Parádní trik, jak se vypořádat s nepřátelským mágem je použít Morteho Litanii kleteb v kombinaci s Rojem hmyzu bezejmenného kouzelníka. Zatím se mi nestalo, aby alespoň jedno nezafungovalo a výsledek je, že nepřítel nemůže kouzlit a vy ho během chvilky sundáte.  Dostal jsem tak spoustu kouzelníčků, včetně Triase, Ravel a dalších. :)

Jinak výborný tip pro hráče, kteří hrají s Annah a Dak'konem v partě je následující.

Dak'kon je bojovník a má sílu 18/něco a dá se brutálně vylepšit jeho bojeschopnost levnou vychytávkou tak, že se mu koupí tetování síly +1 . To mu pak rapidně stoupne THAC0 a zranění a pak nosnost na 500lb.

A podobně to jde udělat i u Annah, kdy pokud máte rádi výpady a podřezávání, tak jde taky hodně vylepšit. 
Ona má v základu sílu 14. Když jí koupíte tetování síly +1, +2, tetování spravedlnosti další síla +1 a pak náramek se sílou od Virshiky, tak se Annah dostane na sílu 19 a pak její výpady ze skrytu jsou vražedné.

Možnost jak udělat mága s kopou kouzel. Vezměme si, že náš mág má příkladně 5 kouzel od každé úrovně, které si může memorizovat a má moudrost i inteligenci 18.

Inteligence: 18 -3 Oko Vecny +3 prsten Zero +3 tetování Mága = int 21

Moudrost: 18 -3 Oko Vecny + tetování Ducha/Duše +1/+2 = mou 18

kouzla 1. a 2. úrovně: 5 x2 Oko Vecny x2 tetování mága = buď 20 nebo 15 kouzel (nejsem si jistý, jestli se zdvojnásobuje základ nebo aktuální kouzla)

+prsten Zero Přidává +1kouzlo každé úrovně.