Dračí oko – druhé patro

Nejprve se vydejte s jednou postavou (ideální je zloděj ve stínu) doprava a pak dlouhou úzkou chodbou dolů. Pozor – za chvíli se za vámi vyvalí koule jako ve starém dobrém Indiana Jonesovi (nenašel jsem nikdy past na zemi), takže zdrhejte dolů, dokud nenarazíte na truhlu. Přikrčte se u stěny, koule profrčí mimo. V tuhle je pár drobností, důležité je nalezené mrtvé tělo Mandala šedého. Vraťte se s novinkou k Nheerovi a dozvíte se, že je třeba pokračovat v pátrání – minimálně proto, abyste nalezli Mandalův meč, bez kterého nemůže (Mandal) zemřít. Fajn, aspoň víte, co hledat.

Projděte celé patro – vlevo narazíte na Nathaniela, ale všechno kolem je nějaké divné – při loučení mluví o hněvu přírody, ceny má žebrácké a vůbec – jak se sakra dostal v klidu a bez boje do druhého patra? Máte-li v partě paladina, záhy zjistíte o co jde. Nemáte-li, skočte si do Kuldaharu – na kraji vesnice (vpravo) potkáte všechny zachráněné – včetně Nathaniela. Pokecejte s ním a vraťte se zpátky do jeskyně. BTW – pokecjte se všemi, kteří ve vesnici zbyli, minimálně Gerbash se vám odmění za záchranu několika věcmi. A starý Conlan má pořád sympatické ceny pro hrdiny, jako jste vy :)

Po návratu z Kuldaharu pokecejte s Nathanielem a zjistěte konečně, o co tady jde. Zabijte ho, odměnou vám budiž o něco čistší vzduch a nějaké ty expy. S cestou do Kuldaharu můžete taky počkat až poté, co vyčistíte Dračí oko celé – stejně tam budete mít cestu. Dokončete průzkum patra – vlevo dole narazíte na laboratoř, ve které je slušně zásobená knihovna a alchymistická dílna – zatím ovšem bez užitku. Sebere nicméně manuál majitele a vše, co se vám líbí, a dokončete průzkum patra. Pozor na past před vstupem do patra třetího! Na mapě budete mít jedno tmavé místo – klid, odkryjete jej později!