Severní nashkellská cesta
x 4300 north nashkell road
mapaHigh Hedge je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR4300
Další zastávka Nashkel
Nepřátelé
Neobnovitelní Skuruti
Obnovitelní Divousové, Banditi, Ghoulové, Skuruti, Skurutí elity, Koboldové, Upíří vlci
Při táboření Koboldi, Skuruti
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever Jižní beregostská cesta
(AR6100 - 15%)
Východ Osamělé vrchy (AR5700 - 20%)
Durlagova věž
Jih Nashkel
Nashkelský karneval
Západ Rybářovo jezero
(AR5700 - 5%)


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

x 4300 north nashkell road

Legenda:

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Zde žádné nejsou.

Postup:

Toto je jen přestupná lokace, takže klidně pokračujte dál do Nashkelu.

Jižní beregostská cesta
jizni beregostska cesta x 3800
mapaHigh Hedge je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR3800
Další zastávka Severní nashkelská cesta
Nepřátelé
Neobnovitelní Skuruti, Ogriloni
Obnovitelní Divousové, Ghasti, Ghoulové, Skuruti, Skurutí elity
Při táboření Divousové, Skurutí elity
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever Beregost
Východ Ulcaster
(AR5600 - 10%)
Jih Severní nashkelská cesta
(AR6100 - 10%)
Západ Rudé kaňony 
(AR5700/AR5900 - 20%)


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

jizni beregostska cesta x 3800

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • Ogrillons - Ogriloni
  • Cave - jeskyně
  • Hobgoblins - skuruti
  • Flaming fist - Planoucí pěst

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

  1. Mirianin dopis
  2. Žoldáci Plamenné pěst
  3. Zhurlogovi boty ukrytí
  4. Jeskyně s pokladem

Postup:

Mirianin dopis (část 2)

část 1 | část 2* | část 3

Ulovte Ogrilony a zabijte je. Vezměte z nich dopis a vraťte jej Miriane do Beregostu.

Žoldáci Plamenné pěsti

Tito žoldáci k vám přistoupí a obviní vás z banditství. Řekněte, že mají špatného, že vy naopak lovíte bandity, a že jste dobrodruzi, kteří se snaží pomoct. Popřípadě je můžete zabít.

Zabití: 15xp, dlouhý meč, malý štít, destičková zbroj

Zhurlogovi boty ukrytí

část 1 | část 2* | část 3

Zabíjte Skuruty. Vyberte je. Budou mít u sebe boty ukrytí. Buď si je pak nechte nebo odneste Zhurlongovi v hostinci U Plamenného kouzelníka v Beregostu. Ve hře je ještě jeden pár v Ulcastru, takže jeden si můžete nechat a druhý dát Zhurlongovi.

Kořist: Boty ukrytí

Jeskyně s pokladem

Vstupte do jeskyně (AR8202). Vyberte truhlu.

Kořist: Lektvar léčení (5), 29zl. 
Vrchoviště
highhedge
mapaHigh Hedge je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR3200
Další zastávka Jižní Beregostská cesta
Nepřátelé
Neobnovitelní Gnoll, Gnollí slasher, Gnollí veterán
Obnovitelní černí/hnědí/jeskynní medvědi, Flindové, Ghasti, Ghoulové, Obrovští/obří pavouci, Gnollové, Gnollí elity/slasheři/veteráni, kostlivci, Divocí psi, Vlci
Při táboření Ghastové, Kostlivci
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever Lví cesta  (AR5900 - 20%)
Východ Beregost
Jih Červené kaňony (AR5900 - 20%)
Západ Pobřeší ztroskotané lodi (AR5900 - 20%)

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

highhedge

Legenda:

  • 1 - Kivan
  • 2 - Permidion Stark
  • 3 - Dům
  • 4 - High Hedge
  • 5 - Gnolové:

-------------------------

  • M. Kostlivci(90% případů), Gnollové, Divousové
  • S. Velký pavouk

Krátké info:

Důležité postavy:  Permidion Stark
NPC: Kivan
Obchody: High Hedge
Hostince: Dům
Chrámy:  

Úkoly:

  • I) Zachránit slepici - je třeba jít na jih od High Hedge, kde narazíte na mluvící slépku a tu když si vezmete a odnesete kouzelníkovi v High Hedge tak ji promění zpět v člověka a vy dostanete odměnu.
  • II)Perdův krátký meč - Zabíjte Gnolly a vemte z nich Perdův meč. Vraťte mu ho v hostinci U Rudé otepi v Beregostu.

Postup:

Bude doplněno.

Beregost
beregost
Oblast
Kód AR2300
Další zastávka High Hedge
Nepřátelé
Neobnovitelní Karlat, Silke,pavouci 
Obnovitelní --
Při táboření --
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever Pobřežní cesta (AR6100 - 5%)
Východ Chrám
Jih Jižní beregostká cesta
Západ High Hedge


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

beregost

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • 1 - Golin Vend
  • 2 - Kagainův obchod
  • 3 - Městský vyvolávač
  • 4 - Feldepostův hostinec
  • 5 - Dům Firebeada Elvenhaira
  • 6 - Garrick
  • 7 - Planoucí čaroděj
  • 8 - Silke Rosena
  • 9 - Hostinec u Rudé otepi
  • 10 - Šlechtický dům
  • 11 - Mlýn
  • 12 - Miriannin dům
  • 13 - Dům ve kterém je lektvar za 400 zlaťáků.
  • 14 - Kovárna
  • 15 - Veselý kejklíř
  • 16 - Landrinin dům
  • 17 - Elminster

Krátké info:

Důležité postavy:  Algernon, Bjornin, Elminster, Firebead Elvenhair, Garrick, Golin Vend, Gurke, Gyllian, Kagain, Karlat, Marl, Mirianne, Officer Vai, Oogie Wisham, Perdue, Raleo Windspear, Silke, Spen Gil'hem, Tranzig, Zhurlong
NPC: Garrick, Kagain
Obchody: Feldepost, Kagain, Taerom „Thunderhammer“ Fuiruim
Hostince: Feldepost (pití, spánek), Veselý kejklíř (Jovial Juggler), Rudá otep (Red Sheaf Inn), Planoucí čaroděj (Burning Wizard)
Chrámy:  

Úkoly:

  • I) Získejte Perduův krátký meč (50 GP, 500 XP)
    V hostinci Rudá otep potkáte půlčíka jménem Perdue, který si bude stěžovat na příšery s psí hlavou, které mu ukradly meč. Jsou to gnollové a vyskytují se v oblasti High Hedge u jižního okraje budovy. Perdue vám nabídne odměnu, donesete-li mu jeho meč zpět. Neuražte ho.
  • II) Získejte Zhurlongovy boty ukrytí (100 GP, 300 XP)
    Zhurlong u Planoucího čaroděje (Burning Wizard) vám při rozhovoru poví o zlých skurutech, kteří mu ukradli jeho boty. Nabídne vám odměnu, pokud mu je donesete zpátky. Skuruti se nachází v oblasti na jih od Beregostu. (Zhurlong vás při každém rozhovoru okrade a po splnění questu vám peníze vrátí. Potom s ním už nemluvte.)
  • III) Doneste knihu Firebeadovi (kniha, 300 XP, +1 reputace)
    V Beregostu opět narazíte na starého známého Firebeada Elvenhaira. Tentokrát po vás bude chtít, abyste mu donesli knihu Příběh osudové mince (History of the Faithful Coin). Tu můžete buďto najít v jednom z beregostských domů nebo koupit u Feldeposta. Firebead vám za ni dá Příběh mrtvé trojice (History of the Dead Three).
  • IV) Získejte zprávy o Miriannině muži (Prsten ochrany +1, 300 XP)
    Mirianne je žena, která čeká na zprávy od svého muže, který se vydal na cestu do Amnu. Požádá vás, abyste jí dali vědět, pokud se něco dozvíte. Čirou náhodou se něco dozvíte v lokaci na jih od Beregostu, kde u těla půlčíka bude dopis od Miriannina muže. Doneste jí ho, aby věděla, že je v pořádku a užijte si svoji odměnu.
  • V) Vyčistěte Landrinin dům od pavouků (295 GP, 800 XP)
    Landrinin dům (10) zamořili pavouci a ona vás požádala, abyste je vybili a donesli jí tělo největšího z nich, její boty a láhev vína, kterou má doma schovanou. V domku číhají čtyři pavouci, které musíte zabít. Pro postavy na nízké úrovni není lehké vyváznout bez zranění či dokonce otrávení některé postavy. Snažte se vyhnout úmrtí v družině. Až se vám podaří pavouky vybít, vezměte tělo, boty a víno a doneste je zpět Landrin v Přátelské náruči.
  • VI) Pomstěte se za Bjornina bandě půlobrů (Střední štít +1, 400 XP, +1 reputace)
    U Veselého kejklíře potkáte paladina jménem Bjornin, který má pochroumanou nohu a odpočívá zde. Poví vám o bandě půlobrů na jihozápadě, která ho přepadla a požádá vás, abyste jí doručili jeho hněv. Půlobři se nachází v severní části oblasti severozápadně od Nashkelu (AR4200) a jsou asi čtyři nebo pět. Až je zabijete, vraťte se k Bjorninovi pro odměnu.
  • VII) Vyřešte problém s Marlem (900 XP nebo 650 XP + pár GP)
    Když vstoupíte do Feldepostova hostince, osopí se na vás místní farmář Marl. Po chvilce si na vás otevře pusu znovu a tentokrát už si musíte vybrat, jak zareagujete.
    A) Ukecáte ho (možnosti 1,1,3,3,1) za 900 XP
    nebo
    B) Zabijete ho za 650 XP a pár zlatých.
    (Pokud podvádíte, můžete ho nejdřív ukecat a poté beztrestně zabít pro obě odměny.)
  • VIII) Silke hledá žoldáky (Hůl +1, Lektvar nezranitelnosti, 1-3x Lektvar obrany, 400 GP, 900 XP)
    U obelisku uprostřed města stojí bard Garrick a hledá žoldáky pro svou paní Silke. Promluvte s ním a nechce se najmout. Odvede vás před Rudou otep, kde čeká Silke. Ta vám krátce vysvětlí váš úkol, kterým je zabít Feldepostovy muže. Když přijdou, po krátkém rozhovoru zjistíte, že jsou očividně nevinní. Máte dvě možnosti:
    A) Nezabít je, což vyvolá hněv Silke a budete muset zabít ji za 900 XP (má u sebe hůl +1 a lektvar nezranitelnosti). Feldepostovi muži vám pak poděkují a dají vám lektvar obrany. Můžete nabrat do party Garricka.
    B) Zabít je, což vám sníží reputaci, z jejich těl získáte tři lektvary obrany a pak zabijete i Silke, jelikož vám lhala a dostanete opět 900 XP, 400 GP a hůl +1 a lektvar nezranitelnosti, které má u sebe. Garrick se k vám nemusí přidat (asi podle reputace).
    (Lektvary obrany je možné Feldepostovým mužům ukrást, než s nimi promluvíte po zabití Silke.)
  • IX) Najdi Gurkeho plášť (Plášť nezjištění, 300 XP)
    U Veselého kejklíře (9) potkáte v kuchyni trpaslíka Gurkeho, který vám poví o svém ztraceném plášti. Ztratil ho prý někde v Zahaleném lese. Tam se dostanete až ve čtvrté kapitole a plášť je hned v první lokaci vlastněn bandou tasloiů. Když ho Gurkemu donesete zpět, řekne vám, abyste si ho nechali.
    (Kapitola III)
  • X) Doneste skalpy banditů důstojnici Vai (50 GP za každý skalp)
    Ve třetí kapitole si vás najde malá holčička a pošle vás do Veselého kejklíře (Jovial Juggler). Tam na vás čeká důstojnice Vai a poví vám, že za každý skalp vám zaplatí 50 zlatých. Neváhejte a zásobujte ji.
  • XI) Konfrontujte mága Tranziga (Prsten ochrany +1, Hůlka magických střel, 975 XP)
    Po vybití nashkelských dolů se musíte vrátit do Beregostu a od mága Tranziga zjistit, kde se skrývá tábor banditů. Tranzig se nachází v druhém patře Feldepostova hostince. Po krátkém souboji se vzdá a dá vám nějaké informace. Poté ho buď můžete nechat jít nebo ho dodělat (osobně volím druhou možnost).
  • (Kapitola V) XII) Ukradni Algernonův plášť (200 GP, 300 XP)
    V severozápadní části Baldurovy Brány je v jednom z domů trpaslice jménem Pheirkas, která po vás chce, abyste Algernonovi ukradli jeho plášť. (Plášťů je ve hře málo, questů mraky, takže se rozhodněte, zda chcete plnit právě tenhle.)

Postup:

Beregost je poměrné rozsáhlé město, kde se dá najít mnoho zajímavého. Pro začátek projděte všechny domky a vyberte z nich, co se dá, aby na vás nepřišly stráže. (Nebo uplatněte trik, kdy něco ukradnete a z domu utečete, než se stráže objeví.) Doporučuji domky procházet postupně, jinak brzy ztratíte přehled, kde jste už všude byli.

Důležitějšími budovami jsou jednotlivé hospody a kovárna. V každé hospodě na vás čeká nějaký úkol.

První a nejdůležitější hospodou je Feldepostův hostinec (3). V něm potkáte Marla (úkol VII), hostinského Feldeposta, který má pár zajímavých předmětů na prodej a v horních patrech potom Algernona, od kterého se vyplatí ukrást jeho plášť (+2 charisma, neomezené použití Zmam osobu) (úkol XII). Ve třetí kapitole se zde také nachází mág Tranzig, kterého musíte prokecnout a přeprat, aby vám odhalil umístění tábora banditů (úkol XI). Potom ho můžete klidně zabít pro nějaké zkušenosti a předměty.

Druhou nejdůležitější hospodou je Veselý kejklíř (9), kde potkáte Bjornina, trpasličího kuchaře Gurkeho a ve třetí kapitole důstojnici Vai. Bjornin vás požádá o zabití půlobrů (úkol VI), Gurke po vás bude chtít svůj ztracený plášť (úkol IX) a Vai od vás odkoupí skalpy banditů po 50 GP za kus (úkol X).

Dále se podívejme do Rudé otepi (6), kde na vás hned po vstupu zaútočí další nájemný vrah jménem Karlat. Je to trpaslík, takže něco vydrží. Zkuste ho nějak znehybnit a pak ho oddělejte zdálky. V hospodě pak najdete Perduea, kterému chybí meč (úkol I) a v horním patře pár vykradnutelných kontejnerů. Před Rudou otepí stojí Silke, která hledá žoldáky (úkol VIII).

Poslední hospodou je Planoucí čaroděj (5). Ve spodním patře je Zhurlong, poslední dobou známý jako bosý (úkol II) a v horním patře opět pár skříněk k vybrání. Před hospodou stojí Garrick a shání žoldáky pro svou paní (úkol VIII).

Poté tu máme kovárnu (8), která je zdrojem téměř nejlepšího vybavení, jaké můžete získat. Nevýhodou je, že je velmi drahé, takže si na něj budete muset chvíli počkat. Krom toho Taerom umí vyrobit brnění z krunýře ankhega nebo mu můžete krunýře jednoduše prodat. Poslední zajímavostí je meč bastard +1, který je v jedné z truhel. Abyste ho získali, musíte do kovárny v noci, když tam nikdo není.

Nyní můžete zavítat například do Kagainova obchodu (2), kde nic moc nekoupíte. Kagain se totiž zabývá ochranou karavan, nicméně poslední dobou se mu moc nedaří. Jeho poslední karavana byla přepadena severně od Beregostu a její součástí byl i syn vévody Entara Silvershielda. Kagain by se proto rád vypravil Entarova syna hledat. Když Kagaina naberete, můžete vyrabovat skříňky v obchodě (pokud Kagain není v družině, zavolá stráže).

Dalším místem je dům Firebeada Elvenhaira (4), kde potkáta koho jiného než jeho majitele. Firebead po vás bude chtít knihu (úkol III). Jeho dům můžete bez obav vykrást.

Dále je tu Miriannin dům (7), kde nebohá žena čeká na zprávy od svého muže (úkol IV).

No a nakonec Landrinin dům (10), který je zamořen pavouky (úkol V). Ve skříňce se nachází botky a láhev vína, které máte Landrin přinést spolu s tělem pavouka. Pavouci jsou čtyři a jsou jedovatí, takže se pokuste dostat co nejméně zásahů.

V Beregostu už nic dalšího nevymyslíte, proto se vydejte pryč. Směr jih je jasná volba.