Vytisknout
Kategorie: Kapitola 5
Zobrazení: 679

Dračí oko – třetí patro

Opět klasika – prolezte, co se dá. Záhy narazíte na pár podivností – hydraulické dveře, kde to páchne wyverním jedem, další dveře, které nejdou otevřít, podivnou kruhovou místnost, chráněnou čepelemi, uprostřed které stojí golem a hlídá nějaké věci na zemi, uprostřed objevíte místnost, kde se lidem se sklonem ošklivit si plazy udělá určitě nevolno, a na severu objevíte podivnou nádržku s čistou vodou. Nejprve zlikvidujte všude se potulující formy yuan-ti, golema, hady a nemrtvé. Poté obejděte místnost, kde stál golem, zespodu, a seberte (bacha na past!) ze země meč. Vida! Mandal bude mít radost, našli jste jeho majetek, na kterém tak lpí! (morální apel hry – není dobré lpět příliš na majetku – pokud nenajdete hodné dobrodruhy, nebudete moci ani v klidu umřít :))

V místnosti s hady je spousta dveří, se kterými jaksi nehnete. Jižním směrem se nachází zvednutý padací most a krátká chodba vlevo ústí do podivné místnosti, kde se sice dozvíte o tom, že s patřičným vybavením ji můžete otevřít, leč netušíte, o jaké vybavení se jedná, že … A to nemluvím o tom, že v okamžiku, kdy se vydáte na průzkum té krátké chodby, vyrojí se spousta (opakuji: SPOUSTA!) zeleného slizu! Tady se opravdu vyplatí jít na průzkum s mágem, který má na sobě vylepšenou neviditelnost, zrcadlení a kamennou kůži (máte-li hru bez patche, stačí jen ta vylepšená neviditelnost, ale je to nízké a nesportovní, to kouzlo je vážně nechutně silné :)) a poté, co se slizáci vyrojí a na mága sesypou, začne kouzlit jako na běžícím pásu firebally a nebo (lépe!) sluneční žár – to slizáky naučí! Každopádně nakonec je všude … ehm … mrtvé ticho (CEON – starý taškář) a vy se můžete v klidu věnovat průzkumu kruhového nesmyslu. Pochopitelně se zlodějem, který má „zapnutý“ průzkum :) Velmi brzy odhalíte skryté táhlo, které vám otevře cestu dál.

V další části narazíte postupně na dvě místnosti s knihami, bednami a bazénky s čerstvou vodou, na spoustu otravných nemrtvých a na jednom místě na S mapy (vedle knihovny) na past na zemi. Když ji odstraníte, otevřou se dvoje tajné dveře – zjevivšího se nemrtváka a golema vyprovoďte do Abyssu a máte před sebou poslední místnost (tedy – kromě jižní části za padacím mostem) – jenže brzy zjistíte, že pod klenbou neprojdete. Sseth je prostě pacholek, má to zmáknuté a kryté.