Skřetí pevnost
Skřetí pevnost – venkovní část
Pořádně pokecejte s Ennelií, vylečte ji, slibte jí, že se poohlídnete po Brastonovi a připravte se (překvapení!) na tuhé boje. V oblasti jsou celkem 3 válečné bubny (zničit, navíc dokud nezabijete jejich obsluhu, bude tlučením na ně přivolávat v určitých intervalech další a další vrrčí jezdce do vašich řad), 3 mosty (všechny zapastěné!) a všemu tomu velí orčí šaman Trugnuk. Z jeho tuhnoucí mrtvoly seberte klíč ke vchodu do jeskyní dole na jihu. Sejměte hlídku u dveří, obry za dveřmi a vstupte.
Skřetí pevnost – jeskyně, 1. patro
Asi vás nepřekvapí, když vám povím, že vás zde čeká spousta tuhých bojů :) Jděte nejprve na jih a postupně vytlučte 3 tábory hnusáků (ten první je nejtužší!) V jedné části jeskyně pokecejte s Pondmukem a slibte mu jídlo. O kousek dál narazíte na pavouky a jejich královnu. Seberte jejich těla (včetně královny!) a předejte je labužníkovi Pondmukovi. Odměnou vám budiž expy a heslo. Chcete-li si zabojovat, domluvte se s Pondmukem, aby vás při odpočinku pohlídal :) Půjdete-li dál přes pavouky, heslo nepotřebujete. Pozor na wardrum – válečný buben! Každopádně se nakonec octnete u Yuqoga – vyplatí se přijmout jeho quest. Máte-li vše hotovo, vstupte (bacha na past u vchodu!) do další části.
Skřetí pevnost – jeskyně, 2. patro
Vydejte se doleva – přes několik partiček hnusáků se probojujte až ke Krunturovi. Po cestě narazíte na šéforka Plánovače, který má u sebe podivný šutr. Uschovat! Před ním stojí hlídka, která po vás chce heslo. To zní „Xvim“ a dal vám jej Yuqog. Po rozhovoru s Krunturem doporučuji zatnout zuby a chvíli si hrát na poslíčka … Nakonec ale předáte Yuqogovi zprávu … a pak ho killněte – je to koneckonců člen Legie a vůbec hnusák! Krátký proces pak udělejte i s jeho poskoky před Krunturem a posléze i se samotným Krunturem a jeho bandou – hájíte přece zájmy dobra, lidí a Desetiměstí! Krunturovy chrániče se mi ovšem nikdy nepodařilo získat celé – i krádeží získáte pouze rozbitý pár.
Projděte zbytek jeskyně (bacha na wardrum – válečný buben!) a z dalšího orčího chiefa seberte další šutr! Máte teď oba, takže můžete projít chodbou na severu do pevnosti! (tip na vymlácení celé jeskyně bez prolití vlastní krve – vlezte do ohrady s domácím zvířectvem, jednou postavou nalákejte vše nepřátelské k sobě a v ohradě se s partou zavřete – nepřátelé si neotveřou, takže je v klidu sejmete na dálku. By AKRIJ)
Skřetí pevnost – nádvoří
Na nádvoří pevnosti vás vyjma několika sudů a beden a kvanta hnusáků nic zvláštního nečeká. Než ale vstoupíte dovnitř, vyspěte se.
Skřetí pevnost – finále
Nejdřív se pořádně rozhlédněte – tedy nejdřív sejměte dva obry a tuhého starého orka. Poté se podívejte na animaci – hovor mezi Guthmou a Sherincal – a pak se vydejte na průzkum. Čeká vás několik (nepříliš) tuhých soubojů, Guthma sám není nic moc, asi nejtužší je místnost vzadu, kde je několik skřetích šamanů a kouzelníků. Až prošmejdíte celou budovu (pozor na pasti – nejen na zemi, ale i na truhlách a stolech!), vydejte se do pravé dolní části mapy – narazíte na vězení a po eliminaci žalářníka jako poslední věc otevřete vězení, osvoboďte Brastona a vyveďte ho ven. Dojděte k Ennelii, popovídejte si s oběma zachráněnými a máte padla – vraťte se zpět k Ulbrekovi do Targu.
Targos – naposledy
Jako obvykle – prodejte, co se dá, dokupte eventuelně ještě to, co jste nekoupili, zásobte se střelivem, nahlaste Ulbrekovi splnění úkolu, vyzvedněte si u Saforda poslední žold a máte-li vše hotovo, promluvte si s Osvaldem. Nezapomeňte na prorocká slova věštce Valina – do Targu se po odletu už nevrátíte!