Kapitola 6
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 6
- Zobrazení: 782
Useknutá ruka – závěr
Pokecejte s Riki, oznamte jí úspěch při provádění rituálu, vyslechněte nové informace a nakupte vše, co ještě můžete upotřebit – je-li ještě co. Nechcete-li, aby Riki po skončení hovoru odešla, požádejte ji nakonec, aby vám ukázala zboží – rozloučíte-li se, odejde definitivně.
Skočte si teď do důstojnické věže a nahoře pokecejte s kapitánem Pudu a polodračicí. Nic zvláštního nečekejte – jako obvykle se na vás po krátkém hovoru vrhnou a budou vám chtít ublížit – tak raději ubližte vy jim :). Seberte klíč, který má u sebe Pudu a jděte do válečné věže. Ve třetím patře pokecjte s šéfem zbrojní hotovosti a moc se nedivte, když vás napadne. Jakmile vyčistíte i tuto místnost, sejděte dolů do třetího patra ruky, vyspěte se a udělejte si záložní save! Pečlivě si rozmyslete, která kouzla se naučíte – už nebudete mít šanci se vyspat (viz tip dále!) a čekají vás v podstatě tři SAKRA tuhé boje!
Vylezte do čtvrtého patra (střecha) válečné věže a udělejte krátký proces s přiletivší delegací polodraků a uvitacím výborem. Doporučuji VŘELE – šetřete kouzla a raději použijte taktiku “Dostávám na prdel? Dolů a doléčit se lektvary!” Lektvarů máte určitě nasysleno fůru, lečte se jimi. Když je po všem, proberte věci na zemi (nic moc), uložte hru (opět raději někam na volný slot), naházejte na sebe vše, co můžete a sestupte dolů. (tip by AKRIJ: po eliminaci hajzlů na střeše JE možné spát!)
Následuje dialog, další dialog s dvojčaty a bitva … Tady je každá rada drahá – Isair a Madae vyvolají spoustu hajzlů a když jim poteče do bot, naběhne obrazovka s dialogem a oni se zdejchnou k bazénku … a vy (po otevření dveří ze sálu) s nimi! Osvědčilo se mi toto – při přípravě na střeše válečné věže na sebe jako poslední kouzlo zakouzlete hromadnou neviditelnost a s celou partou zdrhněte hned po začátku do pravé části sálu – budete mít krytá záda a potvory budete likvidovat postupně.
Poté, co se Isair a Madae zdejchnou k bazénku, doporučuji zakouzlit vše, co ještě máte zrychlujícícho – posilujícího (vaše teleportace za dvojčaty proběhne až PO otevření dveří sálu – proto se v klidu dolečte, popř. oživte členy družiny!) a nejprve rozsekat Xvimovy vraždící rytíře – jsou ohavní! No a pak už zůstanou jen dvojčátka – a když budou mít na kahánku (zde jsem narazil na skutečnost, kterou mi potvrdili i další hráči – stačí se soustředit na jedno z dvojčat a pořádně je zranit! Není nutno útočit na obě!), zjeví se Orrick, naběhne dialog, poté budete mít čas na opuštění věže … a čeká vás závěrečná animačka a dobrý pocit.
Tip na final battle by MACPETER: Isairovi hoďte na hraní sumonované potvory a na Madae nechť kouzelník/sorc/bard zakouzlí z ochranného svitku ochranu před magií – Madae si ani neškrtne s kouzly a umlátit ji je otázkou chvíle.
Doufám, že vám to mé sáhodlouhé povídání k něčemu bylo.
CEON
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 6
- Zobrazení: 736
Useknutá ruka – důstojnická věž
V prvním patře si zatrénujte s rekruty :), ve druhém si zatrénujte s mnichy :), ve třetím si projděte prázdné ubikace a ve čtvrtém pokecejte se sluhou kapitána Pudu. Zatím je to vše, jděte zpět k Riki do třetího patra Ruky.
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 6
- Zobrazení: 685
Useknutá ruka – další kompletace questů
Skočte do prvního patra ruky a zničte Glób esence. Pak se stavte ve třetím a do bazénku nalijte svěcenou vodu, kterou jste získali po dokončení rituálu. Hurá! Skočte do přízemí, sejměte náhle nepřátelského glabzerua a potěšte Jerreho zprávou, že jsou on i ostatní otroci volní. To je radosti!
Zastavte se ve válečné věži do vězení a dokončete rozdělanou práci – promluvte si s Paddym (a řekněte mu o Orrickově nabídce), dejte Ormisovi lektvar a Toralovi oznamte, že Ilmaterův rituál je dokončen. Vyslechněte si záplavu díků. Sejděte do třetího patra ruky a ještě než pokecáte s Riki, skočte do důstojnické věže.
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 6
- Zobrazení: 705
Useknutá ruka – kněžská věž
Tady to bude drsné. V prvním patře jsou zotročené sochy a pyšná socha Iyachtu Xvima. O patro výš je portál a banda poskoků – jejich šéf tyrranar Brutai Marr se zavčas zdekuje portálem. Pobijte všechny hajzly a sesbírejte hlavně Xvimovy symboly – každý člen družiny musí mít jeden. Do portálu ještě nelezte, vydejte se po schodech do třetího patra. Tady probíhá nějaký odporný rituál, přerušte ho! Po eliminaci všech nepohodlných nepřátel opět hledejte hlavně Xvimovy symboly.
Nemáte stále dost Xvimových symbolů pro všechny členy vaší družiny? Nevadí – skočte si do prvního patra Ruky ke Glóbu esence – hlídá jej slušná porce šmejdů – napadněte je, sejměte je – a rázem máte amuletů dostatek. Vraťte se teď do druhého patra kněžské věže, pořádně se připravte na boj a vlezte do portálu.
Objevíte se ve čtvrtém patře věže (dostali byste se tem sice i po schodech z patra třetího, ale jen ke dveřím – ty byste jaksi neměli šanci otevřít) a než se rozkoukáte, máte na krku spoustu hnusáků v čele s jejich šéfem Brutai Marrem. Při boji potkáte pár “známých” – Guthmu, Háršoma atd. Nic dramatického – pobijte je a proberte věci na zemi i na patře – důležitý je lektvar, který najdete na zvolna chladnoucí tyrranrově mrtvole (stavte se s ním do vězení ve válečné věži a dejte jej Ormisovi – odměnou vám budiž kromě expů i příslib pomoci v posledním boji, a věřte, že se to bude hodit)
Máte-li vše hotovo, sejděte po schodech do druhého patra, vyspěte se a zkuste se pomodlit, umíte-li to. Budete-li mít štěstí, některý z bohů bude poslouchat a možná vás vyslyší :) Jakákoliv pomoc vám bude dobrá – rituál je DOST drsný. Iyachtu Xvim je Banův syn, bůh (nebo polobůh, jak se to vezme) a je zatraceně drsný. Mě se vyplatilo stáhnout družinu do levé části místnosti, doprostřed vyvolat 6 nemrtvých (vynikající jsou kostlivci z apokalypsy!) a pak kliknout na Ilmaterovu sochu. Jakmile začne rituál, Xvim se do něj vloží a učiní vám nabídku. Pošlete ho do hajzlu a Xvim se zjeví v celé své kráse – a se záplavou pohůnků. Nechte své kostlivce, ať se perou s Xvimem (a postupně je doplňujte), se zbytkem družiny rychle vymlaťte všechny Xvimovy poskoky a pak ať všichni útočí na Xvima – ovšem zdálky! Zranění sice nic moc, ale Xvim taky není nesmrtelný, jen se nebojte! Klerik s mágem ať kouzlí na Xvima hnusná ničící kouzla – dehydrataci, řetězový blesk a podobně. Nakonec Xvim zdechne a vy můžete dokončit rituál. Expů je za to požehnaně!
Máte to za sebou, takže vzůru do posledního boje (errr … posledních několika bojů :))
Strana 1 z 2