Vytisknout
Kategorie: Prolog
Zobrazení: 946

Targos – město

 

Targos - město

 

Popisky městské části Targosu:

  1. schodiště do přístavu
  2. hospoda Weeping Widow
  3. Gallaway Trading Depot
  4. dům Lorda Ulbreca Dinnsmorea
  5. dům Koluhma
  6. Targos Pavilion
  7. dům Phaeny
  8. Oswald Fiddlebender
  9. vstup na palisády

 

Tady moc na výběr není – projděte celé „město“, na dvou místech seberte ze stojanu zbraně (každá zlatka dobrá), v rozbořeném domě seberte na zemi „poklad“ a když máte vše venku odkryto, promluvte s místními – Osvaldem (známý z IWD1) a Lumbarem (slibte mu pomoc) V domě vlevo nahoře prokecněte Kolumna (hlavně se pobavte o důvodech, které ho vedly k opuštění hostince) a v domě vedle Osvalda vás čeká první tužší souboj – Phaen se sice nejdřív kroutí, ale pak „přizná barvu“ a na vás bude přichystat mu řádnou odplatu. Z věcí, které po něm zbudou se bude radovat hlavně váš kouzelník :)

Taď je čas na prohlídku Tempova „chrámu“. Prokecněte všechny, Garrandovi slibte doručit v pořádku dopis kpt. Mariňákovi … a promluvte si hned s představeným chrámu Denhamem… poté, když zjistíte, co je Garrand zač, si s ním promluvte znovu :) Na jedné z postelí leží Valin a je úplně mimo … Buď z jeho nesmyslného mumlání pochytíte, o co jde, a nebo ho oberte se svým zlodějem – každopádně Valin je ten, kvůli kterému jste si obstarali láhev breughu – brajglu od Guthwulfa. Vyslechněte vzpamatovavšího se Valina a přijměte jeho díky. V chrámu jste skončili (máte-li dostatečnou trpělivost, vyplatí se obrat Denhama a vedle stojícího bojovníka – kvůli prachům a kouzlům na prodej, ale počítejte s několikanásobným loadováním …).

Na závěr vám ještě zbývá Gallavayovo obchodní centrum – nakupte, co potřebujete, a hlavně oberte pohůnka vpravo – má u sebe MOC pěkný medailon!

Teď se vypravte do hospody. Prokecněte POŘÁDNĚ hostinského a získejte od něj klíč od pokoje, kde straší, a flašku. Tu ihned identifikujte (expy) a pak si počkejte na večer a pokecejte s duchem v pokoji. Promluvte si opět s hostinským – dá vám tip na kořalečníka v přístavu, který by mohl vědět o manželovi strádajícího ducha nějaké bližší informace. Máte-li slušné komunikativní skilly, dojděte si za Koluhmem pokecat o láhvi – odměnou vám budiž expy a Koluhm s dlouhým nosem :) Něž se vrátíte do přístavu, zajděte na radnici za starostou města Ulbrekem, povězte mu o událostech v přístavu a vůbec pokecejte o všem možném. Ulbrek je ale nuda, jeho žena Elytharra je mnohem důležitější (Ulbreka ovšem nezapomeňte obrat! Jeden z mála ve hře, u kterého se to vyplatí!) S Elytharrou pokecejte o všem možném (hlavně ji informujte o Phaenově zradě a o Veiře – duchovi z hospody a o flašce, kterou jste získali! Také ji povězte o vizích, které měl Valin a o tom, že jste ho zachránili) a můžete u ní nakoupit svitky a pár VELICE zajímavých předmětů.

Teď už zbývá jen dořešit kvílejícího ducha – zajděte do přístavu a od výčepního vykecejte kus dřeva z lodi, na které utonul Veiřin manžel. S ním se vraťte do města, duchovi sdělte nové informace a ještě než nalezne klid, ho požádejte o slzu. Potěšte hospodského informací o tom, že duch již nikdy více kvílet nebude (a případně z něj vyrazte nějaké prachy navíc) a s láhví plnou slz zajděte za Elytharrou – vyplatí se jí láhev prodat (dýka není nic moc) a je možné Elytharru ukecat, aby trochu přitlačila a zaplatila víc. Ve městě jste skončili. Než ale vyrazíte na palisádu, ujistěte se, že máte v báglu obyčejné kladivo – bude se hodit!