Mutaminova zahrada | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR3500 |
Další zastávka | AR3000 - Pavoučí les (severně) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | baziliškové větší/menší, (unikátní) |
Obnovitelní | medvědi (černí, hnědí, jeskynní), gnollové (obyč., elity, sekáči, veteráni), flindové, divousové, tasloiové |
Při táboření | flindové, gnollové: sekáči |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | AR3000 - Pavoučí les (AR4901- 20%) |
Východ | - |
Jih | AR4000 - Gullykin (AR5600 nebo AR5900 - 20%) |
Západ | AR3400 - Chrám (AR5600 - 20%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1: Korax a souboj s bazilišky
- Q-2: Shar-Teel
- Q-3: Tamah
- Q-4: Mutamin
- Q-5: Kirian, Lindin, Baerin a Peter
Postup:
Q-1: Korax a souboj s bazilišky
Na této mapě narazíte na spoustu bazilišků, kteří vás dokážou svým pohledem zkamenět. Je několik způsobů jak tomuto zabránit. Příkladem je mágovo kouzlo [Ochrana před zkameněním] nebo Lektvar odražených očí a další. V tomto úkolu se ale zaměříme na ghoula Koraxe, který s vámi bude chtít kamarádit a vy jej budete moci ovládat. Jakožto nemrtvý se velmi hodí, protože je imunní vůči zkamenění. Pro jistotu si však s sebou vemte svitek [Z kamene na maso], který se dá koupit v chrámech pro případ, že si necháte zkamenět nějakého člena družiny. Pokud nebude Korax zabit nějakým z bazilišků, obrátí se časem proti vám. V tomto případě jej zabíjte.
Koraxova smrt: 175xp
Q-2: Shar-Teel
Když si promluvíte s touto bojovnicí s přesvědčením "Chaotické zlo", vyzve nejlepšího z vašich mužských bojovníků na souboj. Potřebujete bojovníka mužského pohlaví, aby mohl proběhnout souboj. Pokud vyhrajete, nabídne se do vaší družiny. Pokud na ni zkusíte zaútočit se ženou stane se nepřátelskou a zaútočí. Můžete ji naverbovat nebo ji propustit. Je také velká pravděpodobnost, že pokud máte v družině Eldotha, bude s ním bojovat.
Naverbována: 300xp, dvouruční meč, lehká kuše, šipky (20), helma, plátové brnění
Q-3: Tamah
Zakouzlete na sochu svitek [Z kamení maso]. Socha se změní na Tamah. Poté, co se promění a promluvíte si s ní, nepřijímejte žádnou odměnu. Pokud budete požadovat odměnu, pozve vás na vyrabování opuštěného domu na mapě jižní beregostské cesty. Dům je ponořený do vody a nedá se do něj dostat.
Odmítnutí odměny: 300xp, reputace +1
Požadování odměny: reputace -1
Q-4: Mutamin
Jakmile vás spatří Mutamin, pozdraví vás a hned na to zaútočí. Zabijte jeho i jeho mazlíčka velkého baziliška.
Odměna: 8200xp, čtvrteční hůl, dobrodruhova róba, lektvar léčení (2), [Smrdící mrak], [Strach], drahokam Slza nebes, 120zl.
Q-5: Kirian, Lindin, Baerin a Peter
Kirian vás pozdraví a bude vás mít za póvl. Můžete se buď stáhnout nebo jej vyprovokovat k boji. Pokud jej vyprovokujete, všechny je zabíjte.
Kořist: 3000xp, dlouhý meč +1 (2), řemdih +1, kopí, dlouhý luk, šípy +1 (40), zlatý amulet, chrániče OČ7, helma, střední štít (2), plátové brnění, šupinové brnění, kroužkové brnění, lektvar výbuchu, olej plamene, lektvar pohlcení, lektvarneviditelnosti, [Zmam osobu], [Infravize], [Ochrana před zlem], 385zl.