Rybářská vesnice
x 1400 fishing village
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR1400
Další zastávka AR0900 - Wyrmova křižovatka (severně)
Nepřátelé
Neobnovitelní jeskynní medvěd, (unikátní)
Obnovitelní ankhegové, banditi, skuruti
Při táboření ankhegové
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR1900 - Tábor banditů (přístupné od 3. kapitoly)
Východ AR2400 - Peldské údolí (AR5900 or AR6000 - 20%)
AR1900 - Tábor banditů (AR6001 - 20%) (přístupné od 3. kapitoly)
Jih AR2300 - Přátelská náruč
Západ


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 1400 fishing village

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Past na reputaci

Pokud je vaše reputace nižší než 4, přistoupí k vám lovec odměn hraničář Nestor. Můžete předstírat, že nejste ten, koho hledá, a pak odejde. Pokud se přiznáte, zaútočí na vás s jeskynním medvědem.

Kořist: 950xp, kopí, dlouhý luk, šípy, pobíjená kožená zbroj, lektvar léčení, 58zl.

 

Q-1: Ajantis

Ajantis je člověk paladin a má přesvědčení zákonné dobro. Když si s ním promluvíte, můžete ho naverbovat a samozřejmě i propustit. Pokud bude s vámi nespokojený a odejde, tak při odchodu zaútočí na jakéhokoli člena party, který má zlé přesvědčení. Existuje zde také náhodná šance, že i v průběhu, co jej budete mít zaútočí na některého ze zlých členů vaší družiny.

Při naverbování: meč bastard, helma, střední štít, kroužkové brnění

úkoly...

Q-2: Tenya a rybáři

 Promluvte si se Sonnerem, který si bude stěžovat na čarodějnici, která jim způsobuje problémy s rybařením. Pokud hrajete za "záporňáky" souhlaste, že čarodějku zlikvidujete za 20zl. Zamiřte si to na mapu AR0900 - Wyrmův přechod, promluvte si s Tenyou. Po splnění jejího vedlejšího úkolu si promluvte se Sonnerem znovu a sdělte mu, že kněžka toho měla spoustu co říct. "Záporňáci" jej můžou přesvědčit, aby pustil korunu a vytáhnout odměnu na 100zl. za splnění úkolu. V tom případě byste si měli se Sonnerem znovu promluvit poté, co bude Tenya mrtvá. "Dobráci" by měli požadovat po rybářích (Sonner, Jebadoh a Telmen), aby vám vydali Tenyinu mísu. Poté je zabíjte za to, že k ní byli krutí. Běžte zpět za Tenyou a vraťte jí mísu.

Odměna za mrtvou Tenyu: 1000xp, cep+1, 120zl.
Zabití rybářů: 77xp, Mísa ovládání vodního elementála, cep +1, kopí, 181zl.

Odvíjení se tohoto úkolu s Tenyou na Wyrmově přechodě

úkoly...

Q-3: Farmář Brun a Nathan

 Promluvte si s Brunem a zjistíte, že se mu ztratil jeho syn. Vstupte do jámy AR1401 západně od jeho Bronovy farmy. Seberte tělo jeho syna z výklenku na souřadnicích x2460 y140, běžte zpět za Brunem a promluvte si s ním. Můžete udělat dobrý skutek a nabídnout mu 100Zl. Dejte si pozor, abyste neměli u sebe rubínové prsteny, protože pokud ano, tak mu je dáte spolu s darem 100zl. Pokud o ně nechcete přijít musíte je odložit na zem předtím než si s ním promluvíte.

Vrácení těla: 500xp
Dobrý skutek: 1000xp, reputace +1, -100zl
Kořist: tělo Brunova syna, hůlka ohně, dýka +1, šipky omráčení (5), šipky zranění (5), kroužkové brnění +1, lektvar síly mračného obra, prokletý protijed, lektvar magické ochrany, [silná náklonnost], [duševní zbroj], 560zl. 

úkoly...

Q-4: Gerde

Promluvte si s Gerdou, která po vás bude chtít, abyste z redukoval místní počty Ankhegů. Pozabíjejte všechny, které najdete a poté si s ní běžte znovu promluvit.

Odměna: 75zl.

úkoly...

Rabování domů

House 1 AR1402

Vyrabujte 2 zamknuté šuplíky a zamknutou truhlu.

kořist: stříbrný náhrdelník, 32zl.

House 2 AR1403

Vyrabujte dvě zamčené truhly.

kořist: prak, střely (10), 27zl.

Dům farmáře Bruna AR1404

Vyrabujte dvě zamčené truhly.

kořist: drahokam tygřího oka, zirkon, 7zl.