Tábor banditů | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR1900 |
Další zastávka | AR2200 - Zahalený les - srub (západně od Přátelské náruče) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | banditi, skuruti Chladu, Flindi, Gnollové obyč/elity/sekáči/veteráni, skuruti, (unikátní) |
Obnovitelní | medvědi (černí, hnědí), skuruti (obyč/elity), kostlivci, divocí psi, zombie |
Při táboření | -- |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | -- |
Východ | -- |
Jih | AR2400 - Peldské údolí (AR6001 - 20%) |
Západ | AR1400 - Rybářská vesnice (AR6001 - 5%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1: Tazok první střetnutí
- Q-2: Knott
- Q-3: Tersus
- Q-4: Ardenor Crush
- Q-5: Jeskyně potrestání
- Q-6: Taugosz Khosann
- Q-7: Bandita Credus
- Q-8: Raemon, Venkt, Hakt a Britik
- Q-9: Důstojnice Vai
Postup:
Q-1: Tazok - první střetnutí
Pokud vás do tábora přivedl Teven nebo Raiken, budete představeni Tazokovi. Pokud jste v táboře jako vězni, budete s ním muset bojovat. Pokud vás přivedli jako nové rekruty, můžete se boji vyhnout tím, že správně budete odpovídat v dialogu s Tazokem tzn. (dialogové možnosti: 3, 2). Nehledě na celé střetnutí vám bude umožněn neomezený pohyb po táboře a nikdo na vás nebude útočit, pokud nezaútočíte jako první.
Q-2: Knott
Vyrabujte dvě zamčené truhly venku a poté vstupte do stanu (AR1905). Pokud budete mluvit s Knottem a budete vést rozhovor správným způsobem (1,2), řekne vám, kde se nachází Tazokův stan (pravdivě), a že se v něm nenacházejí žádné pasti (lživě). Můžete jej klidně zabít a nikdo si toho nevšimne.
Odměna: 65xp, skalp bandity, dlouhý meč, kožené brnění, 6zl.
Kořist poblíž (stan a okolí): dýka, lektvar léčení (2), lektvar zpevnění, 92zl.
Q-3: Tersus
Vyrabujte zamčené truhly kolem stanu. Vstupte dovnitř (AR1904). Pokud vám bylo Tazokem povoleno se volně pohybovat po táboře, promluvte si s Tersem a ten vás vybaví jejich předepsanou zbrojí, pokud tedy stále předstíráte, že patříte k nim. V opačném případě jej zabijte.
Vybavení: kožená zbroj (6)
Odměna: 35xp, bastard, helma, kožené brnění, zelený prsten
Kořist: dlouhý meč, krátký meč, prokletý olej rychlosti, 118zl.
Q-4: Ardenor Crush
Zabijte Ardenora.
Odměna: 900xp, bastard, helma, pobité kožené brnění, 104z.
Q-5: Jeskyně potrestání
Vstupte do jeskyně (AR1903). Přistoupí k vám Garclax, a poté zaútočí se svými gnolly. Všechny zabijte.
Garclax: 120xp, halapartna, prsten s krvavým kamenem, 76zl.
Q-6: Taugosz Khosann
Zabíjte Taugosze.
Odměna: 2000xp, válečné kladivo +1, střední štít +1, plné plátové brnění, lektvar zpevnění, lektvar ohnivého dechu, 85zl.
Q-7: Bandita Credus
Credus k vám přistoupí a zaútočí. Jakmile tak udělá, zabíjte jej.
65xp, dlouhý meč, skládaný luk, šípy (20), kožené brnění
Q-8: Raemon, Venkt, Hakt a Britik
Kolem stanu, kde se nachází Raemon, vše vyrabujte a poté vstupte do stanu (AR1901). Přistoupí k vám Raemon a zaútočí na vás. Zabíjte všechny 4 zlouhy, ale dejte pozor, abyste nezabili Endera Saie, který je na druhé straně stanu. Po bitvě si s ním promluvte. Všechno ve stanu vyrabujte a v zamknuté zapasťované truhle najdete dopisy, které vás uvedou do 4.kapitoly.
Odměna za zabíjení: 3750xp, skalp bandity, bastard, halapartna, čtvrteční hůl, dlouhý meč, skládaný luk, dlouhý luk zručnosti, šípy ledu (10), šipky (10), šípy (40), rukavice bojové zručnosti, mágova róba ohnivé odolnosti, kožené brnění (2), lekvat léčení (2), [barevná sprška] (2), [slepota], [přátelé], andarský drahokam, krvavý drahokam, stříbrný náhrdelník (2), andělský prsten, 106zl.
Rabování: hůlka strachu, krátký meč +1, lektvar ohnivého dechu, lektvar magického blokování, [smrdící mrak], [Aganazzarův žár], [strach], dopisy (2), 3236zl.
Q-9: Důstojnice Vai
Jakmile začne 4.kapitola vraťte se k důstojnici Vai U Veselého kejklíře v Beregostu. Poté zamiřte do Zahaleného lesa (AR2200 - Zahalený les - srub).
Rabování stanů
Tent 1:
Kořist: dlouhý meč, dýka, lektvar zpevnění, ohnivý šíp, 45zl.
Tent 2:
Lektvar hrdinství, dýka, olej plamene, perlový náhrdelník, 72zl.
Tent 3:
šíp probodnutí, kyselinový šíp, lektvar vnímavosti, lekvar léčení, 159zl.
Tent 4:
[ohnivá koule], [pavučina], 39zl.
Shed
vrhací dýky, střední štít +1, 79zl.