Dryádské vodopády
x 5200 dryadske vodopady
mapaHigh Hedge je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR5200
Další zastávka Rybářské jezero
Nepřátelé
Neobnovitelní velcí vlci, gnollové
Obnovitelní hnědí/jeskynní medvědi, velcí/strašní/zimní vlci, gnollové, xvarti
Při táboření flindové, gnollí elity
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever

Xvartí vesnice (AR5701 - 20%)

Východ Les ohnivého listu (AR5701 - 30%)
Jih Les ohnivého listu (AR5701 - 30%)
Západ Gnolí pevnost (AR5701 - 30%)

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

x 5200 dryadske vodopady

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

  • Q-1.: Dryáda, Krumm a Caldo
  • Q-2.: Gnollí mýto
  • Q-3.: Ingot
  • Q-4.: Driennina kočka
  • Q-5.: Jeskyně s pokladem

Postup:

Q-1.: Dryáda, Krumm a Caldo

Narazíte na dryádu, která vás požádá, abyste ji pomohli zachránit její strom. Můžete buď okamžitě souhlasit nebo požádat první o platbu a potom souhlasit nebo nebo jí říct, že jí nepomůžete bez platby. V každém případě se vydejte ke stromu, kde narazíte na dva lapky. Promluvte si s Caldem. Můžete se buď přidat k nim proti dryádě nebo je zabít. Pokud je zabijete, promluvte si znovu s dryádou.

Zabití lapků: 350xp, opasek tuposti, cep, kyj, střední štít, pobitá kožená zbroj (2), lektvar léčení, 63Okamžitá pomoc: 500xp, reputace +1, protijed
Chtít odměnu: 500xp, reputace +1, lektvar léčení
Chtít odměnu předem: 300xp, 20zl.
Zabití dryády: 975xp, vážná ztráta reputace, dýka, protijed, lektvar léčení

Q-2.: Gnollí mýto

Skupina gnollů bude požadovat za přechod platbu. Můžete buď zaplatit mítné, vyprovokat je, kdy na vás zaútočí nebo jim říct, že nemáte žádné peníze, kdy vůdce Ludrug vyzve vašeho nejsilnějšího bojovníka na souboj.

Mýto: -50zl.
Bitva: 140xp, halapartna (4), náhodný poklad (4), 100zl.
Vyhraný souboj: 500zl.

Q-3.: Ingot

Narazíte na Ingota a ten vás varuje ohledně gnollí pevnosti. Můžete přijmout jeho radu nebo ji okamžitě odmítnout, což způsobí, že na vás zaútočí.

Odměna: 235xp, halapartna, náhodný poklad (4)

Q-4.: Driennina kočka

Promluvte si s Drienne. Ona ztratila svou kočku. Seberte kočku z úpatí vodopádu a vraťte jí ji.

NPC reakce 20-15: 200 xp, reputace +1, [ochrana před nemrtvými]
NPC reakce 14-8: 200xp, 23zl.
NPC reakce 7-1: nic!

Q-5.: Jeskyně s pokladem

Vstupte do jeskyně AR5202 a zabíjte tam velkého vlka a vyrabujte tam truhlu.

Kořist: halapartna +1, přívěšek (Tiger Cowrie Shell Necklace), 238zl.
Hory divousů
x 5500 divousi hory
mapaHigh Hedge je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR5500
Další zastávka Dryádské vodopády
Nepřátelé
Neobnovitelní divousové
Obnovitelní jeskynní medvědi, velcí/strašní/zimní vlci, divousové, váleční/divocí psi
Při táboření divousové
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever

Údolí hrobek (AR5700 - 20%)

Východ  
Jih  
Západ Nashkelské doly (AR5700 - 20%)

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

x 5500 divousi hory

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

  • Q-1.: Hafiz
  • Q-2.: Gellana a Samuel
  • Q-3.: Žoldák plamenné pěsti
  • Q-4.: Prsten ohnivé odolnosti

Postup:

 Q-1.: Hafiz

Promluvte si s Hafizem a povězte mu své jméno a svůj příběh. Pokud jste zlí, řekněte mu své jméno a také to, že chcete být přeživším jeho snů a zaútočí na vás.

Odměna: [ochrana před magií]
Zabití Hafize: krátký meč, [ochrana před magií], [barevná sprška], 67zl.

Q-2.: Gellana a Samuel

část 1* | část 2

Promluvte si s Lenou, která bude po vás chtít, abyste zraněného Samuela donesli ke Gellaně do přátelské náruče. Můžete od ní vyhandlovat prsten nebo ji odmítnout. Pokud budete souhlasit, musíte Samuela přinést ke Gellaně do tří dnů jinak zemře. Pokud odmítnete, zvažte zlou možnost v bočním úkolu žoldáka plamenné pěsti. Můžete také zakouzlit Zmam osobu na Lenu (stane se poté nepřátelskou) a dá vám 4zl.

Vyhandlováno: Nefritový prsten

Q-3.: Žoldák plamenné pěsti

Žoldák plamenné pěsti k vám přijde. Bude hledat Samuela. Pokud jste před tím mluvil s Lenou a vzal jeho tělo, můžete mu o tom povědět nebo jej obelhát. Pokud mu dáte záminku, tak na vás zaútočí.

Pravda: 50zl.Boj: 15 zl. dlouhý meč, malý štít, plátová zbroj

Q-4.: Prsten ohnivé odolnosti

Abyste našli tento prsten, musíte najít skrytou prasklinu v útesu, přesně na pozici  x 1956 y 2374.

Bonus: Prsten ohnivé odolnosti, hvězdný safír, Iol Gem

Nashkelské doly
x 5400 nashkelske doly
mapaHigh Hedge je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR5400
Další zastávka Hory divousů
Nepřátelé
Neobnovitelní váleční psi
Obnovitelní jeskynní medvědi, ghasti, ghoulové, divousové, koboldi, zimní a obyčejní vlci, xvarti
Při táboření koboldi, zimní vlci
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever

Nashkelský karneval (AR5900 - 20%)

Východ Hory divousů (AR5700 - 20%)
Jih  
Západ Les ohnivého listu (AR5700 - 20%)

Související oblasti:

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

x 5400 nashkelske doly

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup:

 Q-1.: Hůlka mrazu

Hůlku najdete ukrytou v dutině stromu přesně na pozici: x166 y177.

Bonus: Hůlka mrazu

Q-2.: Skladiště

Enter the cabin AR5406. Kill the War Dogs. Raid the two barrels.
LOOT: Potion of Healing, 33gp

Q-3.: Oublek a Prism

část 1 | část 2* | část 3

Promluvte si s Prismem sochařem. Můžetemu buď říct, že ho ochráníte před lovcem odměn Greywolfem, jakmile dorazí nebo sám Prisma zabít nebo nechat Greywolfa ať jej zabije. Pokud si zvolíte postavit se Greywolfovi, tak jej budete muset zabít, potom si promluvit s Prismem, který chvíli poté zemře. Vezměte z něj smaragdy. Vraťte se k Oublekovi v Nashkelu.

Zabití Greywolfa: 2400xp, reputace +1, dlouhý meč +2, pobité kožené brnění, 2 smaragdy, 104zl.Zabití Prisma: 35cp, 2 smaragdy, 2zl.
Greywolf zabije Prisma: 2zl.

Q-4.: Galtok

Galtok utíká před tlupou koboldů. Zabíjte je.

Q-5.: Doly

Pokud následujete striktně návod, tak dodělejte ostatní vedlejší úkoly a běžte do Hor divousů. Jakmile budete hotovi s ostatními úkoly a budete se cítit připraveni na vchod do dolů, promluvte si s Emersonem. Potom si promluvte s jedním s Amnishových vojáků strážících vchod do dolů. Oni vám uhnou z cesty, abyste mohli projít. Vstupte do Nashkelských dolů level 1.

Gnolí pevnost
x 5100 gnoli pevnost
mapaHigh Hedge je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR5100
Další zastávka Nashkelské doly
Nepřátelé
Neobnovitelní Carrion Crawler, gnollové, gnollí náčelník, gnollí veterán,  půlzlobři, xvarti
Obnovitelní gnollové/elity/slasheři/veteráni, xvarti
Při táboření gnollí slasheři, xvarti
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever

Medvědí řeka (AR5701 - 15%)

Východ Dryádské vodopády (AR5701 - 30%)
Jih  
Západ  

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

x 5100 gnoli pevnost

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC: Dynaheir
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup:

 Q-1.: Gnarl a Hairtooth

Tito dva půlzlobři vás zastaví. Požadují peníze za průchod přes most. Můžete je ukecat na 100zl. nebo je zabít.

Ukecání: 250xp, -100zl.
Zabití: 350zl. rukavice obratnosti, bastard, lektvar odolnosti na chlad, lektvar síly kopcového obra, gem, 87zl.

Q-2.: Xvartí jeskyně

Jakmile vstoupíte do jeskyně AR5101, narazíte tam na xvarty, které můžete zabít.

Q-3.: Svazek vedení a vlivu

Vstoupíte jeskyni AR5102. Zabíjte xvarty a vyperte bedny.

Kořist: Svazek vedení a vlivu, lektvar léčení (3), [Larlochovo menší vysátí], [Magická střela], 95zl.

Q-4.: Jeskyně Carrion crawlera

Vstupte do jeskyně AR5103, zabíjte xvarty a carrion crawlera.

Q-5.: Dynaheir

Promluvte si s touto zákonně dobrou kouzelnicí. Pokud je ve vaší skupině Minsk, tak bude tímto potěšen. Můžete ji naverbovat nebo ji propustit. Pokud ji propustíte nebo Minsca, tak odejdou oba dva. Pokud máte v partě Edwina, tak budete spíše chtít Dynaheir zabít. Jakmile tak uděláte, můžete trvat na dodržení jeho slíbené odměně, ale pokud tak uděláte tak odejde. Je dobrá šance na to, že pokud budete mít v partě jak Edwina tak Dynaheir, tak budou mít mezi sebou spory.

Naverbování: 800xp