Rybářská vesnice | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR1400 |
Další zastávka | AR0900 - Wyrmova křižovatka (severně) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | jeskynní medvěd, (unikátní) |
Obnovitelní | ankhegové, banditi, skuruti |
Při táboření | ankhegové |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
AR0900 - Wyrmova křižovatka (AR6100 - 5%)
AR1900 - Tábor banditů (přístupné od 3. kapitoly) |
Východ | AR2400 - Peldské údolí (AR5900 or AR6000 - 20%) AR1900 - Tábor banditů (AR6001 - 20%) (přístupné od 3. kapitoly) |
Jih | AR2300 - Přátelská náruč |
Západ |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
Postup:
Past na reputaci
Pokud je vaše reputace nižší než 4, přistoupí k vám lovec odměn hraničář Nestor. Můžete předstírat, že nejste ten, koho hledá, a pak odejde. Pokud se přiznáte, zaútočí na vás s jeskynním medvědem.
Kořist: 950xp, kopí, dlouhý luk, šípy, pobíjená kožená zbroj, lektvar léčení, 58zl.
Q-1: Ajantis
Ajantis je člověk paladin a má přesvědčení zákonné dobro. Když si s ním promluvíte, můžete ho naverbovat a samozřejmě i propustit. Pokud bude s vámi nespokojený a odejde, tak při odchodu zaútočí na jakéhokoli člena party, který má zlé přesvědčení. Existuje zde také náhodná šance, že i v průběhu, co jej budete mít zaútočí na některého ze zlých členů vaší družiny.
Při naverbování: meč bastard, helma, střední štít, kroužkové brnění
Q-2: Tenya a rybáři
Promluvte si se Sonnerem, který si bude stěžovat na čarodějnici, která jim způsobuje problémy s rybařením. Pokud hrajete za "záporňáky" souhlaste, že čarodějku zlikvidujete za 20zl. Zamiřte si to na mapu AR0900 - Wyrmův přechod, promluvte si s Tenyou. Po splnění jejího vedlejšího úkolu si promluvte se Sonnerem znovu a sdělte mu, že kněžka toho měla spoustu co říct. "Záporňáci" jej můžou přesvědčit, aby pustil korunu a vytáhnout odměnu na 100zl. za splnění úkolu. V tom případě byste si měli se Sonnerem znovu promluvit poté, co bude Tenya mrtvá. "Dobráci" by měli požadovat po rybářích (Sonner, Jebadoh a Telmen), aby vám vydali Tenyinu mísu. Poté je zabíjte za to, že k ní byli krutí. Běžte zpět za Tenyou a vraťte jí mísu.
Odměna za mrtvou Tenyu: 1000xp, cep+1, 120zl.
Zabití rybářů: 77xp, Mísa ovládání vodního elementála, cep +1, kopí, 181zl.
Odvíjení se tohoto úkolu s Tenyou na Wyrmově přechodě
Q-3: Farmář Brun a Nathan
Promluvte si s Brunem a zjistíte, že se mu ztratil jeho syn. Vstupte do jámy AR1401 západně od jeho Bronovy farmy. Seberte tělo jeho syna z výklenku na souřadnicích x2460 y140, běžte zpět za Brunem a promluvte si s ním. Můžete udělat dobrý skutek a nabídnout mu 100Zl. Dejte si pozor, abyste neměli u sebe rubínové prsteny, protože pokud ano, tak mu je dáte spolu s darem 100zl. Pokud o ně nechcete přijít musíte je odložit na zem předtím než si s ním promluvíte.
Vrácení těla: 500xp
Dobrý skutek: 1000xp, reputace +1, -100zl
Kořist: tělo Brunova syna, hůlka ohně, dýka +1, šipky omráčení (5), šipky zranění (5), kroužkové brnění +1, lektvar síly mračného obra, prokletý protijed, lektvar magické ochrany, [silná náklonnost], [duševní zbroj], 560zl.
Q-4: Gerde
Promluvte si s Gerdou, která po vás bude chtít, abyste z redukoval místní počty Ankhegů. Pozabíjejte všechny, které najdete a poté si s ní běžte znovu promluvit.
Odměna: 75zl.
Rabování domů
House 1 AR1402
Vyrabujte 2 zamknuté šuplíky a zamknutou truhlu.
kořist: stříbrný náhrdelník, 32zl.
House 2 AR1403
Vyrabujte dvě zamčené truhly.
kořist: prak, střely (10), 27zl.
Dům farmáře Bruna AR1404
Vyrabujte dvě zamčené truhly.
kořist: drahokam tygřího oka, zirkon, 7zl.