Kapitola 3: Bandité
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 3: Bandité
- Zobrazení: 2671
Údolí hrobek | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR5000 |
Další zastávka | Nashkel [Kapitola 3] |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | ghastové, ghoulové, zelení/hnědí slizové, revenant |
Obnovitelní | ankhegové, flindi, divousové, gnollové, koboldi, zlobři (berserkové), ogrilloni, kostlivci, váleční/divocí psi |
Při táboření | ogrilovi, váleční psi |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | Most firewine (AR5600 - 20%) Durlagova věž |
Východ | |
Jih | Hory divousů (AR5700 - 20%) |
Západ | Naskelský karneval (AR5900 - 20%) Durlagova věž |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1.: Nájemní vrahové Lamalha, Maneira, Telka and Zeela
- Q-2.: Ghoulí hrobka
- Q-3.: Hentoldova dýka
- Q-4.: Narcillicus
- Q-5.: Ghastova hrobka
Postup:
Q-1.: Nájemní vrahové Lamalha, Maneira, Telka
Lamalha vás nejprve pozdraví a poté zaútočí. Toto střetnutí může být obtížné vzhledem k tomu, že amazonky používají magické šípy a šipky. Zabíjte je.
Odměna: 3300xp, cep, palcát, krátký meč (2), dlouhý luk, šípy ohně, šipky zranění, helma, střední štít (2), šupinové brnění, plátové brnění, kožené brnění +2, pokované brnění +1, lektvar síly, lektvar kamené formy, lektvar síly kopcového obra, olej plamene, lektvar blokování magie, 239zl.
Q-2.: Ghoul tomb
Vstupte do hrobky ar5001, zabíjte ghoula a vyrabujte sarkofák.
Kořist: 81zl.
Q-3.: Hentold a dýka z hrobky
Přistoupí k vám Hentould. Bude ho v mysli pronásledova duch majitele ukořistěné dýky. Dá vám dýku, abyste ji vrátily zpět původnímu "majiteli" v hrobce. Okamžitě vstupte do hrobky na východě ar5001. Majitel revenant, ten jenž byl zabit hlavou cechu zlodějů, Thalatosem, bude po vás vyžadovat vrácení jeho dýky. Můžete mu ji dát nebo jej zabít. Poté vyrabujte sarkofágy.
Souhlas: 900 xp
Zabití: 3000 xp, dýka +2
Kořist: lektvar neviditelnosti, lektvar volnosti, 142zl
Q-4.:Narcillicus
Promluvte si s Narcilliusem. Pokud jej požádáte o kopii kouzla na kterém dělá, zaútočí na vás se dvěma hnědými slizy. Jinou možností je zpochybnit jeho zdravý rozum. V tomto případě uteče a na vás zaútočí 4 zelení slizové.
Narcilius zaútočí: 5400 xp, dýka, xp, lumpova róba, [Blesk], [Síť], [Hořící ruce], 38zl.
Narcilius uteče: 260 xp
Q-5.: Hrobka ghastů
Vstupte do hrobky ar5001. Zabijte ghasty a vyrabujte sarkofágy.
Kořist: hůlka vyvolání příšer, šípy +2 (5), kroužkové brnění +1, lektvar síly ledového obra, perlový náhrdelník, zelený prsten
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 3: Bandité
- Zobrazení: 901
Farmlands
Location code: AR0400
Next stop: E Baldur's Gate (West from Wyrm's Crossing)
Non-respawning: Zombies
N: -
E: -
S: Wyrm's Crossing
W: -
Wenric
Talk to Wenric. He wants you to kill all the zombies on the map. You cannot get the quest if your NPC Reaction is 1-7. Return to him once they are dead.
REWARD: 800 exp, 150gp
Farmhouse AR0401
Raid the two locked chests and the locked drawers.
LOOT: Long Sword, Cloak of Protection +1, Pearl Necklace, 35gp
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 3: Bandité
- Zobrazení: 1193
Tábor banditů | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR1900 |
Další zastávka | AR2200 - Zahalený les - srub (západně od Přátelské náruče) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | banditi, skuruti Chladu, Flindi, Gnollové obyč/elity/sekáči/veteráni, skuruti, (unikátní) |
Obnovitelní | medvědi (černí, hnědí), skuruti (obyč/elity), kostlivci, divocí psi, zombie |
Při táboření | -- |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | -- |
Východ | -- |
Jih | AR2400 - Peldské údolí (AR6001 - 20%) |
Západ | AR1400 - Rybářská vesnice (AR6001 - 5%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1: Tazok první střetnutí
- Q-2: Knott
- Q-3: Tersus
- Q-4: Ardenor Crush
- Q-5: Jeskyně potrestání
- Q-6: Taugosz Khosann
- Q-7: Bandita Credus
- Q-8: Raemon, Venkt, Hakt a Britik
- Q-9: Důstojnice Vai
Postup:
Q-1: Tazok - první střetnutí
Pokud vás do tábora přivedl Teven nebo Raiken, budete představeni Tazokovi. Pokud jste v táboře jako vězni, budete s ním muset bojovat. Pokud vás přivedli jako nové rekruty, můžete se boji vyhnout tím, že správně budete odpovídat v dialogu s Tazokem tzn. (dialogové možnosti: 3, 2). Nehledě na celé střetnutí vám bude umožněn neomezený pohyb po táboře a nikdo na vás nebude útočit, pokud nezaútočíte jako první.
Q-2: Knott
Vyrabujte dvě zamčené truhly venku a poté vstupte do stanu (AR1905). Pokud budete mluvit s Knottem a budete vést rozhovor správným způsobem (1,2), řekne vám, kde se nachází Tazokův stan (pravdivě), a že se v něm nenacházejí žádné pasti (lživě). Můžete jej klidně zabít a nikdo si toho nevšimne.
Odměna: 65xp, skalp bandity, dlouhý meč, kožené brnění, 6zl.
Kořist poblíž (stan a okolí): dýka, lektvar léčení (2), lektvar zpevnění, 92zl.
Q-3: Tersus
Vyrabujte zamčené truhly kolem stanu. Vstupte dovnitř (AR1904). Pokud vám bylo Tazokem povoleno se volně pohybovat po táboře, promluvte si s Tersem a ten vás vybaví jejich předepsanou zbrojí, pokud tedy stále předstíráte, že patříte k nim. V opačném případě jej zabijte.
Vybavení: kožená zbroj (6)
Odměna: 35xp, bastard, helma, kožené brnění, zelený prsten
Kořist: dlouhý meč, krátký meč, prokletý olej rychlosti, 118zl.
Q-4: Ardenor Crush
Zabijte Ardenora.
Odměna: 900xp, bastard, helma, pobité kožené brnění, 104z.
Q-5: Jeskyně potrestání
Vstupte do jeskyně (AR1903). Přistoupí k vám Garclax, a poté zaútočí se svými gnolly. Všechny zabijte.
Garclax: 120xp, halapartna, prsten s krvavým kamenem, 76zl.
Q-6: Taugosz Khosann
Zabíjte Taugosze.
Odměna: 2000xp, válečné kladivo +1, střední štít +1, plné plátové brnění, lektvar zpevnění, lektvar ohnivého dechu, 85zl.
Q-7: Bandita Credus
Credus k vám přistoupí a zaútočí. Jakmile tak udělá, zabíjte jej.
65xp, dlouhý meč, skládaný luk, šípy (20), kožené brnění
Q-8: Raemon, Venkt, Hakt a Britik
Kolem stanu, kde se nachází Raemon, vše vyrabujte a poté vstupte do stanu (AR1901). Přistoupí k vám Raemon a zaútočí na vás. Zabíjte všechny 4 zlouhy, ale dejte pozor, abyste nezabili Endera Saie, který je na druhé straně stanu. Po bitvě si s ním promluvte. Všechno ve stanu vyrabujte a v zamknuté zapasťované truhle najdete dopisy, které vás uvedou do 4.kapitoly.
Odměna za zabíjení: 3750xp, skalp bandity, bastard, halapartna, čtvrteční hůl, dlouhý meč, skládaný luk, dlouhý luk zručnosti, šípy ledu (10), šipky (10), šípy (40), rukavice bojové zručnosti, mágova róba ohnivé odolnosti, kožené brnění (2), lekvat léčení (2), [barevná sprška] (2), [slepota], [přátelé], andarský drahokam, krvavý drahokam, stříbrný náhrdelník (2), andělský prsten, 106zl.
Rabování: hůlka strachu, krátký meč +1, lektvar ohnivého dechu, lektvar magického blokování, [smrdící mrak], [Aganazzarův žár], [strach], dopisy (2), 3236zl.
Q-9: Důstojnice Vai
Jakmile začne 4.kapitola vraťte se k důstojnici Vai U Veselého kejklíře v Beregostu. Poté zamiřte do Zahaleného lesa (AR2200 - Zahalený les - srub).
Rabování stanů
Tent 1:
Kořist: dlouhý meč, dýka, lektvar zpevnění, ohnivý šíp, 45zl.
Tent 2:
Lektvar hrdinství, dýka, olej plamene, perlový náhrdelník, 72zl.
Tent 3:
šíp probodnutí, kyselinový šíp, lektvar vnímavosti, lekvar léčení, 159zl.
Tent 4:
[ohnivá koule], [pavučina], 39zl.
Shed
vrhací dýky, střední štít +1, 79zl.
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 3: Bandité
- Zobrazení: 1007
Peldské údolí | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR2400 |
Další zastávka | AR1900 - Tábor banditů (severně) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | banditi, Ohnivá pěst, (unikátní) |
Obnovitelní | banditi, Elity Černého drápu, skuruti/skuruti elity, medvěti - černí/hnědí/jeskynní, divousové, psi - divocí/váleční, pavouci - obří/obrovští/přízrační |
Při táboření | banditi, obří pavouci |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | AR1900 - Tábor banditů (AR6001- 20%)* |
Východ | |
Jih |
AR2900 - Larský les |
Západ |
AR1900 - Tábor banditů (AR5701- 20%)* |
* od 3. kapitoly
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Vyrabujte 4 sudy poblíž velkých jezer.
Kořist: 65zl.
Q-1: Viconia
Viconia je neutralně zlá drowská klerička. Jakmile vás uvidí přistoupí k vám a požádá, abyste ji ochránili před žoldákem Ohnivé pěsti. Pokud žoldákovi umožníte si ji vzít, pak na vás Viconia zaútočí. Jestliže ji pomůžete nabídne vám, že se přidá, ale jen za předpokladu, že máte reputaci od 8-20, jinak odejde. Můžete ji přijmout nebo odmítnout. Jakmile ji přijmete, vaše reputace klesne a pokud máte v partě Kivana, je dobrá šance, že s ním bude Viconia bojovat.
Zabití žoldáka: 250xp, dlouhý meč, helma, malý štít, plátové brnění
Naverbování Viconie: reputace -2, palcát, malý štít, kroužkové brnění
Zabití Viconie: 800xp, palcát, malý štít, kroužkové brnění
Q-2: Raiken
V tomto úkolu k vám přistoupí Teven se svými bandity a bude si s vámi chtít promluvit. Pokud chcete, můžete je všechny beztrestně zabít ještě před tím, než se dáte do rozhovoru.
V rozhovoru máte 2 možnosti jak jej vést. Můžete jej vyprovokovat k souboji nebo požádat, že se k nim chcete přidat. Pokud zvolíte druhou možnost, zeptá se vás, proč máte zájem. Jestliže máte sílu 15+ dáte možnost: "Je to krvavá práce...", a tak vás naverbuje. Pokud nemáte dostatečnou sílu, budete muset zvolit odpověď "Jste příliš dobří...". V tomto případě vás vezme jako vězně.
Bonus za naverbování: 400xp
Odměna: 650xp, válečné kladivo +1, střední štít, kroužkové brnění, 31zl.
Strana 1 z 2