Kapitola 1
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 1
- Zobrazení: 783
Šengarnský brod
Řeka
Poté, co se šéfork Torak vykecá, pobijte první várku jeho poskoků. Postupujte dále a na S po vytlučení orků si prmluvte se zjevivším se druidem Derethem. Oznamte mu, že jeho dům je čistý a orkůprostý (expy) a slibte mu, že se poohlédnete po jeho ženě. Za odměnu vám otevře cestu dál. Jděte naznačenou cestou a zničte vše, co smrdí orky, až narazíte v lese na Sabrinu. Nabídněte jí doprovod (expy) a pak si s oběma zajděte pokecat (další expy, zbraň + možnost nákupů/léčení) Nakonec se probojujte (po občasném deja-vu v podobě Toraka) až na sever mapy a připravte se na vstup do další lokace. Vyplatí se mít partu vyspanou.
Vesnice a Torakův tábor
Přežijte úvodní boj a pokecejte s Emmou (a pochopitelně jí slibte pomoc :)) O kousek dál pokecejte s Kaitlin (a také ji slibte pomoc – prostě charita na cestách :)) Se zlodějem schovaným ve stínu (nebo – nemáte-li zloděje – použijte elixír ze zbořeniště) projděte do tábora a v levé části si otevřete bránu. Branou vlezte do další části mapy a pobíjejte orky tak dlouho, až se dozvíte, že jste zachránili vesničany :) Teď je ta správná chvíle na to konečně vysvětlit Torakovi, že jeho čas ve Forgotten Realms se chýlí ke konci :) Až s ním skoncujete, sdělte obě radostné noviny Kaitlin a vytlučte z ní informace o zamýšlené přehradě. U strejdy vedle můžete nakupovat. Ještě než půjdete dále, proleze jeskyni za Torakovým táborem a po eliminaci všeho živého (i neživého) seberte a vraťte Emmě její meč (odmítnete-li odměnu, dostanete expy navíc a meč nádavkem!) Teď už je čas vyrazit dál.
Průsmyk
Nic, co by stálo za řeč. Prostě to tam vybijte :)
Přehrada
Čeká vás několik tuhých bojů. Po eliminaci nepřátel zničte dva podpůrné sloupy, které drží přehradu (ten druhý se dá zničit jen střelnými zbraněmi a kouzly!!!) a třetí rozeberte. Tím zničíte přehradu a zároveň si opravíte most na cestu dál. Doporučuji SAVE a pořádně se vyspat!
Most
Jste časově omezeni – most je možno zachránit! Prostě brutálně vytlučte celé předmostí, Xuki a její nabídky odkažte do patřičných mezí a zabijte ji i dva obry dřív, než most stačí zničit! Po eliminaci posledního nepřítele se dozvíte, že jste zachránili most :)
Zpět v Targu
Ulbrekovi oznamte splnění úkolu (a hned přijměte další), u Saforda si vyzvedněte žold, prodejte co nepotřebujete, kupte co potřebujete a vydejte se ke skřetí pevnosti.
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 1
- Zobrazení: 981
Targos – přístav a jeskyně pod skladištěm
Popisky přístavu v Targosu:
- startovní pozice na lodi Hnuská děvka
- vojáci Reig Rudovod a Poctivý Jon
- přístavní skladiště (uvnitř se skrývá správce přístavu)
- přístavní skladiště (uvnitř se nachází vstup do jeskyní pod přístavem)
- Jorun Tichá voda
- dům Joruna Tiché vody (uvnitř je zapastěná truhla)
- hospoda U Slanýho psa
- dům Firthy Kerdos, Hedronovo matky
- maják (zamčeno)
- prázdný dům
- schodiště do městské čtvrti Targosu
Po vylodění prokecněte Hedrona o všem, co jde, a připravte si formaci. Promluvte si postupně se všemi, co jsou v lokaci, pobijte skřety a prolezte baráky: v Jorunově domku si vyberte věci ze zapastěné truhly, zachraňte Hedronovu matku před skřety (pokecejte s ní a snažte se přitom v domku nic neukrást - odměnu si vyžádejte od Hedrona ), v dalším domku pobijte skřety. Reigovi u mola (2) slibte, že mu dodáte lektvar na vyléčení ruky (najdete ho ve skladišti č. 3) – když s Reigem pokecá postava se slušnými komunikačními dovednostmi, dá se vykecat nejen zbraň, ale i zbroj a to i z mrtvého na zemi! Navíc je dobré pokecat s Reighem s postavou, která má léčitelské schopnosti – paladin, druid či kněz. Budete ho moci doléčit (ovšem elixír mu pak doneste taky!) a dostanete tak zkušenost navíc!
Trpaslík Jorun Tichá voda (5) je zdejší stavitel lodí, ale v tuhle chvíli i váš mocný spojenec. Pokud by goblini v přístavu byli nad vaše síly, lze je postupně lákat právě k Jorunovi, který už se o ně sám postará. Pokud navíc s Jorunem promluví trpasličí charakter, bude mnohem sdílnější a v podstatě vám odkáže svou výbavu z mladších dobrodružných let. Najdete jí v truhle v jeho domku (6), ale pozor, truhla obsahuje past!
Ve skladišti (3) prokecněte správce doků a proberte – po eliminaci zjevivších se skřetů – všechny truhly. Sudy se dají rozbíjet! Rozbitné poznáte podle toho, že při pauznuté hře svítí! (Poznámka: rozbitné sudy poznáte vesměs i tak, že když na ně najedete kurzorem myši, zobrazí se pod nimi žlutý kroužek.) Jeden z elixírů odneste Reigovi u mola, mrtvou kočku, kterou jste našli v jednom z normálních sudů, doneste později Hedronově matce (8) Kočku poté ještě nevyhazujte, bude se hodit :)) Z lodi vedle majáku (9) seberte flašku vína.
Jeskyně pod skladištěm
Popisky jeskyně pod skladištěm:
- vstup z/do skladiště v přístavu
- hlídka goblinů
- hlídka goblinů (velitel goblinů má u sebe zničený teleportační svitek)
Teď vlezte (po ukecání hlídky) do posledního domu – skladu na SV (4) – u mola. Pobijte skřety, seberte, co jde a vlezte do podzemí. Killněte skřety i s šéfem a seberte svitek. Až bude přístav bez skřetů (po vyčištění jeskyně se objeví hláška), zajděte postupně za Hedronem a jeho matkou (dá vám pár rad) a nakonec vlezte do hospody (7). Prokecněte všechny, hlavně s Guthewulfem – pošlete k němu na pokec postavu s vysokou Con (Con 14 a menší se nechytá!), ožerte ho … a vyhrejte tím sázku o Amulet vlka (dobrý leda na prodej, ale každá zlatka dobrá). Nakonec kupte (nebo – a to bude myslím lepší :) - Guthewulfa oberte!) láhev breughu – brajglu! Bude se vám hodit!
V přístavu vás už nic nečeká, a pokud jste pokecali i s tlupou Železného obojku (Iron collar) v hospodě a získali informaci o dalších dvou členech (Kolumn a Phaen), jděte nahoru do města.
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 1
- Zobrazení: 777
Skřetí pevnost
Skřetí pevnost – venkovní část
Pořádně pokecejte s Ennelií, vylečte ji, slibte jí, že se poohlídnete po Brastonovi a připravte se (překvapení!) na tuhé boje. V oblasti jsou celkem 3 válečné bubny (zničit, navíc dokud nezabijete jejich obsluhu, bude tlučením na ně přivolávat v určitých intervalech další a další vrrčí jezdce do vašich řad), 3 mosty (všechny zapastěné!) a všemu tomu velí orčí šaman Trugnuk. Z jeho tuhnoucí mrtvoly seberte klíč ke vchodu do jeskyní dole na jihu. Sejměte hlídku u dveří, obry za dveřmi a vstupte.
Skřetí pevnost – jeskyně, 1. patro
Asi vás nepřekvapí, když vám povím, že vás zde čeká spousta tuhých bojů :) Jděte nejprve na jih a postupně vytlučte 3 tábory hnusáků (ten první je nejtužší!) V jedné části jeskyně pokecejte s Pondmukem a slibte mu jídlo. O kousek dál narazíte na pavouky a jejich královnu. Seberte jejich těla (včetně královny!) a předejte je labužníkovi Pondmukovi. Odměnou vám budiž expy a heslo. Chcete-li si zabojovat, domluvte se s Pondmukem, aby vás při odpočinku pohlídal :) Půjdete-li dál přes pavouky, heslo nepotřebujete. Pozor na wardrum – válečný buben! Každopádně se nakonec octnete u Yuqoga – vyplatí se přijmout jeho quest. Máte-li vše hotovo, vstupte (bacha na past u vchodu!) do další části.
Skřetí pevnost – jeskyně, 2. patro
Vydejte se doleva – přes několik partiček hnusáků se probojujte až ke Krunturovi. Po cestě narazíte na šéforka Plánovače, který má u sebe podivný šutr. Uschovat! Před ním stojí hlídka, která po vás chce heslo. To zní „Xvim“ a dal vám jej Yuqog. Po rozhovoru s Krunturem doporučuji zatnout zuby a chvíli si hrát na poslíčka … Nakonec ale předáte Yuqogovi zprávu … a pak ho killněte – je to koneckonců člen Legie a vůbec hnusák! Krátký proces pak udělejte i s jeho poskoky před Krunturem a posléze i se samotným Krunturem a jeho bandou – hájíte přece zájmy dobra, lidí a Desetiměstí! Krunturovy chrániče se mi ovšem nikdy nepodařilo získat celé – i krádeží získáte pouze rozbitý pár.
Projděte zbytek jeskyně (bacha na wardrum – válečný buben!) a z dalšího orčího chiefa seberte další šutr! Máte teď oba, takže můžete projít chodbou na severu do pevnosti! (tip na vymlácení celé jeskyně bez prolití vlastní krve – vlezte do ohrady s domácím zvířectvem, jednou postavou nalákejte vše nepřátelské k sobě a v ohradě se s partou zavřete – nepřátelé si neotveřou, takže je v klidu sejmete na dálku. By AKRIJ)
Skřetí pevnost – nádvoří
Na nádvoří pevnosti vás vyjma několika sudů a beden a kvanta hnusáků nic zvláštního nečeká. Než ale vstoupíte dovnitř, vyspěte se.
Skřetí pevnost – finále
Nejdřív se pořádně rozhlédněte – tedy nejdřív sejměte dva obry a tuhého starého orka. Poté se podívejte na animaci – hovor mezi Guthmou a Sherincal – a pak se vydejte na průzkum. Čeká vás několik (nepříliš) tuhých soubojů, Guthma sám není nic moc, asi nejtužší je místnost vzadu, kde je několik skřetích šamanů a kouzelníků. Až prošmejdíte celou budovu (pozor na pasti – nejen na zemi, ale i na truhlách a stolech!), vydejte se do pravé dolní části mapy – narazíte na vězení a po eliminaci žalářníka jako poslední věc otevřete vězení, osvoboďte Brastona a vyveďte ho ven. Dojděte k Ennelii, popovídejte si s oběma zachráněnými a máte padla – vraťte se zpět k Ulbrekovi do Targu.
Targos – naposledy
Jako obvykle – prodejte, co se dá, dokupte eventuelně ještě to, co jste nekoupili, zásobte se střelivem, nahlaste Ulbrekovi splnění úkolu, vyzvedněte si u Saforda poslední žold a máte-li vše hotovo, promluvte si s Osvaldem. Nezapomeňte na prorocká slova věštce Valina – do Targu se po odletu už nevrátíte!