Dračí oko – dokončení

Jelikož nevíte, co dál, vraťte se k Nheerovi (a to uděláte ještě párkrát :)) Po cestě přes druhé patro se stavte na místo, kde zamřel Mandal, shlédněte animaci, která vám pár věcí objasní, vyslechněte díky a až se budete zase ovládat (sakra, jsem dneska samá legrace :)), vlezte do prvního patra a jděte do levé části mapy k místu, kde je vchod do jeskyně. Vlezte dovnitř (zjistíte, že jste si tak odkryli poslední část na mapě druhého patra), přerostlého plaza sejměte a seberte na zemi upravený kořen mandragory. Máte vše, co jste chtěli, respektive to, co chtěl Nheero. Teď je řada na něm, aby na oplátku předal vám pár informací.

Nheero bude celý potěšený, že jste pomohli Mandalovi, leč ještě pro něj budete muset chvíli pracovat. Pokecejte s ním o laboratoři a slibte mu, že mu vyrobíte nápoj histashi – ovšemže modifikovaný. Na věci jako podivné stvoření s modrou hlavou se zatím neptejte – pěkně vše popořádku …

Jděte do laboratoře a buď ukecejte pána laborky, aby vám nápoj vyrobil (to v případě, že jste strašně líní nebo nemáte ve vašem středu nikoho se slušným skillem alchymie) – na vás bude pouze vyměnit kořen mandragory. A když už jste tady, vyrobte si sami (na levém stole a poté, co proběhne výroba nápoje histashi) 4 lahvičky s wyverním jedem – na stůl vlevo položte 4 wyverní ocasy a zatáhněte za páku u pódia nad laboratoří. Chvíli počkejte a je to.

Vraťte se k Nheerovi, předejte mu nápoj a pak si odpočiňte (mělo by stačit 16 hodin) Opět s Nheerem pokecejte a požádejte ho o nápoj – ochotně vám jej poskytne a nevím, jak vy, ovšem já z jeho řečí vyrozumněl, že spíš než nápoj histashi do sebe milý Nheero nalil nějaký chlast a měl akorát tak pěknou opici se zajímavými vjemy :) Teď je ta pravá chvíle na otázku, co to bylo za obludu s modrou hlavou dole v jeskyni. Nheero se vás zeptá, jestli nevíte o nějaké studovně – a odejde studovat do laboratoře. Nechejte ho studovat a jděte do třetího patra.

Teď vás čeká nejprve trochu chození – do tří nalezených bazénků nalijte wyverní jed. Pak nalijte do jedné z vašich postav nápoj histashi a vydejte se s touto přeměněnou postavou na sever do dosud nedostupné místnosti. Nic zvláštního tady nenajdete, jen mezi knihami objevíte (ALT klávesou) páku. Zatáhněte za ni a zjistíte, že jste spustili padací most na jihu! Jelikož přeměna histashi trvá několik hodin, doporučuju se opět vyspat. Mág ať si teď namemoruje veškerá dostupná mrazivá kouzla a tolik kouzel Malovonův děs, kolik může – bude se to SAKRA hodit!

Už jste si dlouho nezabojovali, co :) Tak fajn – jdeme na to. Poté, co vstoupíte do místnosti za padacím mostem (bacha na past na zemi!), sesypou se na vás ifriti v množství větším než nechutném a malý chlapeček bude prosit, abyste mu pomohli. OK, vaše dobré srdce vám stejně nedovolí říci ne. Navíc tam takové možnost snad ani není :) Na ty hajzly ifrity je nejlepší opět sólově jednající mág v podobném ochranném postavení (zrcadlení a kamenná kůže, navíc se SAKRA hodí ochrana před elementy!) a tentokrát všechny kouzla, která mají základ v ledu a zimě. Hodí se také Malavonův děs – ten byste už měli umět … koneckonců – myslím, že zrovna tohle si měl váš mág namemorovat podle mých rad, ne?

Když je po všem, pokecejte s chlapečkem. Něco vám tady nehraje, co? Mě taky ne :) Jako obvykle – nevíte, jak dál? Jděte za Nheerem …

Pokud na vás bude Nheero dělat „Pšššššššš … neruš! Nevidíš, že studuji?“, vyspěte se (a upravte si kouzla u mága na obvyklou sbírku, takovou bandu ifritů už nepotkáte … ale pár mrazivých kouzel si přeci jen nechejte :)) a nakonec se s ním domluvíte. Zjistěte si vše, co ví o knězi jménem Thorasskus (a jeho matce) a máte to. (Pokud tuto volbu – dotaz na kněze – mít nebudete, řekněte Nheerovi o další knihovně ve třetím patře, tam se opět 2-3x vyspěte, aby mohl v klidu studovat, a pak se ho na Thorasska doptáte) Opět je čas na nakopávání hadích prdelí … (CEON kvalifikovaný zoolog :))

Vlezte k Thorasskovi v podobě chlapce a tvrdě mu to dejte sežrat: víte, co za hnusa je on i jeho povedená matinka. Následuje boj, ale je to nuda – s jednou postavou a mágem se soustřeďte na velehada, zbytek ať likviduje jeho hadí poskoky. Za chvíli to ten posera zabalí a vy objevíte, kde nechal tesař díru … totiž kudy se proradný had odplazil. Použijte (ač se to bude zdát bojovníkům vašeho formátu nedůstojné) stejnou cestu a ocitnete se v poslední dosud neodkryté místnosti. Bacha na past na zemi! Prohledejte truhly, vylijte do bazénku poslední dávku jedu a mezi věcmi si všimněte zvláštního medailonu – máte-li v družině paladina, blíží se vaše VELKÉ očekávání! Ale popořadě!

Vyjděte ze skladiště a dojděte si pro toho hada (doslova!) Thorasska do místnosti, kde byli hadi (překvapivě) I když je za něj neskutečně moc expů, je to srágora a nic nevydrží! Hurá! Tím, že padnul Thorasskus, se vám (zdánlivě! A jak známo, zdání klame!) otevřela cesta na Vražedná pole (Fields of Slaughter) a poté do Severed Hand! Ještě než se tam ale vydáte, doporučuji vám udělat si procházku do Kuldaharu. Máte-li s sebou paladina, není o čem diskutovat, nemáte-li, dojděte tam také, ty expy se budou hodit. Ale pozor! Čeká vás boj, proti kterému byl strážce Chahopek v džungli Chultu jemné bylinkové máslo!