Malmaner [1]
Muž, který stojí před domem krejčím. Snad ho nějak urazil, a proto ho krejčí vyhodil. Ale on potřebuje kostým, doneste mu ho. Vejděte tedy dovnitř a promluvte s Gonclavesem, který vám za 30 měďáků prodá Spalovačský kostým. Doneste to Malmanerovi, předejte mu kostým. Dále ale také řekněte, že se krejčí zmínil, že celkem dost lidí půjde za Spalovače. Jděte tedy znovu za Gonclavesem a on vám prodá za 50 měďáků kostým Božích lidí. S tím už bude Malmaner spokojen.
Sarhava Vjhull [2]
„Ožralá“ dáma, která se nakonec bude chtít s vámi porvat. Pokud začněte volat stráže, zklidní se.
Salabesh Onyxový [3]
Mág, který je proslulý svým proklínáním. Vytáhněte z něj, že chce se stát cvičitelem v Městské Hale a taky informace o Smradodechovi. Aby se Salabesh stal cvičitelem umění v Městské Hale, musíte si nejdříve promluvit s některým kouzelnických učňů [13] v Městské Hale. Potom jděte se na Paní Trnošesou poptat Splintera [1]. Vezme vás do Veřejného Sensoria, kde si promluvte s Paní Trnočesou [1]. Musíte se tvářit jako, že chcete aby vás učila umění, potom vyjde najevo, že je na sensorických kamenech závislá a už snad ani učit nechce. Toto dojděte říct Salabeshovi, který bude spokojen, ale nedávno rozzlobil magické vedení Haly. Nyní máte dvě možnosti: buď dojdete opět za Paní Trnočesou [1] a řekněte jí, že Salabesh se na její post cvičitele, anebo uklidnit vedení haly(?? nevím).
Eli Havelock [4]
Cvičitel v městské Hale zlodějinu. Může vás vycvičit na zloděje. Lze ho přemluvit, aby se vrátil do Haly cvičit studenty.
Starý básník [5]
Pozor, když ho budete štvát změní se vám lehce přesvědčení směrem k chaosu.
Elobrande [6]
Stará žena, která předpovídá budoucnost. Zjistíte, že nemáte svůj osud, vytváříte si ho sami. Při odchodu vám dá svitek, který když otevřete, přečtete si pár řádek a pak vám to sebere 35 životů. Celkem fér, což? :))
Aelwyn [7]
Žena, která hledá svojí přítelkyni Nemelle [8], která ji mimochodem také hledá.
Nemelle [8]
Žena, kterou jste měli podle Glyva dále vyhledat. Řekne (vzpomenete si) jak zacházet s Karafou. Potom jí vyřiďte, že ji hledá Aelwyn [7]. Při odchodu vám permanentně zvýší +3 životů. Nyní si můžete dojít pro Ignuse do baru U Doutnajícího nebožtíka (jihovýchodní Úl). Promluvte si sním popřípadě o umění. Taky, si můžete vzpomenout, jak jste ho učil. Na konci každého dialogu už nebude chtít dál odpovídat na vaše otázky. Volte ty ofenzivnější odpovědi, nakonec se vás pokusí zabít. Až ho zabijete, můžete ho vyřadit úplně z party, což je celkem zářez (Ignuse nemám moc rád), a nebo ho můžete oživit a odstranit a poté přijmout do bandy. Už na vás nebude útočit a můžete znovu začít dialog.
Schopný Přemýšlivě-Myslící [9]
Celkem dobrý hlody s Mortem. Poví vám spoustu informací o Sigilu, Paní Bolesti, Ravel. Lze si u něj nechat vyhledat nějaké informace o sobě.
Šéf lupičů [10]
Promluvte si s ním, Annah se bude do něj trochu navážet, zaútočí na vás. Je to celkem dobrý protivník, dejte si na něj majzla. Přinejhorším použijte Morteho Litanii. Ale co je hlavní, vypadne z něj taková ocelová krabička, ve které je Mertwynova hlava. Promluvte s ní a potom jí vraťte zbytku těla [3] v Městské Hale [20].
Herec [11]
Herec, který je uvězněn v nějaké neviditelné krabici. Od přihlížejících lidí se dozvíte, že ho proklel nějaký mág — Salabesh Onyxový [3]. Nelze jej ale nijak osvobodit.
Opilý mág [12]
Musíte si nejdříve promluvit s Nenaplňenou Touhou [1] v Ubytovně Městské Haly. Poté mága za ní pošlete. Odměnou vám bude Džbánek ledového piva.
Jolmin Posel [13]
Vyřídí vám vzkaz od Jolmi [2], která chce s vámi udělat jakýsi obchod. Nachází se v Městské Hale [20].
Vrischika [14]
Obchodnice s různými neobvyklými předměty. Pokud jdete za bojovníka určitě si u ní ukradněte Kladivo Drcení a jinak kouzlo Oblak Smrti a nakonec pokud jste zákonného a zároveň dobrého přesvědčení vezměte si ještě Slzu Salieru-Deie. Potom jí zabijte a vypadne z ní plno dalších věcí, které někde ve hře použijete. Jinak kradení je celkem fuška. Já na ní šel s Annah – Obratnost 20 a schopnost okrádání 120%, + měla ještě nějakou náušnici. A potom byla moje úspěšnost něco kolem 1:20 (velmi hrubý odhad – podařilo se mi ukrást pouze dva předměty).
Palička Kilnn [15]
Můžete ho rozdělit zpátky na dva lidi pomocí Elixíru Hrozivého rozdělení, který získáte od Vrischky [14]. Jinak u něj získáte předmět k dokončení 1. úkolu pro Nihla Xandera ze Slévárny.
Galerie [16]
Tady chyťte do ledového džbánku, který můžete získat u Vrischiky [14], jeden z úlomků Temného ptáku Ocanthu. Potom je tam ještě socha, ze které můžete získat bláznivý úlomek, a kterou můžete opět oživit pomocí Gordonské protilátky, kterou opět získáte u Vrischiky [14], ale zabije vás to. Prohlédněte si obraz Noční čarodějnice Ravel. Nakonec si promluvte s Yvanou ohledně Temného ptáku Ocanthu a možná i o Ravel.
Finam Lingvista [17]
Nemá cenu k němu chodit dřív než najdete a otevřete Dvanáctistěn, který najdete v Ubytovně v Městské Hale. Potom můžete Finama vyzpovídat. Ten jazyk poznává, ale neumí ho. Potřebuje poznámky svého otce, které jsou v Nevěstinci. Jinak se ho také zeptejte na jeho otce, řekne vám, že má jeho popel v urně na stolu za ním. Můžete použít schopnost Kosti-Vyprávějte. Naučí vás ten jazyk a dokonce, když mu řeknete, že vy jste ho zabil, změní se vám přesvědčení k dobrému. Potom si už konečně přečtěte Dvanáctistěn. Nezapomeňte si potom vyzvednout odkaz u Advokáta [18], ve které je stvrzenka ze Slévárny – Nadilin [5], kde najdete portál k Ravel!!!
Advokát [18]
Iannis je vlastně Deionařin otec. Vyptejte se ho na všechno. Povězte mu kdo jste a přísahejte, že jestli si vzpomenete, řeknete mu to. Potom u něj budete vybírat závěti (dědictví).