Den pátý – konečně!
Ihned po animaci si hru pro jistotu opět někam uložte! Poté zakouzlete na všechny zrychlení a zloděj ať padá fofrem levou částí mapy pod balvanem k Achronovi. V mezičase ať se ostatní posilují, ale znovu opakuji – tady jde o vteřiny! Achronovi přikažte, ať vás doveze na ambasádu. Udělejte pár kroků směrem k Izbelah, proběhne krátká konverzace a pak to začne – fighteři ať kryjí kouzelníky, a ti ať kouzlí jako smyslů zbavení jeden prst smrti za druhým – však on se některý ujme! Nemá moc smyslu snažit se do Izbelah bušit bojovníky, má slušné ochrany a než ji umlátíte, stihne kouzlo seslat. Proto braňte své kouzlící postavy před nasumonovanými potvorami a doufejte :) Nakonec ale Izbelah chcípne a vy jste zachráněni – pokud jste nezešíleli do této chvíle, vězte, že to nejhorší už máte za sebou. Seberte to, co zbylo po kouzelnici a vypadněte na Vražedná pole. Snažte se tento boj přežít v co nejlepším stavu, další odporně tuhý boj vás čeká hned o kus dál a spát není kde!