Centrum Vnímavých. Probíhají zde tři přednášky [6], [7], [8] a tři učebny zlodějiny [11], válčení [12] a umění [13]. A tudy se dostanete do ubytovny [14].
Splinter [1]
Dalo by se říci, že Splinter je ten vedoucí u Vnímavých. Můžete se připojit k vnímavým. Můžete se kouknout do Sensorií. Nakupovat ze skladu vnímavých (musíte být členem a nebo Splintera oblafnout).
Jolmi [2]
Za to, že vás bude moct zabít vám dá 2000 měďáků (podle vašeho charisma). Takovou nabídku určitě neodmítejte.
Mertwyn [3]
Bezhlavé kymácející se tělo, které vás požádá, abyste našli jeho hlavu. Tu najdete v Úřednické čtvrti u Šéfa lupičů [10].
Montague [4]
Muž, který má problémy se svou přítelkyní. Abyste tento problém vyřešili musíte si nejdříve promluvit s ní Julliete [9] v Nevěstinci.
Quo-Sai [5]
Zeptejte se ho a naučte jeho meditaci (cesta kamene) a permanentně se vám sníží třída zbroje – AC. Potom se ho zeptejte jestli by vás nemohl trénovat, odejde do učebny bojového umění a zde vás může pocvičit se zacházením se zbraněmi.
Ghysis Zrádce [6]
Muž, který povídá o Válce Krve. Je to nepovinný, i když tam můžete získat nějaký XP. Pokud vás to bude zajímat, projeďte ty dialogy.
Soustředění-Tří-Sfér [7]
Githzerai, který přednáší o přesvědčení a jeho důsledku. Není povinné, ale samozřejmě doporučuji.
Advokát Smrti [8]
Opět muž vyprávějící o tom, co následuje po smrti. Je to celkem obtížné ho vyslechnout, protože Morte do vás furt rýpe, abyste šli pryč. Jinak můžete předvést vlastní smrt a potom na Advokáta trochu zatlačit.
Jumble Vraždosmysl [9]
To je ten, který proklel Smradodecha v jihozápadním Úlu. Budete mu muset pohrozit, aby ze Smradodecha kletbu odvolal. Místo toho na vás sešle kletbu – budete škytat. Vypadá to nevinně, ale po chvíli hraní už vám to pěkně poleze na nerv! Dojděte si o svém prokletí promluvit se Salabeshem Onyxovým [3] (stojí před Městskou Halou), který vás naučí zase jiné prokletí. S těmito vědomostmi jděte za Jumblem a uvalte na něj kletbu Salabeshe. Bude dokonce prosit, abyste to z něj odstranili :) Potom odstraní vaší kletbu i kletbu ze Smradodecha. Dojděte si promluvit se Smradodechem.
Merriam [10]
Momentálně s vámi vůbec nebude mluvit. Musíte zajít do nevěstince si popovídat s Dolorou [4].
Ubytovna v Městské Hale
Nenaplněná-Touha [1]
Žena, které povězte nějakou svojí touhu a ona ji z vás “vysaje”. Tuto ženu doporučte Opilému mágovi [12] v Úřednické Čtvrti.
Recepční Haly [2]
Promluvte s ní a ona vám dá klíč od vaší místnosti [3] (vlastně od všech místností [4], [5]), kterou asi zanechala některá vaše minulá inkarnace. Zde naleznete pár základních kouzel, trochu hojidel a celkem dost amuletů. Nezapomeňte se kouknout do zamčené skříně. Najdete zde Dvanáctistěn a kouzlo Oheň a Led. Dvanáctistěn je ovšem zapsán neznámým jazykem. Zeptejte se Splintera, kde byste našli nějakého jazykovědce, pošle vás za Finamem Lingvistou [17] v Úřednické Čtvrti.
Veřejné Sensorium v Městské Hale
Abyste se sem dostali, musíte si promluvit se Splinterem [1] v Městské Hale. Jsou zde senzorické kameny – 7 v malých místností a 3 ve velkých. Vždy si musíte dojít za Průvodcem vnímavých [2] a potom s určitým kamenem začít vjem. Je to zcela nepovinné, získáte tu „pouze“ zkušenosti. Za kamen v malé místnosti 750XP (první dvě sorty) a ve velké místnosti 1500XP (třetí sorta).
Paní Trnočesá [1]
Bude vás nejdřív ignorovat. Hledejte v návodu Salabeshe Onyxového [3] v Úřednické Čtvrti.
Privátní Sensorium v Městské Hale
Opět se sem dostanete přes Splintera [1] v Městské Hale. Jsou zde tři senzorické kameny. V prvním [1] si promluvíte s nějakou předchozí inkarnací (Paranoidní). To je ta, která vytvořila Dvanáctistěn. Ve druhém kameni [2] se skrývá vzpomínka Deionarry, která mluvila opět s nějakou předchozí inkarnací (praktická). Poví vám o dědictví, dojděte si tedy potom za Advokátem [18] v Úřednické Čtvrti, kterému také pověste o sensorickém kameni své dcery. Protože není Vnímavý, musíte si dojít promluvit se Splinterem [1] v Městské Hale. Ve třetím kameni [3] si můžete promluvit s Ravel. Napoví vám jak se k ní dostat. Dveře máte hledat ve slévárně a klíč je kus z ní, může být i nepřímý – tedy dcera.
Quell [4]
Mág – mlsoun, kterému musíte donést čokoládového démonka, kterého koupíte u Vrischiky [14] v Úřednické Čtvrti, aby vám prozradil, co je klíčem k portálu vedoucí do Ravelina bludiště. Taky se potom můžete podívat na nabídku cukroví. Pokud nejste mág, tak bych doporučoval nakoupit Ledové cukroví, které zvyšuje charisma, což se hodí tu a tam při rozhovoru (třeba Ravel).