Vytisknout
Kategorie: Akt 5: Hledání Ravel
Zobrazení: 807

Abyste se sem dostali musíte si u Vrischiky v Úřednické Čtvrti koupit Modronskou kostku. Vyprázdněte si pokud možno, co nejvíce inventáře a nakupte také pár hojidel (např. pro každého člena party 30 nití). Do bludiště jděte až budete poměrně silní. Potom si s kostkou pohrajte – ohni levé koleno, natáhni levé křídlo, natáhni pravé křídlo, otoč pravou paží. Ocitnete se v Modronském Foyeru, ve kterém lze odpočívat!. Můžete si promluvit s tím Modronem na straně, který vás přivítá a pošle do dveří, tak jimi projděte. Vstoupíte do dungeonu o nízké nebezpečnosti. Vždy po vstupu se otevře dialogové okno s nějakým konstruktorem, rovnou ale můžete jít do boje, protože tyhle plecháčci jsou opravdu dost natvrdlý. Celé bludiště projděte až do technické místnosti. Zde si promluvte s Modronem stojícím uprostřed místnosti na kulatém podkladě. Zeptejte se ho jak se odsud dostanete a potom se nechte jmenovat ředitelem a zeptejte se na nebezpečí Rubikonu. Potom vytvořte nový dungeon s těžkou obtížností. Pak jděte přes Modronský Foyer, kde můžete kdykoli odpočívat a uzdravovat se, do vlastního dungeonu. Mapa je 8 x 8 = 64 náhodně pospojovaných místností! V každé místnosti jsou 1–3 konstruktorů vysoké nebezpečnosti (4000XP). Kreslete si mapku, nedělám si srandu. V jedné z místností najdete Nordoma, tak ho přiberte do party. Potom někde také narazíte na Zlého kouzelníka s pěti konstruktory. Nejdřív ho vyzpovídejte a pak ho zabijte. Je to docela tuhý boj (opět ale můžete dozabít až dalšíma inkarnacema). Po boji řekněte Nordomovi že vy jste ředitel a potom projeďte snad všechny questy, vy získáte hromadu zkušeností a Nordomovi se zlepší statistiky. Pozor, myslím, že pokud nejdříve zabijete čaroděje a až potom najdete Nordoma, už mu nemůžete říct, že jste vy ředitel. A nakonec přes portálové čočky se můžete vrátit zpět do Sigilu. Jedny portálové čočky má Zlý kouzelník a jedny najdete u některého konstruktora.