Kapitola 4
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 4
- Zobrazení: 703
Východ z Podtemní
Venku se na vás vrhne banda harpyjí, zemských elementálů a dva kouzelníci. Sejměte nejdřív je, mají v zásobě hnusná znehybňující kouzla! Až bude po všem, pokecejte s Osvaldem a Maralie (vypravěčka příběhu), seberte věci na zemi a připravte se na odlet – čeká vás Iselor a Kuldahar!
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 4
- Zobrazení: 686
Podtemní – Z’hindova citadela
Ve všech bojích uvnitř doporučuji zaměřit se hlavně na mozkožrouty (jen na okraj – oproti BG2 jsou vyloženě slabí!) – v této fázi hry už za jejich poskoky pravděpodobně nedostanete žádné expy a mozkožrouti mají tendenci na konci boje zmizet! Proto útoky soustřeďte na ně! Hned po vstupu vás „přivítá“ banda otroků, minotaurů a střelců v čele s golemem a mozkožroutem. Sejměte je.
V celé lokaci najdete dále postupně 7 světel, které na vás budou plivat elektřinu (asi mizerný elektrikář …) – připližte se k nim vždy se zlodějem ve stínu a dejte pokyn „odemknout“ – tím světlo vyřadíte z činnosti a navíc získáte diamant. V levé části mapy narazíte na kovadlinu (ať jsem vyráběl zbraň s kýmkoliv, nikdy nestála za nic!) a zbrojnici, vpravo od vchodu na skladiště. Úplně vpravo na dvě místnosti s mozkožrouty a na SV najdete východ. Ještě než se vydáte ven, vejděte do střední části, pokecejte s mozkem, odmítněte jeho hnusné vytáčky a sejměte ho! Je dobré předtím odkrýt se zlodějem vše ostatní a pozabíjet co nejvíc přisluhovačů! Než se vydáte dál, dejte si tu práci a pozabíjejte 4 psionické golemy, kteří se mírumilovně procházejí kolem a občas zvrací mlhu, která přechodně snižuje Wis postavy. Nejsou moc tuzí a je za ně spousta expů!
Stejně jako vás „uvítala“ banda šmejdů, i na odchodu se potkáte s podobnou. Nekompromisně ji i s mozkožroutem vytlučte a než půjdete dál, vyspěte se a nahažte na sebe vše, co máte posilujícího, k tomu zrychlení … znáte to, čeká vás další drsárna.
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 4
- Zobrazení: 695
Podtemní – Malavonův tábor podruhé
Pokecejte s (potěšeným) Malovonem a následně i Ginafae, přijměte dary, díky a info … a připravte se na sakra tuhý boj (vyspání je samozřejmostí!) Záplava šmejdů, která se vyvalí ze Z’hindovy citadely v čele s odporným mozkožroutem, je víc než slušná … přidají se k nim i doposud mírumilovní otroci a minotauři v celé lokaci … nakonec je ale po všem a vy můžete vstoupit!
- Podrobnosti
- Napsal Elemir
- Kategorie: Kapitola 4
- Zobrazení: 672
Podtemní – jeskyně driderů – morojedů
S obludnými dridery, napůl drowy a napůl pavouky, se budete setkávat v celém komplexu. Všude po zemi jsou také pasti, doporučuji procházet celou lokaci se zlodějem ukrytým ve stínu (má nejepší hody na reflexy, pasti nejsou nebezpečné a nemá smysl je odstraňovat) Pokud jste si koupili u Nyma v Toulavé vesnici malý meč, který nositeli poskytuje imunitu na pavučiny, máte to v suchu. No a Malovon koneckonců prodává prsten neomezeného pohybu, když na to přijde.
Vlevo nahoře narazíte na Ginafae – pokecejte s ní, zapamatujte si pár nových informací a pak ji přesvěčte, ať se vrátí k Malavonovi. U levého dolního okraje narazíte na bandu myconidů, kteří se flákají kolem „skrýše“ – po jejich eliminaci seberte ze skrýše modrý šutr pro mozkožrouta .. a nastane dilema: přívěsek ocení váš klerik či druid, odměnu zase válečníci (navíc k odměně dostanete i expy) Těžké rozhodování … Jeden tip: o kus dál v ději získáte možnost koupě prstenu, který má ještě lepší bonus k wis, takže …
Zhruba v centru narazíte na laboratoř a pokusné klece, všemu tomu šéfuje čarodějka Imphraili z Thay (sekta Červených čarodějů – pamatujete na Xzara z BG?) Vyptejte se na všechno možné … a pak ji i s těmi ohavnostmi, které má v klecích, zlikvidujte. Dávejte ovšem pozor, abyste nazničili i jediného golema, který stojí před laboratoří a je stále „modrý“! Až bude po všem, prozkoumejte laboratoř – nejlépe s postavou, která má na slušné úrovni alchymii, jinak se nic nedozvíte. Seberte poznámky, válející se kolem, a lektvary. Postupně (podle instrukcí) vyrobíte solidní elixíry síly z vejce bílého wyrma, které s sebou vlečete ještě z kláštera (tedy pokud jste jej neprodali nebo nesežrali :)), dále jed, kterým zničíte ďábelský vizimutor – organický „stroj“ na „výrobu“ driderů, lektvar na oživení golema, a celkem si budete moci vylepšit 10 elixírů léčení. Uffff.
Výrobu máte za sebou, přistoupíme k nějaké akci. Golema oživte tím, že mu vstříknete lektvar (promluvte na něj a pokračujte podle instrukcí), pak jej oživíte elektrickým šokem. Dlouho vám sice nevydrží, ale každá pomoc dobrá! Pak se s jednou postavou schovejte (jed pro vizimutor mějte v báglu!) do stínu a jděte až k „srdci“ (vizuálně ovšem spíše žaludku :)) vizimutoru … „promluvte“ s ním a zlikvidujte ho. Tím zlikvidujete i všechny ještě nenarozené morojedské šmejdy. Chcete-li si ale „nahonit“ nějaké expy, lákejte postupně morojedy ven a zabíjejte je – vizimutor zlikvidujte až nakonec.
Po eliminaci žaludku máte v podstatě padla … vraťte se k Malavonovi podat hlášení.