Vítejte v Pekle! Dostali jste se do Avernu, prvního stupně Baatoru, místa, kde je každý tvým nepřítelem. Vašim úkolem je najít nechvalně známý Pilíř lebek, místo, kde končí zrádci, kteří svou zradou způsobili někomu smrt.

Po projítí portálem v Pustinách se dostaneš na místo označené na mapě níže číslem 1 a musíš si probojovat cestu až k cestě vedoucí k Pilíři lebek označeném 4.

Tip: Pokud se vám nechce bojovat, tak použijte Annah a mějte aktivní Skrytí ve stínech a ať ona sama dojde ke vstupu k Pilíři Lebek. (Pro přechod z lokace do lokace stačí, aby se dostal k východu z oblasti jen jeden člen.) Fikané ne?

Legenda

  1. Místo příchodu
  2. Damsel v tísni
  3. Portál zpět do Pustin
  4. Cesta k Pilíři lebek
  5. Monstra

Stručný přehled a popis čísel z mapy

  1. Místo příchodu

    • Dorazíte do Baatoru na místo 1.
  2. Damsel v tísni

    • Na místě s číslem 2 potkáte Damsel v tísni. Je to mladá žena, která je napadena Zelenými Abishaiemi. Je to past! Pokud jí přispěcháte na pomoc, transformuje se do Zeleného Abishaie a poblíž se ukáže skupina Lemurů. Říkal jsem vám, že vše, co tu najdete budou jen nepřátelé.
  3. Portál zpět do Pustin

    • Portál zpět do Pustin je pod číslem 3, chráněn skupinou monster. Nemůžete jej použít, dokud si nepromluvíte s Pilířem lebek. Jakmile se dostatečně přiblížíte, dostanete pokyn k otevření portálu. Vezměte kousek obsidiánu a pořežte si jazyk a portál se vám otevře.
  4. Cesta k Pilíři lebek

    • Vstup do Pilíře lebek je pod číslem 4.
  5. Monstra

    • Na místech označených číslem 5 na mapě výše, se střetnete s náhodnými skupinami monster: Lemurové, Nupperibosové, Černí, Zelení, Červení Abishaiové nebo jednotliví Cornugoni.

 

Pilíř lebek

Toto je místo, které musíte navštívit.

Legenda

  1. Cesta zpět do Baatoru
  2. Pilíř lebek

Pilíř lebek [2] má znalosti, které potřebuješ k postupu ve hře. Nicméně, vás tyto informace budou něco stát, takže byste své otázky měli omezit na minimum. Na oplátku za odpovědi na vaše otázky po vás Pilíř bude chtít jedno z následujících:

Cena za otázky:

  1. Morte
    • Můžete vrazit Morteho do Pilíře. Po konverzaci ho můžete z Pilíře opět vytáhnout, ale bude vás to stát 5 Max HP.
  2. Úkryt Fhjulla Jedovatého jazyka
    • Pokud máte Charisma nad 18, můžete lhát, pokud ne, musíte říct pravdu nebo si vybrat jinou cenu
  3. Modronská kostka
    • Pokud ji dáte Pilíři, bude ztracena navždy.
  4. Fall-From-Grace
    • Pokud přikážete Grace vstoupit do Pilíře, teleportuje se pryč a vy ji tak ztratíte.
  5. Annah
    • Pokud ji přikážete vstoupit do Pilíře, zaútočí na vás a tak ji ztratíte.
  6. Kousek sebe
    • Tento dar můžete použít vícekrát, ale stojí vás 15 Max HP pokaždé, kdy jej použíjete

Pokud zahájte konverzaci, Morte vám řekne, že by neměl být poblíž, až budete mluvit s Pilířem. Můžete ho trochu podusit a dozvědět se, že už jednou v Pilíři byl, dokud jej z něj nevytáhla tvá dřívější inkarnace (tohle už ale můžete vědět, pokud jste probírali Morteho s F-F-Grace a potom jste to konfrontovali s Mortem). Pokud Morteho neposlechnete a budete ho mít poblíž, když budete mluvit s Pilířem, způsobí vám to trochu problémy později.

Jakmile získáte pozornost Pilíře, všimne si Morteho, pokud je poblíž. Potom se zaměří na F-F-Grace, pokud je poblíž. Nakonec, pokud je poblíž Annah, Pharodova hlava se dostane na povrch a bude žadonit, aby ho zachránila. Buď ji můžeš uklidnit nebo být úplný „zloun“.

Jakmile se dostanete přes úvodní „zdvořilosti“, můžete se ptát na otázky, viz. Níže.

Otázky pro Pilíř:

  • Kdo jsi?

    • Pokud se zeptáte na tuto otázku, jeden z tvých společníků výjde z řady a informuje tě o tom, že Pilíř je složen z hlav lhářů, kteří svými lži způsobili smrt někoho jiného.

  • Jak se dostanu do Pevnosti lítosti?

    • Toto je otázka, na kterou ses přišel zeptat. Pilíř ti řekne, že již máš klíč od portálu do pevnosti – lítost, ale neví, kde portál leží. Jenom tři to zjistili: Vy, ale vy jste zapomněli. Ten jenž se nachází za portálem a Trias nebo jak jej Pilíř nazývá, Trias Zrádce! Takže teď víte, že se musíte znovu poohlédnout po Triasovi!

  • Kdo jsem?

    • Pilíř ti poví, že jsi stínem nad existencí, že neseš mnoho jmen a že jsi ztratil něco, co nikdy nemělo být odděleno od člověka – vaše smrtelnost byla odtržena od vás, ale tu musíte najít než vaše mysl bude ztracena. Pokud se zeptáte na tuto otázku a poblíž je Vhailor, uvědomí si, že jste to vy koho lovil a zaútočí na vás, jakmile Pilíř odhalí, že jste stínem na existenci.

  • Kdo je mým vrahem?

    • Pilíř to neví, protože hlavy, které to věděly, byly zničeny

  • Jak se dostanu z tohoto místa?

    • Tuhle otázku se můžete zeptat jen tehdy, pokud jste se na ni nezeptali Fhjulla Jedovatého jazyka, když jste byli v Pustinách. Pilíř vám poví jak uniknout: Opusť toto místo a jdi pořád na západ. Na mapě Baatoru je místo označené číslem 3.

Jakmile zkončíte s konverzací a nechali jste poblíž Morteho a nenechali jej v Pilíři tak po vás Pilíř bude znovu vyžadovat Morteho. Pokud odmítnete, Pilíř spustí alarm a jakmile se vrátíte do Baatoru, budete muset bojovat s Cornugonem a Černými Abishaii.

Pokud jste dali Pilíři pravdivou informaci o tom, kde najít Fhjulla, ukáže se vám krátké video jak Pilíř říká skupině fiendů kde jej najít – za cenu. ;-)

Pokud jste dali Morteho Pilíři, můžete do konverzace vstoupit znovu a vytáhnout jej odtamtud za cenu vašich 5 Max HP.

Jakmile domluvíte s Pilířem lebek, je načase vrátit se zpět do Baatoru, kde budou znovu monstra, i když jste při postupu sem všechna zabili. Běžte rovnou k portálu, který vás dostane zpět do Pustin.

Po tom, co si promluvíte s Pilířem lebek, Tetování Avernu vám bude k dispozici ve Fellově tetovacím salónku, jakmile se vrátíte zpět do Sigilu.