohl předem připravit.

Jenkal: 290xp, krátký meš, helma, malý štít, pobitá zbroj, 47zl.

úkoly...

Rabování domů 

Dům 1, 1st patro AR4005

Vyrabuj 1 knihovnu a 1 zamknutou vytrínu.
Kořist: Historie Hlubiny, prak +1, 10zl

_ _ _ suterén AR4006

Vyrabuj 1 zamknutou truhlu, 2 knihovny, 2 bedny a 1 stůl. Ponechte si Historii Jednorožce pro Rinnie, která bydlí v severní Baldurově bráně.
Kořist: dýka, prak, Historie Údolí bohů, Příbeh pramene jednorožce, zelený prsten, Agni Mani náhrdelník, 66zl

Dům 2, 1. patro AR4013

Vyrabuj 1 vytrínu.
Kořist: 13zl

_ _ _ suterén AR4014

Vyrabuj 2 knihovny, 1 stůl a 1 bednu.
Kořist: Historie Měsíčního moře, Historie Stínového údolí, Turquoise - drahokam, 8zl

Dům 3, 1. patro AR4007

Vyrabuj 1 knihovnu and 2 cupboards.
Kořist: Historie Stínového údolí, Tiger Cowrie Shell - náhrdelník, 11zl

_ _ _ suterén AR4008

Vyrabuj 2 knihovny, 1 zamknutý stůl, 2 bedny a 1 zamknutou truhlu. Vezmi jednu Historii Temnoty duchovi z Ulcatesteru v Ulcasteru.
Kořist: prak, Lektvar Obrany, Historie Západního vnitrozemí, Historie Temnoty, [Prokletý svitek povolání monster], Náhrdelník modrého kamene, 47zl

Dům 4, 1. patro AR4009

Vyrabuj 1 knihovnu a 1 vytrínu.
Kořist: krátký meč, Historie Severu, 5zl

_ _ _ suterén AR4010

Vyrabuj 1 zamknutou truhlu, 2 knihovnys and 3 bedny.
Kořist: Hůlka magických střel, prak, dýka, Historie Mrtvých 3, Historie Severu, Ohnivý achát, andělský prsten, 42zl

Dům 5, 1. patro AR4011

Vyrabuj 1 knihovnu a 2 zamknuté vytríny.
Kořist: krátký meč, malý štít, kožené brnění, Historie Stínového údolí, 51zl

_ _ _ suterén AR4012

Vyrabuj 1 zamknutou truhlu, 2 knihovnys, 1 table and 1 crate.
Kořist: prak, krátký meč, Historie Stínového údolí (2), chrysoberyl, nefritový prsten, 34zl 

Jenkal's Dům, 1. patro AR4001

Vyrabuj 1 knihovnu a 1 vytrínu. Vem Historii Temnoty duchovi z Ulcasteru do Ulcasteru.
Kořist: Historie Temnoty, 13zl

_ _ _ suterén AR4002

Vyrabuj 2 knihovny, 3 bedny a 1 zamčenou truhlu.
Kořist: dýka, lektvar Kamenné formy, Historie Severu, Historie Červených havranů, [Ochrana před jedem], zirkon, andar, stříbrný prsten, 116zl