Gnolí pevnost | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR5100 |
Další zastávka | Nashkelské doly |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | Carrion Crawler, gnollové, gnollí náčelník, gnollí veterán, půlzlobři, xvarti |
Obnovitelní | gnollové/elity/slasheři/veteráni, xvarti |
Při táboření | gnollí slasheři, xvarti |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
Medvědí řeka (AR5701 - 15%) |
Východ | Dryádské vodopády (AR5701 - 30%) |
Jih | |
Západ |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | Dynaheir |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Q-1.: Gnarl a Hairtooth
Tito dva půlzlobři vás zastaví. Požadují peníze za průchod přes most. Můžete je ukecat na 100zl. nebo je zabít.
Ukecání: 250xp, -100zl.
Zabití: 350zl. rukavice obratnosti, bastard, lektvar odolnosti na chlad, lektvar síly kopcového obra, gem, 87zl.
Q-2.: Xvartí jeskyně
Jakmile vstoupíte do jeskyně AR5101, narazíte tam na xvarty, které můžete zabít.
Q-3.: Svazek vedení a vlivu
Vstoupíte jeskyni AR5102. Zabíjte xvarty a vyperte bedny.
Kořist: Svazek vedení a vlivu, lektvar léčení (3), [Larlochovo menší vysátí], [Magická střela], 95zl.
Q-4.: Jeskyně Carrion crawlera
Vstupte do jeskyně AR5103, zabíjte xvarty a carrion crawlera.
Q-5.: Dynaheir
Promluvte si s touto zákonně dobrou kouzelnicí. Pokud je ve vaší skupině Minsk, tak bude tímto potěšen. Můžete ji naverbovat nebo ji propustit. Pokud ji propustíte nebo Minsca, tak odejdou oba dva. Pokud máte v partě Edwina, tak budete spíše chtít Dynaheir zabít. Jakmile tak uděláte, můžete trvat na dodržení jeho slíbené odměně, ale pokud tak uděláte tak odejde. Je dobrá šance na to, že pokud budete mít v partě jak Edwina tak Dynaheir, tak budou mít mezi sebou spory.
Naverbování: 800xp