Maják
x 3600 lighthouse
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR3600
Další zastávka AR4100 - Archeologické stanoviště
Nepřátelé
Neobnovitelní golemové z masa, skuruti/elity, sirény, vrrci
Obnovitelní mrchožrouti, vlci/hrůzní/strašliví, vrrci, golemové z masa, skuruti/elity, tasloiové
Při táboření sirény
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR3100 - Pobřeží ztroskotané lodi (AR5800 - 20%)
Východ AR3700 - Rudé kaňony (AR5700 nebo AR5900 - 20%)
Jih

AR4100 - Archeologické stanoviště (AR5801 - 20%)

Západ

Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 3600 lighthouse

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

  • black Alarics cave - černá Alarikova jeskyně
  • worrgs - vrrci
  • v případě potřeby bude doplněno

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Boj se sirénou

Sirény používají [Silnou náklonost] a tím převezmou kontrolu nad členem vaší družiny a použijí jej proti vám. Mějte připravené kouzlo [Odstraň magii] a zbraně na dálku. Druhou variantou, kterou já osobně preferuji, jak se s těmito "ženskými" vypořádat je vyvolat si kostlivce a na toho si můžou kouzlit silnou náklonost, kolik chtějí a bude jim to "houby" platné. ;-)

Q-1: Věštkyně Pallonia

Přistoupí k Vám Pallonia a bude mluvit o silách, které jsou v pohybu.

úkoly...

Q-2: Cordyr a Sil

Zabití sirén je částí Cordyrova vedlejšího úkolu (úkol z města Baldurs Gate). Tento úkol však může být splněn ještě předtím, než se s Cordyrem střetnete. Jakmile vás Sil spatří pozdraví vás a poté na vás spolu se zbytkem sirén zaútočí. Všechny zabíjte. Pokud jste byli posláni Cordyrem, vraťte se do přístavu v Baldurs Gate. 

Sil: 2000xp, krátký luk, šípy bodání (5), perla

úkoly...

Q-3: Černá Alarikova jeskyně

Vstupte do jeskyně AR3600. Dávejte si pozor na PASTI!!! Zabijte golemy z masa a vyrabujte poklady.

Kořist: hůlka paralyzace, šipky zranění (10), plášť vlka, lektvar infravize, lektvar absorbce, elixír zdraví, protijed, příručka tělesného zdraví (trvale odolnost +1), 312zl.

úkoly...

Q-4: Safana

Budete potřebovat nějaký muže ve vaší partě, abyste si mohly promluvit s touto chaoticky neutrální zlodějkou. Bude po vás chtít získání nějakého pokladu z jeskyně v severozápadní části mapy. Můžete ji buď naverbovat do družiny nebo ji odvolat. Pokud ji nebudete chtít, vezměte si všechny její věci a poté ji propusťte.

Majetek Safany: dýka, kožená zbroj, 15zl.

úkoly...

Q-5: Arkshule

Promluvte si s Arkshule, která vám bude věštit z dlaně. Pokud na ni budete tlačit, aby vám vyjevila víc, pozastaví se a pak na vás zaútočí. Pro tuto možnost musíte zvolit následující dialogový postup - 2,1,1,2,2,1. Až zaútočí, tak ji zabíjte.

Kořist: 600zl., čtvrteční hůl, mágova róba odolnosti na chlad, [hořící ruce], 38.zl

úkoly...

Q-6: Ardrouine

Promluvte si s Ardrouine. Její syn se skrývá před vrrky poblíž majáku. Souhlaste s tím, že jí pomůžete a pobíjte vrrky. Poté se vraťte k Ardrouide.

Odměna: 500zl., reputace +1, 60zl.

úkoly...