Vytisknout
Kategorie: Akt 3: Pod městem
Zobrazení: 1084

Mapa: Mrtvé NárodyPři vstupu do úrovně musíte souhlasit s jejich podmínkami. Pak vás odvedou k Soegovi u něj se můžete kdykoli odpočinout. Jinak tu jsou různí kostlivci, zombíci a ghúlové a všechno to žije spolu na jedné hromadě :)

Až budete mít všechny úkoly splněné, tak vám Hagrimm poví, že ghúlové tady někde uviděli pár kraniokrys a požádá vás abyste je při případném potkání zabili. Ty kraniokrysy budou na místě [15]. Když Hagrimmovi oznámíte že jste zmasakrovali skupinku kraniokrys, bude mít z vás celkem radost, ale nebude to stačit, aby vás propustil. Chce nějakou záminku, aby se zbavil Soega, nechce ho bezdůvodně zabít. Řekněte Soegovi [1], že Pochybovačný kostlivec [11] uvažuje o Pravé Smrti. Soego hned půjde si s kostlivcem popovídat, a tak ho donutíte, aby odešel ze své místnosti. Přečtěte si jeho deník (ten stůl, co je vpravo v té místnosti [1]), získáte podklady, že je špeh Mnohojednoho. Toto nabonzujte Hagrimmovy [4] a on ho v screen-cutu zabije. Určitě si nezapomeňte vzít Soegovu lebku, bude se totiž ještě hodit. Nyní stačí už jenom říct znovu o propustku Hagrimmovi a on vás pustí dál do Přemožených národů.

Soego [1]

Spalovače Soega jste potkali už v 1.patře Márnice. A taky to je ten člověk, kterého máte najít, abyste se mohli připojit k frakci Spalovačů. Můžete si u něj kdykoli odpočinout. V Mrtvých národech působí jako špeh Mnohojednoho.

Hagrimm Ponurý [4]

Zdejší kněz, který tu všemu šéfuje. Vyzpovídejte ho úplně ze všeho. Objasní vám přibližně vaši situaci.

Ošuntělá Mary [5]

Pokud máte inteligenci alespoň 16, může vás naučit schopnosti Kosti vyprávějte. Pokud budete mít charisma alespoň 15 a už budete mít poznanou schopnost Kosti vyprávějte, poví vám o portálu ve výklenku vedoucím k Tichému králi.

Bezejmenná Zombie [6]

Zapomněla vlastní jméno, poté co opustíte Mrtvé Národy se v Přemožených Národech podivte na nápis [3], kde je ovšem už její jméno nečitelné, proto až se vrátíte nějak ji pojmenujte sami.

Zmatený kostlivec [8]

Přemýšlí nad jednou hádankou a stále mu nejde vyřešit. Viz. Kostlivec Hádankář [12]

Kostlivec obchodník [10]

Můžete tu opět prodat všechny věci, které jste doposud našli a vyprázdnily si tak inventář. Taky si doplňte zásobu léčiv.

Pochybovačný kostlivec [11]

Uvažuje o pravé smrti. Jenom si s ním promluvte, abyste měli doplněný deník.

Kostlivec Hádankář [12]

Abyste uspěli opět musíte mít inteligenci alespoň 16. Vyzvěte ho na hádankářský souboj. Nakonec vyhrajete a odpovědi si vyměníte. Nyní, když už znáte odpověď na jeho hádanku, dojděte ji říct Zmatenému kostlivci [8].

Acaste [13]

Vůdkyně ghúlů. Při rozhovoru si dejte pozor na přesvědčení. Dále si musíte promluvit s Pochybovačným kostlivcem [11].

Probodnutý Ghúl [14]

Má za opaskem Uhirův nůž. Vyměňte ho za 6 ocásků kraniokrys.

500 měďáků [2]
Svitek s kouzlem Krvavý Most [3]
324 měďáků [7]
3 x Kostěný amulet [9]

Zpět v Mrtvých Národech – Úkol pro Mnohojednoho

Mapa: Zpět v Mrtvých Národech – Úkol pro MnohojednohoNyní doporučuji začít plnit úkol pro Mnohojednoho. Samozřejmě se na to taky můžete vykašlat, ale pokud se rozhodnete to udělat, tak dojděte za Ošuntělou Mary [5] a dostaňte z ní informaci o portálu vedoucím k Tichému králi. Pokud nebudete mít dostatečné charisma, jděte za Hagrimmem [4], naposled se u něj vyspěte a pak ho budete muset kvůli klíči zabít (nebo okrást, pokud jste zloděj). Jak ho napadnete, všichni se na vás naštvou a půjdou po vás. K Tichému králi se dostanete dveřmi [16], možná trochu problémy bude dělat Královská stráž. Po vstupu do Trůnního sálu, vás napadnou další obří kostlivci. Tichý král je opravdu tichý, protože je mrtvý, vezměte jeho lebku a jděte za Mnohojedním. Získáte celkem dost zkušeností, ale Mnohojeden vás zradí a po předání informace na vás zaútočí. Musíte ty krysy všechny vybít.