Mapa: Přemožené NárodyDoporučuji to projít celý a posbírat úplně všechno, minimálně je potřeba sebrat Bronzovou Kouli [6] a Karafu [5] také užijete. Bude to tu o něco lehčí než v Katakombách Truchlícího Kamene, protože tu jsou ghúlové, kteří vám dokonce někdy i pomohou. Jinak je tu nová potvora – Tropotocata. Vypadají hrozivě, ale zabíjí se celkem jednoduše. Pokud jich je více po hromadě, vylákejte (lze i Litanie Kleteb) vždy jen jednu a zabijte ji opodál. Až to projdete, vraťte se s Bronzovou Koulí zpět do Mrtvých Národů.

Perlík [1]
Dýmka Abyssu [2]
Zlatý náramek [3] + úkol pro Bezejmennou zombie [6] v Mrtvých národech
371 měďáků [4]
Karafa [5]
BRONZOVÁ KOULE! [6]

Hrobka [7]

Mapa: Hrobka [7]Celkem zajímavé místo plné pastí a různých nástrah. Všude sbírejte všechno, co to jenom půjde (kostlivci), na pasti pečte, stejně tady řešení problému vede pouze a jenom přes vaší smrt. Nevstupujte do znaků Tormentu, dokud nebudete chtít umřít. Po vstupu do Hrobky se vydejte do středu [4], portál vás teleportuje do levé místnosti, kde hlavně seberte klíč k 1.hrobce ze sarkofágu [1]. Potom se nechte zabít. Objevíte se u vchodu do Hrobky. Jděte zase směrem do středu [4]. Porál vás vyhodí v pravé místnosti, kde seberete 2.klíč k hrobce. Nechte se opět zabít. Stejným způsobem získáte i klíč ke 3.hrobce [3]. Až se zase objevíte u vchodu, jděte opět do střední místnosti [4], ale už vás nic nebude teleportovat. Ve střední místnosti si musíte přečíst a zasunout všech 9 desek. Potom otevřete sarkofág [4] a vezměte si klíč. Nyní se vydejte směrem k 3.sarkofágu [3]. Teleportuje vás to u sarkofágu [5], odkud určitě seberte tu krvavou slzu, což je vlastně po identifikaci Slza Salieru-Deie. Nakonec se otevře portál, kterým se dostanete z Hrobky pryč do Přemožených Národů. Nezapomeňte si k sobě zase vzít spolucestovatele a předměty, který jsem doporučoval odložit.

Stejným způsobem, jak jste se dostali sem, dostaňte se zase nazpátek k Lotharovi. Povězte mu, že v Hrobce, žádná lebka není, pošle vás pro nějakou jinou. Měli byste mít u sebe z Mrtvých národů celkem dost různých lebek, pokud jste plnili úkol pro Mnohojednoho. Samozřejmě mu bude stačit i ta Soegova hlava. Nakonec ho ještě vyzpovídejte ze všeho možného. Dozvíte se něco o vás a o Ravel. Můžete u něj taky nakupovat různé artefakty atd.

Morte na vás bude čekat před vchodem do Zbořeného domu [20]. Zeptejte se ho na novou schopnost „Gang lebek“ a taky proč vám zamlčel poslední řádku na vašich zádech.

 
 

Mapa: Místo neustálého rozjímáníPřed prvním vstupem do této lokace je lepší navštívit Mrtvé Národy. Po vstupu vás osloví krysodlak Mantuok. Pokud jste se už setkali se Soegem v Mrtvých Národech, můžete Mantuoka přesvědčit, aby vás dovedl rovnou za Mnohojedním.

Jinak vás přenese na druhý konec úrovně [2] do vězení. V místnosti posbírejte, co se dá (palcát Baatezu) a jděte ke dveřím [3]. Pokuste se přesvědčit stráž, aby vám otevřela. Pokud máte už ve skupině Annah, stráže vám otevřou. Pokud stráže nepřesvědčíte, na dveře zaútočte a otevřete si sami, ale bez zkušeností. Potom vás čeká celkem dost bojů. Každopádně máte hned několik možností co budete nyní dělat:

  1. Půjdete hned teď za Mnohojedním [4] a slíbíte, o co požádá. Potom už na vás tady nikdo útočit nebude.
  2. Nejdřív vymlátíte komplet celou úroveň a až pak půjdete za Mnohojedním[4]. (doporučuji)
  3. Vymlátíte celou úroveň a za Mnohojedním [4] vůbec nepůjdete. (tuto možnost vůbec nedoporučuji!)

Kdybyste náhodou zemřeli, objevíte se hned u východu z úrovně [1]. Jo a za zmínku ještě stojí jedna věc a to ta na místě [5], artefakt vyvolávající černou kouli.

Mapa: Mrtvé NárodyPři vstupu do úrovně musíte souhlasit s jejich podmínkami. Pak vás odvedou k Soegovi u něj se můžete kdykoli odpočinout. Jinak tu jsou různí kostlivci, zombíci a ghúlové a všechno to žije spolu na jedné hromadě :)

Až budete mít všechny úkoly splněné, tak vám Hagrimm poví, že ghúlové tady někde uviděli pár kraniokrys a požádá vás abyste je při případném potkání zabili. Ty kraniokrysy budou na místě [15]. Když Hagrimmovi oznámíte že jste zmasakrovali skupinku kraniokrys, bude mít z vás celkem radost, ale nebude to stačit, aby vás propustil. Chce nějakou záminku, aby se zbavil Soega, nechce ho bezdůvodně zabít. Řekněte Soegovi [1], že Pochybovačný kostlivec [11] uvažuje o Pravé Smrti. Soego hned půjde si s kostlivcem popovídat, a tak ho donutíte, aby odešel ze své místnosti. Přečtěte si jeho deník (ten stůl, co je vpravo v té místnosti [1]), získáte podklady, že je špeh Mnohojednoho. Toto nabonzujte Hagrimmovy [4] a on ho v screen-cutu zabije. Určitě si nezapomeňte vzít Soegovu lebku, bude se totiž ještě hodit. Nyní stačí už jenom říct znovu o propustku Hagrimmovi a on vás pustí dál do Přemožených národů.

Soego [1]

Spalovače Soega jste potkali už v 1.patře Márnice. A taky to je ten člověk, kterého máte najít, abyste se mohli připojit k frakci Spalovačů. Můžete si u něj kdykoli odpočinout. V Mrtvých národech působí jako špeh Mnohojednoho.

Hagrimm Ponurý [4]

Zdejší kněz, který tu všemu šéfuje. Vyzpovídejte ho úplně ze všeho. Objasní vám přibližně vaši situaci.

Ošuntělá Mary [5]

Pokud máte inteligenci alespoň 16, může vás naučit schopnosti Kosti vyprávějte. Pokud budete mít charisma alespoň 15 a už budete mít poznanou schopnost Kosti vyprávějte, poví vám o portálu ve výklenku vedoucím k Tichému králi.

Bezejmenná Zombie [6]

Zapomněla vlastní jméno, poté co opustíte Mrtvé Národy se v Přemožených Národech podivte na nápis [3], kde je ovšem už její jméno nečitelné, proto až se vrátíte nějak ji pojmenujte sami.

Zmatený kostlivec [8]

Přemýšlí nad jednou hádankou a stále mu nejde vyřešit. Viz. Kostlivec Hádankář [12]

Kostlivec obchodník [10]

Můžete tu opět prodat všechny věci, které jste doposud našli a vyprázdnily si tak inventář. Taky si doplňte zásobu léčiv.

Pochybovačný kostlivec [11]

Uvažuje o pravé smrti. Jenom si s ním promluvte, abyste měli doplněný deník.

Kostlivec Hádankář [12]

Abyste uspěli opět musíte mít inteligenci alespoň 16. Vyzvěte ho na hádankářský souboj. Nakonec vyhrajete a odpovědi si vyměníte. Nyní, když už znáte odpověď na jeho hádanku, dojděte ji říct Zmatenému kostlivci [8].

Acaste [13]

Vůdkyně ghúlů. Při rozhovoru si dejte pozor na přesvědčení. Dále si musíte promluvit s Pochybovačným kostlivcem [11].

Probodnutý Ghúl [14]

Má za opaskem Uhirův nůž. Vyměňte ho za 6 ocásků kraniokrys.

500 měďáků [2]
Svitek s kouzlem Krvavý Most [3]
324 měďáků [7]
3 x Kostěný amulet [9]

Zpět v Mrtvých Národech – Úkol pro Mnohojednoho

Mapa: Zpět v Mrtvých Národech – Úkol pro MnohojednohoNyní doporučuji začít plnit úkol pro Mnohojednoho. Samozřejmě se na to taky můžete vykašlat, ale pokud se rozhodnete to udělat, tak dojděte za Ošuntělou Mary [5] a dostaňte z ní informaci o portálu vedoucím k Tichému králi. Pokud nebudete mít dostatečné charisma, jděte za Hagrimmem [4], naposled se u něj vyspěte a pak ho budete muset kvůli klíči zabít (nebo okrást, pokud jste zloděj). Jak ho napadnete, všichni se na vás naštvou a půjdou po vás. K Tichému králi se dostanete dveřmi [16], možná trochu problémy bude dělat Královská stráž. Po vstupu do Trůnního sálu, vás napadnou další obří kostlivci. Tichý král je opravdu tichý, protože je mrtvý, vezměte jeho lebku a jděte za Mnohojedním. Získáte celkem dost zkušeností, ale Mnohojeden vás zradí a po předání informace na vás zaútočí. Musíte ty krysy všechny vybít.

 

Mapa: Katakomby Truchlícího KameneJe to dost ošklivé, někdy až strašidelné místo plné kraniokrys a nižších Vargoullií. Pokud vás to ale uklidní, narazíte zde třeba i na ghúly nebo také krysodlaky ;-)

Na místě [6] se dostanete do Místa neustálého rozjímání, což je nepovinná lokace, do kterého doporučuji jít až poté, co navštívíte Mrtvé národy [8].

Hrobka milování [1]

Až otevřete hlavní hrobku, ve které je mrtvola Grise, objeví se v hrobce další 3 ghúlové. Pokud vám nepůjdou zabít najednou, zbytečně se netrapte a doražte je až další inkarnací. Jinak Gris je ten po, kterém se v Pohřbené vesnici každý sháněl. Až získáte schopnost Mluvit s mrtvými, určitě sem dojděte. Poví vám jak zemřel a i kde má v Pohřbené vesnici své věci, mimo jiné i to po čem se sháněl Quint. Je to kousíček na jih od domu Švadlenky Marty. Viz Návrat z katakomb.

Roztříštěná hrobka [2]

Tak zde vás napadne skupina nižších Vargouille. Po jejich zabití, prohledejte bednu a kostru. Najdete Mooriny pěstní dýky (budou se parádně hodit pro Annah) a něco přes 500 měďáků.

Hrobka rozdělení [3]

Celý prostor je past vedle pasti, kdo jde za zloděje, je celkem v klidu, pasti může odstranit. Ale ostatní ne. Rychle to proběhněte a nikde se nezastavujte. Sestupujte vedlejším sarkofágem do Podzemní komnaty, kde je dost nechutný jezírko, ale najdete tu ruku, svojí ruku. Po navrácení do Úlu ji určitě nezapomeňte donést ukázat Fellovi. Zjistíte celkem dost zajímavý věci. A když necháte Dak´kona překládat rozhovor, nachytáte ho, jak lže.

Glyve [4]

Plačící obličej ve zdi, který vám něco poví o Mnohojednomovi a o Mrtvých národech. Chce taky po vás abyste našli v Přemožených národech kouzelnou láhev (Karafu) [5].

Mozaiková hrobka [5]

Nestoupejte do toho kruhu, je to past, otevřete ten sarkofág, jsou v něm mince a perlík.

Chad [7]

Až budete ovládat schopnost mluvit s mrtvými, tak si s ním popovídejte. Bude po vás chtít, abyste v katakombách zabily úplně všechny nižší Vargoulli.

Mapa: Návrat k Pharodovi přes KatakombyPři návratu si promluvte s Chadem [7], který po vás bude chtít abyste dobili všechny Nižší Vargoulli. Cestou ke Glyvovi je potkáte. Až Glyvovi [4] opláchnete Karafou rty poví vám, že máte v Úřednické Čtvrti vyhledat Nemelle. A taky nezapomeňte na Grise, který se nachází v hrobce milování [1]. Zeptejte se ho na Quintův náhrdelník (Pohřbená vesnice; L: x=1055 y=1680, zmáčknutím písmene L na klávesnici). A taky z něj můžete vytáhnout, kde má své peníze. A to bude asi všechno, teď jděte do Pohřbené Vesnice.