Legenda:

  1. Příchod
  2. Společníci (mrtví).
  3. Transcendentní

Postup:

Promluvte s Transcendentním [1] a zeptejte se ho, co udělal vašim společníkům. Pokud máte INT nebo MOU alespoň 21, řekněte, že víte, že on je vaše smrtelnost. Je více způsobů, jak lze hru zakončit. Nejlepší jsou ty, kde ho dokážete přesvědčit, aby se s vámi sloučil.

Příchod

Sloučení s Transcendentním:

  • Vyhrožováním Čepelí nesmrtelnosti.
  • Vyhrožováním zničení sebe sama jen silou svojí vůle (MOU alespoň 24).
  • Vyzrazení svého skutečného jména.
  • Přesvědčit ho, že všechno bude v pořádku, když se s vámi sloučí (CHA alespoň 24).

Zabití sama sebe:

  • Použití Čepele nesmrtelnosti.
  • Zničení sebe sama pomocí síly vůle (MOU alespoň 24).

Zabití Transcendentního

  • V normálním boji
  • Při rozhovoru oživíte jednoho vašeho společníka. Nejprve vezměte Morteho, který jen předstírá, že je mrtvý a pak vezměte ještě někoho jiného.
  • Pokud jste objevili zvučící kámen, můžete Transcendentního poslat zkontrolovat Stíny v Pevnosti a mezitím oživíte celou svojí partu.

Pokud oživíte Dak'kona a dokončili jste s ním učení, Dak'kon získá 2,000,000 XP, +1 SÍLA, +3 OBR, +3 ODO.

Pokud oživíte Vhailora a řeknete mu, že se stala velká nespravedlnost, Vhailor získá 2,000,000 XP, +3 SÍLA, obratnost a odolnost na 25.The Final Showdown

Závěr

Legenda:

  1. Příchod
  2. Praktická inkarnace
  3. Paranoidní inkarnace
  4. Dobrá inkarnace
  5. Deionarra.

Postup:

Setkáte se se svými třemi bývalými inkarnacemi - Dobrou, Praktickou a Paranoidní. Se všemi třemi se musíte sloučit, ideálně rozhovorem.

1 - Dobrá inkarnace #4

Promluvte s dobrou inkarnací. Dozvíte se, že se jedná o vůbec první inkarnaci a i to proč jste se stali nesmrtelnými. Pokojně se s vámi sloučí.

2 - Praktická inkarnace #2

Promluvte s praktickou inkarnací. Tato inkarnace například zachránila Dak'kona, uvěznila Vhailora a zabila Deionarru. Zeptejte se na tetování na vašich zádech, proč jste měli vyhledat Pharoda. Dozvíte se, že bronzová koule je senzorický kámen vaší první inkarnace (tedy té dobré). Pokud máte INT nebo MOU vyšší nebo rovnou 21, řekněte, že se mu poddáte a sloučíte se s ním. Při sloučení ale dokážete absorbovat vy jeho.

3 - Paranoindní inkarnace #3

Promluvte s paranoidní inkarnací. To byl zloděj. Můžete s ním mluvit jazykem Uyo, pokud jste se jej dříve naučili nebo máte INT alespoň 16. Pokud jste během hry někoho udusili a máte sílu alespoň 21, můžete ho uškrtit.

4 - Deionarra

Až se všechny inkarnace absorbujete, objeví se Deionarra. Ještě dříve než s ní promluvíte, použijte Bronzovou kouli. Dozvíte se vaše pravé jméno, získáte 2,000,000XP a Symbol Trýznění.

Můžete zde přespat a pak vás Deionarra teleportuje na střechu pevnosti.

 
 

V této malé místnosti budete muset vybojovat poslední povinný souboj. V závislosti na vašem přesvědčení budete muset zabít buď Ignuse nebo Vhailora. Jakmile tak učiníte, prohledejte místnost předtím, než se vydáte ke krystalu.

V místnosti je několik soch, které vypadají jako vy. Očividně je to nějaký druh galerie vašich minulých životů.

Legenda: 

  1. Příchod
  2. Ignus
  3. Vhailor
  4. Zvučící kámen
  5. Bedna
  6. Krystal

Popis oblasti

1 - Příchod

Na tomto místě se objevíte po vstupu do místnosti.

2 - Ignus

Pokud je vaše přesvědčení dobré nebo neutrální na tomto místě se setkáte s Ignusem. Budete jej muset zabít, abyste se mohli pohnout ve hře dál.

3 - Vhailor

Pokud je vaše přesvědčení zlé na tomto místě se setkáte s Vhailorem. Budete jej muset zabít, abyste se mohli pohnout ve hře dál.

4 - Zvučící kámen

Na tomto místě najdete ležet Zvučící kámen. Vezměte jej a použijte jej ve vašem inventáři a dozvíte se, že obsahuje zprávu vaší předešlé inkarnace, která je adresovaná jeho společníkům (Morte, Dak'kon, Deionarra a Xachariah). Přišel na to, že krystal uprostřed je dimenzionální vězení, které v sobě nese segmenty duše. Také dostanete tip, že u základny jedné ze soch jsou nějaké věci. 

5 - Bedna

Můžete zde nalézt následující věci:

  • 3 Srdeční amulety
  • 1 Amulet krvavé mouchy
  • 1 Kostěný amulet
  • 2 Amulet dřevěného uhlí

6 - Krystal

Jakmile budete s touto místností hotovy, přesuňte se ke krystalu, dotkněte se jej a ten vás teleportuje do Bludiště zrcadlení.

 
 
 

Jakmile vstoupíte do místnosti, shlédnete krátké video, kde uvidíte Transcendentního, bytost, která zabila Ravel v jejím bludišti. Transcendentní vyvolá vašeho bývalého spolubojovníka. Pokud jste Dobří nebo Neutrální, vyvolá Ignuse, pokud jste Zlí tak vyvolá Vhailora.

Vašim cílem je aktivovat 4 starověké válečné stroje aby vám otevřely portály do další části vaší cesty, do Zkoušky impulzu. Každý válečný stroj vás teleportuje do jiné části haly a po každé aktivaci uvidíte jak Transcendentní zabije jednoho z vašich společníků, které jste měli při vstupu do pevnosti v partě.

Co je důležité, tak se snažte vyhýbat Pravým stínům, jak jen budete moci. Pokud jich na vás bude opravdu moc a budete jimi obklopeni, tak se snažte vykouzlit "Mrak smrti". Ten zabije všechny Stíny v oblasti působení.

 

  • Bojovník
    • Pokud jste Bojovník, jednoduše jednoho nebo dva dokážete zvládnout najednou a použíjte Dýmku Abyssalu nebo Smradlavý bonbón v případě, že jich bude opravdu hodně.
  • Zloděj
    • Pokud jste zloděj, tak skrytí ve stínech vám pomůže a pokud máte správně rozdělené staty, tak můžete zabít Pravý stín jednou ranou ze stínu. 
  • Mág
    • Pokud jse mág, vaší nejlepší možností vše probíhat a v případě, že na vás bude příliš stínů, použít "Mrak smrti".

Jedna neuvěřitelně otravná věc jsou pasti v bodech 11 označených na mapě. Nejen, že na vás kouzlí "Černou sféru", ale také vás paralyzují na tak dlouho, že vás stíny obklopí a zabijí a také způsobují pády hry. Pokud se vám toto stane, jedinná rada, kterou mám je vyhýbat se pastím a pokusit se eliminovat všechny nepřátele v extrémních bodech mapy (4, 10, 12) a uložit si tam radši pro jistotu hru.

 

Legenda:

  1. Příchod
  2. Hodiny s popisem.
  3. Starověký valečný stroj 1 (Fall-From-Grace).
  4. Teleportace 1.
  5. Starověký valečný stroj 2 (Dak'kon).
  6. Teleportace 2.
  7. Starověký valečný stroj 3 (Annah).
  8. Teleportace 3.
  9. Starověký valečný stroj 4 (Nordom).
  10. Teleportace 4.
  11. Pasti.
  12. Portál do Zkoušky instiktu.

Popis Hlavní haly

1 - příchod

Na toto místo dorazíte. Nemůžete nijak opustit toto místo kromě projití portálem #12 nebo tím, že zemřete, kdy se opět teleportujete zpět do Vstupu do Pevnosti.

2 - hodiny

Nejprve se podívejte po hodinách #2. Jsou zde i jiné hodiny poblíž válečných strojů, ale tyto hodiny mají psaní vašich dřívějších inkarnací, kteří také přišli do pevnosti. Měli byste ignorovat dveře a použít kanony a potom použít portál. Hodiny vám poví jak zvládnout oblast: Vyhledejte 4 starověké válečné stroje #3, #5, #7 a #9 a potom použít portál #12.

3 - Válečný stroj

Použijte tento stroj. Abyste jej mohli použít, musíte si s nimi pohovořit a dát možnost "prozkoumat panel" a poté "Zatáhnout za páku označenou X". Pak budete teleportováni na místo #4.

4 - Teleportace od stroje #3

Pokud byla ve vaší partě Fall-from-Grace, uvidíte scénu, kde ji Transcendentní zabije.

5 - Válečný stroj

Teleportuje vás na místo #6

6 - Teleportace z místa #5

Zde uvidíte smrt Dakkona zabitého několika Stíny vyvolanými Trenscendentním

7 - Válečný stroj

Teleportuje vás na místo #8

8 - Teleportace z místa #7

Zde uvidíte smrt Annah

9 - Válečný stroj

Teleportuje vás na místo #10

10 - Teleportace z místa #9

Zde uvidíte smrt Nordoma

11 - Pasti

Snažte se jim vyhnout. Jsou nebezpečné, jak kvůli své smtelnosti, tak pádům.

12 - Portál do Zkoušky instinktu

Jakmile použijete všechny válečné stroje, běžte k portálu, který vede do Zkoušky instinktu. Uvidíte krátké video, kde se s vámi půjde Ignus nebo Vhailor setkat, podle toho jaké máte přesvědčení. Vysvětleno na začátku.