Kapitola 2: Nashkelské doly
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 2: Nashkelské doly
- Zobrazení: 1054
Nashkelské doly - level 4 | |
---|---|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR5404 |
Další zastávka | Údolí hrobek |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | ghoulové, šedí oozové, koboldi/komanda, kostlivci |
Obnovitelní | |
Při táboření | koboldi |
Při přechodu | |
Kam dál? | |
Sever | Nashkelské doly |
Východ | |
Jih | |
Západ |
Související oblasti:
- AR5400 - Nashkelské doly - povrch
- AR5401 - Nashkelské doly - 1.patro
- AR5402 - Nashkelské doly - 2.patro
- AR5403 - Nashkelské doly - 3.patro
- AR5404 - Nashkelské doly - 4.patro
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1.: Mulaheyova jeskyně
- Q-2.: Xan
- Q-3.: Mulahey
- Q-4.: Východ
Postup:
Q-1.: Mulaheyova jeskyně
Vstupte do jeskyně AR5405. Jakmile všechno v jeskyni pozabíjíte, včetně Mulaheye, tak si můžete v klidu odpočinout.
Q-2.: Xan
Promluvte si se zákonně neutrálním elfím zaříkávačem. Můžete ho buď rekrutovat nebo jej propustit. Mulahey má jeho osobní Měsíční čepel. Pokud jej odmítnete nebo máte NPC reakci 1-7, tak na vám "šlohne" svou Měsíční čepel, pokud ji máte u sebe a pak odejde.
Q-3.: Mulahey
Rozdělte si své síly. Kouzelníky a bojovníky pošlete do Mulaheyova pokoje, zatímco alepoň dva charaktery, jako klerika a dalšího bojovníka nebo zloděje ať čekají u cesty k místnosti s jezírkem. Promluvte si s Mulahayem. Vykonejte nad ním spravedlnost, ale když se vám bude vzdávat, nešetřete ho. Místnost s jezírkem bude plná kostlivců a koboldů, jakmile se stane Mulahey nepřátelským. Zabíjte jej. Vyberte truhlu. Posbírejte dopisy a začne vám kapitola 3.
Odměna: 650xp, Mulaheyův svatý symbol, Prsten svátosti, boty uzemění, řemdih, velký štít, brnění, 29zl.
Kořist: Měsíční čepel, krátký meč +1, lektvar absorbce, lektvar léčení (2), [zbroj], [infravize], [zmam osobu], [spánek], [identifikuj], [síť], dopis (2), 790zl.
Q-4.: Východ
Odejděte z Mulaheyovy jeskyně a zamiřte k východu. Dostanete se tedy do Údolí hrobek. Jakmile projdete východem, tak se za vámi zasype kamením.
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 2: Nashkelské doly
- Zobrazení: 1988
Chrám | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR3400 |
Další zastávka | Ulcaster |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | strašliví/upíří vlci, vrci, skuruti |
Obnovitelní | černí,hnědí medvědi, váleční, divocí psi, vlci, skuruti |
Při táboření | gnollí slasheři, divocí psi, vrci |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
Larswood (AR5900 - 20%) |
Východ | Mutaminova zahrada (AR5600 - 20%) |
Jih | Ulcaster (AR5600 - 20%) |
Západ | Beregost |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Q-1.: Bassilus a Kelddath
Vstupte do chrámu (Song of the Morning AR3402) a promluvte si s Keddathem Otmlyrem. Požádá vás, abyste mu zpět donesl Bassilův symbol, který najdete v Rudých kaňonech. Mimochodem Kelddath prodává užitečné věci. Také kupuje wyverní hlavy. Můžete zde okrást Kelddatha a jeho Siriny (nějaké lidi kolem). Budova vedle je vestibul AR3401 a není v ní nic zajímavého.
Okradení Kelddatha: Lektvar léčení, elixír života
Okradení Siriny: perla
Bassilus: 1000xp, 5000zl.
Q-2.: Skurut Cattack
Cattacj a jeho skupina skurutů vás bude obtěžovat a bude po vás požadovat peníze. Můžete se vykoupit nebo je všechny zabít.
Cattack: 120zl, obouruční meč, helma, pobitá kožená zbroj, gem rysí oko, 34zl.
Q-3.: Coran a wyverny
Vstupte do chrámu (Song of the Morning AR3402) a promluvte si s Ormlyrem. Odmění vás za to, když mu dáte Wyverní hlavu.
Odměna: 2000zl.
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 2: Nashkelské doly
- Zobrazení: 2223
Rybářské jezero | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR4200 |
Další zastávka | Chrám |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | gnollové, půlzlobři, skuruti |
Obnovitelní | černí,hnědí/jeskynní medvědi, flindi, ghasti, ghoulové, gnollové/elity/slasheři, kostlivci, zlobři/berserkeři, ogrilloni, váleční, divocí psi, vlci |
Při táboření | gnollové/berserkeři |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
Rudé kaňony (AR5700 - 20%) |
Východ | Severní nashkelská cesta (AR5700 - 20%) |
Jih | Xvartí vesnice (AR5700 - 50%) |
Západ | Archeologické stanoviště(AR5700 - 20%) Xvartí vesnice (AR5700 - 50%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1.: Skuruti
- Q-2.: Teyngan, Jemby a Zekar
- Q-3.: Bjornin
- Q-4.: Drizzt Do'Urden
Postup:
Q-1.: Skuruti
Narazíte na skuruta, který bude chtít aby jste ho vyléčili. Můžete mu dát nějaké peníze, vyhrožovat nebo jej odmítnout i přes jeho pokusy, vás zastrašit. Pokud jej odmítnete, tak zaútočí.
Platba: -25zl
Zabití: 35 xp, meč bastard helma, pobitá kožená zbroj, náhodný poklad, 100zl.
Q-2.: Teyngan, Jemby a Zekar
Narazíte na Teyngana, který po vás bude požadovat všechny peníze. Můžete mu je dát nebo jej zabít.
Zabití: 915xp, palcát, čtvrteční hůl, skládaný luk, meč bastard, šípy, šípy kousání, helma(2), kožená zbroj, deštičková zbroj, mágova róba ohnivé odolnosti, bandití skalp(3), lektvar léčení, [odolej strachu], [barevná koule], [Larlochovo menší vysátí], náhodný poklad, 121zl.
Q-3.: Bjornin
Zabte všechny půlzlobry a vraťte se zpět za Bjorninem do Beregostu do hostince U Veselého kejklíře.
Q-4.: Drizzt Do'Urden
Drizzt vás požádá o pomoc při zabíjení gnollů. Pomozte mu. Musíte být rychlí jako Drizzt, abyste dostali hodně xp, protože on zabije gnolla jednou ranou. Pokud chcete získat Drizztovi okouzlující zbraně, nemluvte s ním poté, co budou gnollové mrtví. Pokud vás nezajímá tato zlá možnost, potom si s ním promluvte a požádejte jej o nějakou tu radu.
Zabití Drizzta
Rozdělte své síly. Zloděje s dobrou schopností Skrytí (nebo s lektvarem neviditelnosti) a klerika 5. úrovně, který umí vykouzlit Oživ mrtvé, pošlete ať čekají poblíž Drizzta. Ostatní pošlete na ostrov na jezeře. Klerikovi zadejte ať přivolá kostlivce poblíž Drizzta. Pošlete jej pak na ostrov. Se zlodějem, ujistěte se, že je schopen utíkat a skrýt se. Potom nařiďte kostlivcům zaútočit na Drizzta. Přesuňte rychle zloděje pryč, abyste nemohl vidět Drizzta. Jakmile Drizzt nevidí žádné (PC's nebo NPC), tak zaútočí na vás a ne na kostlivce (zvláštní). Běžte si obědnat pizzu nebo zavolejte kámošovi. Za 15 min nebo tak nějak bude Drizzt mrtvý. Vraťte se a vemte si jeho výbavu. Potom stojí za to splnit jakékoliv úkoly, které máte, abyste si spravily repku. Další možnost je použít hůlku Vyvolání zvířat, obeskládat jej zvířaty - zazdít a pak jej usmrtit střelnými zbraněmi. Zůstane zablokován a tudíž vás nezabije. Neposlední možnost je zlodějina. Prostě zkuste štěstí na krádež (takto jdou získat pouze oba scimitary). Čestný souboj je poslední možnost - ale budete rádi, když to přežije aspoň jeden z party (je to ovšem zážitek).
Vražda Drizzta: 12000 xp, závažná ztráta reputace, Scimitar +3, Scimitar +5, Mithrilové kroužkové brnění +4
- Podrobnosti
- Kategorie: Kapitola 2: Nashkelské doly
- Zobrazení: 2232
Xvartí vesnice | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR4700 |
Další zastávka | Medvědí řeka |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | Jeskyní medvědi, xvarti |
Obnovitelní | černí/hnědí/jeskyní medvědi, velcí/běžní vlci, xvarti |
Při táboření | -- |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
Archeologické stanoviště (AR5700 - 30%) |
Východ |
Nashkel (AR5701 - 30%) |
Jih | Dryadské vodopády (AR5701 - 20%) |
Západ | Medvědí řeka |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | Branwen |
Obchody: | Potions, Melee, Magic, Ranged, Armor |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Q-1.: Xvartí vesnice
Vstupte do vesnice. Budete napadeni Xvarty. Pokračujte vesnicí. Nexlit, vůdce vesnice na vás zaútočí s jejich strážným Ursou, jeskyním medvědem. Zabijte je.
Nexlit a Ursa: 685xp, krátký meč, 15zl.
Q-2.: Jeskyně s pokladem
V této jeskyni (AR4701) je bug a to ten, že po vstupu do jeskyně bude převrácená formace vaší družiny, proto je moudré před vstupem do jeskyně změnit uspořádání v partě a dát nejslabší členy dopředu a silné vzad, aby pak po vstupu do jeskyně byli slabí vzadu a silní vepředu. Zabijte jeskyního medvěda a vyberte truhlu.
Odměna: 650xp, cep +1, chrániče rukou AC8, lektvar ohnivé odolnosti
Q-3.: Východ z vesnice
Pokud si nepřejete bojovat s Bordou v tomto stádiu, opusťte vesnici skrze jižní cestu a odejděte z mapy v jihozápadním rohu.
Q-4.: Borda
Po cestě narazíte na tohoto cestujícího prodavače. který prodává prokleté věci. Pokud mu pohrozíte, tak na vás zaútočí. Má vysokou magickou odolnost. Pouze pokročilé družiny mohou zvažovat útok na něj.
Odměna: 900xp, krátký meč +1, prokletý lektvar léčení, [síť],[barevná sprška], [prokletý svitek slabosti], [prokletý svitek zkamenění], 74zl.
Strana 2 z 2