Akt 5: Hledání Ravel
- Podrobnosti
- Kategorie: Akt 5: Hledání Ravel
- Zobrazení: 806
Abyste se sem dostali musíte si u Vrischiky v Úřednické Čtvrti koupit Modronskou kostku. Vyprázdněte si pokud možno, co nejvíce inventáře a nakupte také pár hojidel (např. pro každého člena party 30 nití). Do bludiště jděte až budete poměrně silní. Potom si s kostkou pohrajte – ohni levé koleno, natáhni levé křídlo, natáhni pravé křídlo, otoč pravou paží. Ocitnete se v Modronském Foyeru, ve kterém lze odpočívat!. Můžete si promluvit s tím Modronem na straně, který vás přivítá a pošle do dveří, tak jimi projděte. Vstoupíte do dungeonu o nízké nebezpečnosti. Vždy po vstupu se otevře dialogové okno s nějakým konstruktorem, rovnou ale můžete jít do boje, protože tyhle plecháčci jsou opravdu dost natvrdlý. Celé bludiště projděte až do technické místnosti. Zde si promluvte s Modronem stojícím uprostřed místnosti na kulatém podkladě. Zeptejte se ho jak se odsud dostanete a potom se nechte jmenovat ředitelem a zeptejte se na nebezpečí Rubikonu. Potom vytvořte nový dungeon s těžkou obtížností. Pak jděte přes Modronský Foyer, kde můžete kdykoli odpočívat a uzdravovat se, do vlastního dungeonu. Mapa je 8 x 8 = 64 náhodně pospojovaných místností! V každé místnosti jsou 1–3 konstruktorů vysoké nebezpečnosti (4000XP). Kreslete si mapku, nedělám si srandu. V jedné z místností najdete Nordoma, tak ho přiberte do party. Potom někde také narazíte na Zlého kouzelníka s pěti konstruktory. Nejdřív ho vyzpovídejte a pak ho zabijte. Je to docela tuhý boj (opět ale můžete dozabít až dalšíma inkarnacema). Po boji řekněte Nordomovi že vy jste ředitel a potom projeďte snad všechny questy, vy získáte hromadu zkušeností a Nordomovi se zlepší statistiky. Pozor, myslím, že pokud nejdříve zabijete čaroděje a až potom najdete Nordoma, už mu nemůžete říct, že jste vy ředitel. A nakonec přes portálové čočky se můžete vrátit zpět do Sigilu. Jedny portálové čočky má Zlý kouzelník a jedny najdete u některého konstruktora.
- Podrobnosti
- Kategorie: Akt 5: Hledání Ravel
- Zobrazení: 861
Je to nepovinné místo, ale samozřejmě ho doporučuji celý projít. Čeká vás tam poměrně hodně bojů, odměnou vám bude zvýšení alespoň o jednu úrovneň každého v partě. Vyskytují se tu Larvální červy (8000XP) a Treloni (1400XP).
Vchod / Východ [1]
Okovy ve, kterých je řetězová bouře [2]
Náušnice s karmínovou sférou [3]
Sohemi [4]
- Podrobnosti
- Kategorie: Akt 5: Hledání Ravel
- Zobrazení: 978
Fall-from-Grace [1]
Promluvte si ní o všem možném. Nakonec se jí zeptejte jestli by se k vám nechtěla přidat. Bude souhlasit pokud si promluvíte se všemi deseti studenty v Nevěstinci (desátý jste vy). Až se k vám přidá tak si s ní hned promluvte. Dostanete nějaké ty zkušenosti a zjistíte speciální schopnost. Zeptejte se jí také na Morteho, který prý smrdí po Baatoru. Potom začněte rozhovor s Mortem a vytáhněte z něj že není mimir, pak se zeptejte na Baatorský zápach... Rozhovor s Mortem je poměrně dlouhý, ve kterém se vám Morte se vším přizná a tak nějak se mu ulehčí a zlepší se mu statistiky. Síla +4, odolnost +2 a obratnost +2.
Yves Hledačka Příběhů [2]
Vyměňte s ní své (nasbírané u Smradodecha) i společníků příběhy. Potom se jí taky zeptejte na příběh o Ravel. Něco málo vám poví, ale pošle vás za Ecco [7] a Dollorou [4], která znala jejího milence.
Kimasxi — Zmijí jazyk [3]
Můžete jí požádat jestli by nezlepšila Mortův slovní um.
Dolora [4]
Debatujte s ní a taky si s ní zahrajte hru, vzpomenete si na . Taky vás požádá, jestli byste pro ni nemohli nějak od Merrimama [10] získat klíč k srdci. Merrimam, ale než vám dá klíče od srdce musíte mu přinést něco po čem zapomene. Jděte za Vrischikou [14] a koupit u ní ledový džbánek nebo ho získat u Opilého mága [12]. Poté s džbánkem dojděte do Galerie kuriozit [16] a zde si chytněte do džbánku kus ledu z Temného ptáku Ocanthu. Nakonec si promluvte s Yvanou ohledně Temného ptáku Ocanthu a s tímto dojděte za Merrimanem [10]. Dolora vám potom poví, že Ecco [7] byl hlas odebrán – jazyk.
Kesai-Serris [5]
Nejdříve musíte spnit úkol pro Doloru [4] a Juliette [10]. Potom s promluvte s Ecco [7]. Dále jděte za Kimaxi – Zmijí jazykem [3] a dostaňte z ní, že Kesai je Ravelina dcera a aby se zeptala otce. Nakonec si dojděte tedy promluvit s Kesai – Serris a řekněte jí, ať se tedy zeptá otce. Bude zdrcena. Pokud jste ještě nesplnili úkol pro Quela [4], který se nachází v Privátním Sensoriu v Městské Hale, splňte ho. Nakonec Kesai poproste o pár kapek krve (musíte mít u sebe nějaký kapesník – v Nevěstinci jich je celá hromada).
Marissa [6]
Hledá svůj Karmínový závoj. Řešením je Luise [11].
Ecco [7]
Musíte nejprve splnit úkol pro Doloru [4]. Poté si kupte u Vrischiky [14] Fiendí jazyk a Slzy Devy. Potom jí postupně tyto předměty dejte. Až bude moct zase normálně mluvit, zeptejte se na Ravel. Poví vám že má děti – Kesai-Serris.
Vivian [8]
Hledá svůj osobní parfém. Řešením je Luise [11].
Nenny Devítioká [9]
Zeptejte se jí na Vivianinu voňavku a Marissin Karmírový závoj.
Juliette [10]
Máte její vztah s Montaguem [4] v Městské Hale něčím okořenit. Dojděte si s ním tedy promluvit a předstírejte jako, že ji milujete. Juliette se potom zeptejte na Kesai-Serris [5] a dozvíte se, že je poloviční sestra s Kimaxi – Zmijí jazykem [3]
Luise [11]
Je to mluvící skříň. Dojděte si promluvit s Nenny [9], která vás pošle za Kimaxi [3], která vás zase pošle zpět k Nenny [9]. Potom jděte za Luisem [11] a vytáhněte z něj navoněný karmínový závoj. S tím nejdříve dojděte za Vivian [8] a potom ho vraťte Marisse [6]. Jinak vedle skříně je takový stoleček, kde najdete Finamův deník.
Sklep nevěstince [12]
Jsou tu senzorické kameny každé ze studentek. Najdete tu také správce.
Modroni [13]
Můžete se jich zeptat na Modronskou kostku, pokud ji máte u sebe (Vrchiska). A zjistit důvod jejich přítomnosti.
- Podrobnosti
- Kategorie: Akt 5: Hledání Ravel
- Zobrazení: 890
Centrum Vnímavých. Probíhají zde tři přednášky [6], [7], [8] a tři učebny zlodějiny [11], válčení [12] a umění [13]. A tudy se dostanete do ubytovny [14].
Splinter [1]
Dalo by se říci, že Splinter je ten vedoucí u Vnímavých. Můžete se připojit k vnímavým. Můžete se kouknout do Sensorií. Nakupovat ze skladu vnímavých (musíte být členem a nebo Splintera oblafnout).
Jolmi [2]
Za to, že vás bude moct zabít vám dá 2000 měďáků (podle vašeho charisma). Takovou nabídku určitě neodmítejte.
Mertwyn [3]
Bezhlavé kymácející se tělo, které vás požádá, abyste našli jeho hlavu. Tu najdete v Úřednické čtvrti u Šéfa lupičů [10].
Montague [4]
Muž, který má problémy se svou přítelkyní. Abyste tento problém vyřešili musíte si nejdříve promluvit s ní Julliete [9] v Nevěstinci.
Quo-Sai [5]
Zeptejte se ho a naučte jeho meditaci (cesta kamene) a permanentně se vám sníží třída zbroje – AC. Potom se ho zeptejte jestli by vás nemohl trénovat, odejde do učebny bojového umění a zde vás může pocvičit se zacházením se zbraněmi.
Ghysis Zrádce [6]
Muž, který povídá o Válce Krve. Je to nepovinný, i když tam můžete získat nějaký XP. Pokud vás to bude zajímat, projeďte ty dialogy.
Soustředění-Tří-Sfér [7]
Githzerai, který přednáší o přesvědčení a jeho důsledku. Není povinné, ale samozřejmě doporučuji.
Advokát Smrti [8]
Opět muž vyprávějící o tom, co následuje po smrti. Je to celkem obtížné ho vyslechnout, protože Morte do vás furt rýpe, abyste šli pryč. Jinak můžete předvést vlastní smrt a potom na Advokáta trochu zatlačit.
Jumble Vraždosmysl [9]
To je ten, který proklel Smradodecha v jihozápadním Úlu. Budete mu muset pohrozit, aby ze Smradodecha kletbu odvolal. Místo toho na vás sešle kletbu – budete škytat. Vypadá to nevinně, ale po chvíli hraní už vám to pěkně poleze na nerv! Dojděte si o svém prokletí promluvit se Salabeshem Onyxovým [3] (stojí před Městskou Halou), který vás naučí zase jiné prokletí. S těmito vědomostmi jděte za Jumblem a uvalte na něj kletbu Salabeshe. Bude dokonce prosit, abyste to z něj odstranili :) Potom odstraní vaší kletbu i kletbu ze Smradodecha. Dojděte si promluvit se Smradodechem.
Merriam [10]
Momentálně s vámi vůbec nebude mluvit. Musíte zajít do nevěstince si popovídat s Dolorou [4].
Ubytovna v Městské Hale
Nenaplněná-Touha [1]
Žena, které povězte nějakou svojí touhu a ona ji z vás “vysaje”. Tuto ženu doporučte Opilému mágovi [12] v Úřednické Čtvrti.
Recepční Haly [2]
Promluvte s ní a ona vám dá klíč od vaší místnosti [3] (vlastně od všech místností [4], [5]), kterou asi zanechala některá vaše minulá inkarnace. Zde naleznete pár základních kouzel, trochu hojidel a celkem dost amuletů. Nezapomeňte se kouknout do zamčené skříně. Najdete zde Dvanáctistěn a kouzlo Oheň a Led. Dvanáctistěn je ovšem zapsán neznámým jazykem. Zeptejte se Splintera, kde byste našli nějakého jazykovědce, pošle vás za Finamem Lingvistou [17] v Úřednické Čtvrti.
Veřejné Sensorium v Městské Hale
Abyste se sem dostali, musíte si promluvit se Splinterem [1] v Městské Hale. Jsou zde senzorické kameny – 7 v malých místností a 3 ve velkých. Vždy si musíte dojít za Průvodcem vnímavých [2] a potom s určitým kamenem začít vjem. Je to zcela nepovinné, získáte tu „pouze“ zkušenosti. Za kamen v malé místnosti 750XP (první dvě sorty) a ve velké místnosti 1500XP (třetí sorta).
Paní Trnočesá [1]
Bude vás nejdřív ignorovat. Hledejte v návodu Salabeshe Onyxového [3] v Úřednické Čtvrti.
Privátní Sensorium v Městské Hale
Opět se sem dostanete přes Splintera [1] v Městské Hale. Jsou zde tři senzorické kameny. V prvním [1] si promluvíte s nějakou předchozí inkarnací (Paranoidní). To je ta, která vytvořila Dvanáctistěn. Ve druhém kameni [2] se skrývá vzpomínka Deionarry, která mluvila opět s nějakou předchozí inkarnací (praktická). Poví vám o dědictví, dojděte si tedy potom za Advokátem [18] v Úřednické Čtvrti, kterému také pověste o sensorickém kameni své dcery. Protože není Vnímavý, musíte si dojít promluvit se Splinterem [1] v Městské Hale. Ve třetím kameni [3] si můžete promluvit s Ravel. Napoví vám jak se k ní dostat. Dveře máte hledat ve slévárně a klíč je kus z ní, může být i nepřímý – tedy dcera.
Quell [4]
Mág – mlsoun, kterému musíte donést čokoládového démonka, kterého koupíte u Vrischiky [14] v Úřednické Čtvrti, aby vám prozradil, co je klíčem k portálu vedoucí do Ravelina bludiště. Taky se potom můžete podívat na nabídku cukroví. Pokud nejste mág, tak bych doporučoval nakoupit Ledové cukroví, které zvyšuje charisma, což se hodí tu a tam při rozhovoru (třeba Ravel).