Návod Bezejmenného
V této kategorii nejsou žádné články. Jsou-li na stránce zobrazeny podkategorie, mohou obsahovat články.
Podkategorie
Kapitola 1: Přátelská náruč
Lví cesta
- Tuto kapitolu začnete na Pobřežní cestě Svítící tvrze zvané Lví cesta, přímo na východ od Svítící tvrze. Přidá se k vám také Imoen a navrhne vám, abyste se koukli na Gorionovo tělo.
- Běžte na sever, kde jste byli přepadeni a přečtěte si svitek, který najdete u Gorionova těla.
Pobřežní cesta
- Cestujte na východ k Pobřežní cestě. Narazíte na divného starho muže, který se vás bude vyptávat na vaše osobní věci.
Přátelská náruč
- Poté běžte na sever do Hostince Přátelská náruč. Čaroděj zvaný Tarnesh na vás zaútočí na schodišti do hostince. Prohledejte jeho tělo, poté co jej porazíte. Najdete u něj nějaké svitky a taky poznámku s vypsanou odměnou na vaši hlavu.
- Uvnitř hostince se setkáte s Jaheirou a Khalidem, Gorionovými přáteli, kteří vám nabídnou, že se k vám připojí. Také vám navrhnou, že byste se mohli vydat na jih, abyste se podívali, kdo má na svědomí nynější železnou krizi.
Beregost
- Vraťte se na jih a vstupte do města Beregostu. Je zde spoustu zajímavých lidí, míst a vedlejších úkolů. Navštivte Taerom Fuiruima v kovárně, Feldepostský hostinec a čaroděje v High Hedge na západ, který prodává kouzelné věci, ačkoli si jich nyní nebudete moci mnoho dovolit. Pokračujte tedy Jižní beregostskou cestou na jih.
Nashkell
- Pokračujte dále po pobřežní cestě (Severní nashkelská cesta) dál na jih do Nashkellu.
Kapitola 2: Nashkelské doly
- Tato kapitola začíná v Nashkelu, kde na vás v hostinci zaútočí lovec odměn.
- Promluvte si se starostou Nashkelu, Berrumem Ghastkillem. Ten vás požádá, abyste vyšetřil problémy v nedalekém dole, jež se nachází na jihovýchod od města.
- Vydejte se tedy na jihovýchod do Nahkelských dolů. Tam si promluvte s Emersonem, kterého najdete v důlní jámě v severozápadní části mapy. Dá vám povolení vstoupit do dolů.
- Promluvte si se strážnými, jež blokují vstup do dolu a ti vám uvolní cestu.
- V dolech pak kláboste s horníky, abyste získali více detailů o tom, co se tu vlastně děje.
- Sestupte do čtvrtého podzemního patra. Dejte si ale pozor na spoustu pastí ve 3. patře. Vemte si s sebou zloděje, se kterým je deaktivujete.
- Ve 4. patře najdete zlého kněze Molaheye, kterého zabíjte a vezměte si z jeho mrtvého těla Svatý symbol.
- Podívejte se do jeho truhly a tam najdete dva dopisy od jeho nadřízeného, Tazoka.
Články v kategorii:
Kapitola 3: Bandité
- Opusťte doly a vraťte se do Nashkelu. Promluvte si s Berrumem Ghastkillem před chrámem a vezměte si od něj odměnu.
- Běžte na sever do Beregostu a tam zajděte do Feldepostova hostince. Nachází se v západní části města. Ve druhém podlaží konfrontujte Tranziga. Buď jej zabíjte a vezměte si z jeho mrtvoly dopis, díky kterému se dozvíte, kde se nachází místo setkání banditů nebo ho nechte se vzdát s tím, že vám poví, kde najdete Tábor banditů.
- Vstupte do Lesa ostrých zubů na severovýchodě a nechejte se chytit Tevenem v Larském lese nebo Raikenem v Peldském údolí. Řekněte jim, že se k nim chcete přidat a oni vás vezmou do Tábora banditů.
- Tazok vás představí a jakmile na něj uděláte dojem, udělí vám přístup do celého tábora.
- Procházejte se okolo, mluvte s ostatními a získávejte tak informace o situaci.
- Vstupte do Tazokova stanu ve východní části. Čtyři muži uvnitř na vás zaútočí ihned, jak tam vejdete.
- Jakmile porazíte Tazokovi muže, promluvte si s vězněm Endarem Saiem a ten vám poví, že to Železný trůn má na svědomí bandity a nedostatek železa.
- Odpasťujte truhlu poblíž a koukněte dovnitř. Najdete v ní 2 dokumenty od Tazokova šéfa. Z dopisů vyplývá, že vaše další cesta bude směřovat do Zahaleného lesa.
Články v kategorii:
Kapitola 4: Les Cloakwood
- Cestujte do nové oblasti Zahaleného lesa nachazející se vedle Přátelské náruče, který se objevil na vaší mapě. Pohybujte se všemi čtyřmi oblastmi Zahaleného lesa, dokud nedosáhnete oblasti dolů (AR1800 - Zahalený les - doly).
- Vstupte na palisádu z jihozápadu a poražte Drasuse a jeho partu
- Pokračujte opevněním a dojdite až k budově s důlním výtahem, pomocí něhož vstupte do dolu
- V severovýchodním rohu první úrovně dolů (AR1801 - Zahalený les - doly: 1.patro) vám jeden z horníků řekne, abyste získali klíč od zátky, který vlastní Davaeorn, abyste mohly doly zaplavit
- Poražte Hareishana v druhé úrovni (AR1802 - Zahalený les - doly: 2.patro) a otevřete dveře vězení za ním. Dejte Rillovi 100zl., aby mohl osvobodit ostatní otroky. Také zde narazíte na trpaslíka Yeslicka, který se k vám bude chtít přidat a řekne vám, abyste zatopili doly a tak se zbavili Železného trůnu.
- Davaeorn na vás zaútočí uprostřed 4.úrovně (AR1804 - Zahalený les - doly: 4.patro). Je to silný mág, takže vás boj s ním může trochu potrápit. Proti němu se vám může hodit kouzlo Odstraň magii
- Jakmile porazíte Davaeorna, vezměte jeho klíč a přečtěte si 3 dopisy, které měl u sebe.
Články v kategorii:
Kapitola 5: Baldur's Gate
- Vstupte do výtahu ve čtvrté úrovni dolu Zahaleného lesa (AR1804 - Zahalený les - doly: 4.patro) a vraťte se na první úroveň.
- Dejte klíč horníkovi v severovýchodním rohu první úrovně (AR1801 - Zahalený les - doly: 1.patro) a on zaplaví doly.
- Opusťte doly a cestujte do města Baldur's Gate.
- Na Wyrmově přechodu (AR0900 - Wyrmský přechod) vám Scar nabídne vedlejší úkol a pak půjde na velistelství Plamenné pěsti v jihozápadním BG (AR1100 - Baldurova brána - jihozápad). Jakmile dokončíte první úkol, nabídne vám druhý. Po druhém "vedlejšáku" vás Scar zavede k vévodovi Eltanovi, který vás požádá o vyšetření Železného trůnu. Pokud oba vedlejší úkoly odmítnete, Scar vás vezme za vévodou hned, jakmile jej navštívíte na velitelství.
- Vstupte do budovy Železného trůnu v jižním BG (AR1200 - Baldurova brána - jih - doky). Buď zabijte nebo uplaťte stráže, které vás konfrontují.
- Ve třetím patře se setkáte s emisarem Tarem, který je na cestě do pátého patra, aby si promluvil s vůdci železného trůnu.
- Ve čtvrtém patře vás Destus Gurn zamění s emisarem Tarem a vyzve vás, abyste šli do pátého patra, kde budete diskutovat o aktuálních problémech s některými vůdci Železného trůnu.
- Vyhrožujte obchodníkům v zadních místnostech ve čtvrtém patře a řeknou vám, že vůdce Železného trůnu v Baldurově bráně, Reiltar, je na konferenci ve Svítící tvrzi.
- Můžete vystoupit do pátého patra a bojovat proti Zhalimarovi a jeho partě, ale bude to těžká bitva a není povinná.
- Vraťte se k vévodovi Eltanovi na velitelství Plamenné pěsti (AR1100 - Baldurova brána - jihozápad) a informujte jej, že jakýkoli inkriminující důkaz by byl u Rieltara ve Svítící tvrzi. Dá vám cennou knihu, aby vás tam pustili.
Prolog: Svítící tvrz
Hra začíná ve Svítící tvrzi venku před hospodou. Vstupte do hospody a kupte si vše, co potřebujete od hostinského Winthropa
- Promluvte si se zelenými mnichi ve Svítící tvrzi abyste se naučili jak hrát hru. Jondalar na východní straně tvrze vás trochu pocvičí v boji a u Obeho ve sklepě si můžete vyzkoušet ovládání družiny v boji.
- Mluvte s lidmi v tvrzi. Mnoho z nich po vás bude něco chtít a tím získáte nějakou tu odměnu včetně včetně zkušeností.
- Když budete prozkoumávat všechny budovy, tak narazíte postupně na dva vrahouny, kteří se vás pokusí zabít. Jsou to Shark a Carbos a jde je docela lehce zabít.
Jakmile budete připraveni k odchodu, promluvte si s Gorionem na schodišti do knihovny a tak se vydáte na cestu ze Svítící tvrze.
Jakmile se dostanete ze Svítící tvrze, budete přepadeni a budte svědky, jak se pro vás Gorion obětuje, abyste vy mohli uniknout.