Kapitola 2: Nashkelské doly
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 2: Nashkelské doly
- Zobrazení: 1973
Dryádské vodopády | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR5200 |
Další zastávka | Rybářské jezero |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | velcí vlci, gnollové |
Obnovitelní | hnědí/jeskynní medvědi, velcí/strašní/zimní vlci, gnollové, xvarti |
Při táboření | flindové, gnollí elity |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
Xvartí vesnice (AR5701 - 20%) |
Východ | Les ohnivého listu (AR5701 - 30%) |
Jih | Les ohnivého listu (AR5701 - 30%) |
Západ | Gnolí pevnost (AR5701 - 30%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1.: Dryáda, Krumm a Caldo
- Q-2.: Gnollí mýto
- Q-3.: Ingot
- Q-4.: Driennina kočka
- Q-5.: Jeskyně s pokladem
Postup:
Q-1.: Dryáda, Krumm a Caldo
Narazíte na dryádu, která vás požádá, abyste ji pomohli zachránit její strom. Můžete buď okamžitě souhlasit nebo požádat první o platbu a potom souhlasit nebo nebo jí říct, že jí nepomůžete bez platby. V každém případě se vydejte ke stromu, kde narazíte na dva lapky. Promluvte si s Caldem. Můžete se buď přidat k nim proti dryádě nebo je zabít. Pokud je zabijete, promluvte si znovu s dryádou.
Zabití lapků: 350xp, opasek tuposti, cep, kyj, střední štít, pobitá kožená zbroj (2), lektvar léčení, 63Okamžitá pomoc: 500xp, reputace +1, protijed
Chtít odměnu: 500xp, reputace +1, lektvar léčení
Chtít odměnu předem: 300xp, 20zl.
Zabití dryády: 975xp, vážná ztráta reputace, dýka, protijed, lektvar léčení
Q-2.: Gnollí mýto
Skupina gnollů bude požadovat za přechod platbu. Můžete buď zaplatit mítné, vyprovokat je, kdy na vás zaútočí nebo jim říct, že nemáte žádné peníze, kdy vůdce Ludrug vyzve vašeho nejsilnějšího bojovníka na souboj.
Mýto: -50zl.
Bitva: 140xp, halapartna (4), náhodný poklad (4), 100zl.
Vyhraný souboj: 500zl.
Q-3.: Ingot
Narazíte na Ingota a ten vás varuje ohledně gnollí pevnosti. Můžete přijmout jeho radu nebo ji okamžitě odmítnout, což způsobí, že na vás zaútočí.
Odměna: 235xp, halapartna, náhodný poklad (4)
Q-4.: Driennina kočka
Promluvte si s Drienne. Ona ztratila svou kočku. Seberte kočku z úpatí vodopádu a vraťte jí ji.
NPC reakce 20-15: 200 xp, reputace +1, [ochrana před nemrtvými]
NPC reakce 14-8: 200xp, 23zl.
NPC reakce 7-1: nic!
Q-5.: Jeskyně s pokladem
Vstupte do jeskyně AR5202 a zabíjte tam velkého vlka a vyrabujte tam truhlu.
Kořist: halapartna +1, přívěšek (Tiger Cowrie Shell Necklace), 238zl.
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 2: Nashkelské doly
- Zobrazení: 2306
Hory divousů | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR5500 |
Další zastávka | Dryádské vodopády |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | divousové |
Obnovitelní | jeskynní medvědi, velcí/strašní/zimní vlci, divousové, váleční/divocí psi |
Při táboření | divousové |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
Údolí hrobek (AR5700 - 20%) |
Východ | |
Jih | |
Západ | Nashkelské doly (AR5700 - 20%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1.: Hafiz
- Q-2.: Gellana a Samuel
- Q-3.: Žoldák plamenné pěsti
- Q-4.: Prsten ohnivé odolnosti
Postup:
Q-1.: Hafiz
Promluvte si s Hafizem a povězte mu své jméno a svůj příběh. Pokud jste zlí, řekněte mu své jméno a také to, že chcete být přeživším jeho snů a zaútočí na vás.
Odměna: [ochrana před magií]
Zabití Hafize: krátký meč, [ochrana před magií], [barevná sprška], 67zl.
Q-2.: Gellana a Samuel
Promluvte si s Lenou, která bude po vás chtít, abyste zraněného Samuela donesli ke Gellaně do přátelské náruče. Můžete od ní vyhandlovat prsten nebo ji odmítnout. Pokud budete souhlasit, musíte Samuela přinést ke Gellaně do tří dnů jinak zemře. Pokud odmítnete, zvažte zlou možnost v bočním úkolu žoldáka plamenné pěsti. Můžete také zakouzlit Zmam osobu na Lenu (stane se poté nepřátelskou) a dá vám 4zl.
Vyhandlováno: Nefritový prsten
Q-3.: Žoldák plamenné pěsti
Žoldák plamenné pěsti k vám přijde. Bude hledat Samuela. Pokud jste před tím mluvil s Lenou a vzal jeho tělo, můžete mu o tom povědět nebo jej obelhát. Pokud mu dáte záminku, tak na vás zaútočí.
Pravda: 50zl.Boj: 15 zl. dlouhý meč, malý štít, plátová zbroj
Q-4.: Prsten ohnivé odolnosti
Abyste našli tento prsten, musíte najít skrytou prasklinu v útesu, přesně na pozici x 1956 y 2374.
Bonus: Prsten ohnivé odolnosti, hvězdný safír, Iol Gem
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 2: Nashkelské doly
- Zobrazení: 2813
Nashkelské doly | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR5400 |
Další zastávka | Hory divousů |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | váleční psi |
Obnovitelní | jeskynní medvědi, ghasti, ghoulové, divousové, koboldi, zimní a obyčejní vlci, xvarti |
Při táboření | koboldi, zimní vlci |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
Nashkelský karneval (AR5900 - 20%) |
Východ | Hory divousů (AR5700 - 20%) |
Jih | |
Západ | Les ohnivého listu (AR5700 - 20%) |
Související oblasti:
- AR5400 - Nashkelské doly - povrch
- AR5401 - Nashkelské doly - 1.patro
- AR5402 - Nashkelské doly - 2.patro
- AR5403 - Nashkelské doly - 3.patro
- AR5404 - Nashkelské doly - 4.patro
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Q-1.: Hůlka mrazu
Hůlku najdete ukrytou v dutině stromu přesně na pozici: x166 y177.
Bonus: Hůlka mrazu
Q-2.: Skladiště
Enter the cabin AR5406. Kill the War Dogs. Raid the two barrels.
LOOT: Potion of Healing, 33gp
Q-3.: Oublek a Prism
Promluvte si s Prismem sochařem. Můžetemu buď říct, že ho ochráníte před lovcem odměn Greywolfem, jakmile dorazí nebo sám Prisma zabít nebo nechat Greywolfa ať jej zabije. Pokud si zvolíte postavit se Greywolfovi, tak jej budete muset zabít, potom si promluvit s Prismem, který chvíli poté zemře. Vezměte z něj smaragdy. Vraťte se k Oublekovi v Nashkelu.
Zabití Greywolfa: 2400xp, reputace +1, dlouhý meč +2, pobité kožené brnění, 2 smaragdy, 104zl.Zabití Prisma: 35cp, 2 smaragdy, 2zl.
Greywolf zabije Prisma: 2zl.
Q-4.: Galtok
Galtok utíká před tlupou koboldů. Zabíjte je.
Q-5.: Doly
Pokud následujete striktně návod, tak dodělejte ostatní vedlejší úkoly a běžte do Hor divousů. Jakmile budete hotovi s ostatními úkoly a budete se cítit připraveni na vchod do dolů, promluvte si s Emersonem. Potom si promluvte s jedním s Amnishových vojáků strážících vchod do dolů. Oni vám uhnou z cesty, abyste mohli projít. Vstupte do Nashkelských dolů level 1.
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 2: Nashkelské doly
- Zobrazení: 2055
Gnolí pevnost | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR5100 |
Další zastávka | Nashkelské doly |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | Carrion Crawler, gnollové, gnollí náčelník, gnollí veterán, půlzlobři, xvarti |
Obnovitelní | gnollové/elity/slasheři/veteráni, xvarti |
Při táboření | gnollí slasheři, xvarti |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
Medvědí řeka (AR5701 - 15%) |
Východ | Dryádské vodopády (AR5701 - 30%) |
Jih | |
Západ |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | Dynaheir |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Q-1.: Gnarl a Hairtooth
Tito dva půlzlobři vás zastaví. Požadují peníze za průchod přes most. Můžete je ukecat na 100zl. nebo je zabít.
Ukecání: 250xp, -100zl.
Zabití: 350zl. rukavice obratnosti, bastard, lektvar odolnosti na chlad, lektvar síly kopcového obra, gem, 87zl.
Q-2.: Xvartí jeskyně
Jakmile vstoupíte do jeskyně AR5101, narazíte tam na xvarty, které můžete zabít.
Q-3.: Svazek vedení a vlivu
Vstoupíte jeskyni AR5102. Zabíjte xvarty a vyperte bedny.
Kořist: Svazek vedení a vlivu, lektvar léčení (3), [Larlochovo menší vysátí], [Magická střela], 95zl.
Q-4.: Jeskyně Carrion crawlera
Vstupte do jeskyně AR5103, zabíjte xvarty a carrion crawlera.
Q-5.: Dynaheir
Promluvte si s touto zákonně dobrou kouzelnicí. Pokud je ve vaší skupině Minsk, tak bude tímto potěšen. Můžete ji naverbovat nebo ji propustit. Pokud ji propustíte nebo Minsca, tak odejdou oba dva. Pokud máte v partě Edwina, tak budete spíše chtít Dynaheir zabít. Jakmile tak uděláte, můžete trvat na dodržení jeho slíbené odměně, ale pokud tak uděláte tak odejde. Je dobrá šance na to, že pokud budete mít v partě jak Edwina tak Dynaheir, tak budou mít mezi sebou spory.
Naverbování: 800xp
Strana 1 z 2