Firewinský most | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR4500 |
Další zastávka | AR3100 - Pobřeží ztroskotané lodi (západně od Vrchoviště) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | (unikátní nepřátelé) |
Obnovitelní | koboldi/komanda, kostlivci, psi divocí/váleční, zombie |
Při táboření | kostlivci, zombie |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | AR4000 - Gullykin (AR5600 - 20%) |
Východ | |
Jih |
AR5000 - Údolí hrobek (AR5600 - 20%) |
Západ | AR4400 - Osamělé vrchy (AR5600 - 20%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Q-1: Gandolar a zlobr mág
Pokud jste právě vyšli z vyčištěných Firewinských ruin pak se vraťte za Gandolarem do Gullykinu pro vaši odměnu. V případě, že jste v nich ještě nebyli, pak do nich vstupte, vyčistěte je a poté projděte skrze dva východy do Gullykinu.
Q-2: Meilum
Přistoupí k vám Meilum s chvástáním se s jeho šermířskými schopnostmi. Můžete ho vyzvat nebo s ním sehrát divadýlko o tom, jak jej obdivujete.
Vyzvání: 1200xp, Rukavice bojové zkušenosti, Dlouhý meč +1, pobitá zbroj, 64zl.
Q-3: Carsa a Kahrk
Promluvte si s Carsou a naléhejte na ni, aby vám vydala kouzelnou baňku, dokud z ní nevypustí zlobra mága Kahrka. Potom, co ji zabije, k vám přistoupí a zaútočí na vás. Zabte jej.
Carsa: dýka, lumpova róba, [ochrana před ohněm], 25zl.
Kahrk: 3500xp, dlouhý meč, náhodný poklad (4), 85zl.
Q-4: Poe
Můžete si promluvit s tímto básníkem a poslechnout si jeho baladu. Pokud se cítíte štědří, můžete mu dát 10zl. jako poděkování.
Q-5: Bentan
Bentanovi můžete vybrat kapsy a pak si s ním promluvit. Bude se vás snažit konvertovat k Ilmaterovi.
Vybrání kapes: [Ochrana před magií]