sqbd4000-entering-dragonspear-castle-1.jpg

Mapy spojené s úkolem:

Popis:

Jakmile se dostanete na mapu Dragonspearského hradu, u hlavního vchodu narazíte na skupinu stráží. Ty vás nepustí dovnitř, dokud se neprokážete Pečetí Caelar (pecet-caelar.jpg).

Máte tedy tři možnosti:

  • přesvědčit je

  • sehnat si Pečeť

  • vymlátit celé nádvoří (nedoporučeno)

sqbd4000-entering-dragonspear-castle-2.jpg

Tu získáte v táboře křižáků na mapě Podzemní řeky (mbd5000-underground-river.jpg).

sqbd4000-foehammers-blessing-1

Mapy spojené s úkolem:

Popis:

Když si promluvíte s Kjarvanem nebo Quingem, tak vám poví o tom, že se modlí k ikoně Tempa, ale pak vám řeknou, že je poškozený.

Proto vás poprosí o sehnání zbylých dvou částí.

První část

sqbd4000-foehammers-blessing-2

První kamenný úlomekzískáte v schránce 15 (modrá 15) na mapě Dragonspearského hradu (mbd4000-dragonspear-castle).

Druhá část

sqbd4000-foehammers-blessing-3

Druhý kamenný úlomek získáte od Denelda viz. Mapa.

 

Jakmile získáte oba dva úlomky, dejte je do „schránky“ 16 na mapě Dragonspearského hradu (mbd4000-dragonspear-castle) a znovu si promluvte s Quingem. Ten vám řekne, že musíte sehnat kněze Tempa, aby ikonu posvětil.

Vraťte se do Koaličního tábora a promluvte si s Mizhenou a nechte ji, ať vám úlomky posvětí a dá vám je dohromady. Vzniknou tím posvěcené úlomky sqbd4000-posvecene-ulomky.

sqbd4000-foehammers-blessing-4

Tyto úlomky musíte donést zpět do hradu Dragonspear a položit je do „schránky“ poblíž Kjarvana a Quinga viz.screenshot výše.

sqbd4000-foehammers-blessing-5

Jakmile tak uděláte, tak se poblíž vás objeví Stráž Tempa (Sentry of Tempus).

Když jej porazíte, padne vám z něj velký magický štít - krvavy-strazce

Mapy spojené s úkolem:

Popis:

Mapa dragonspearu

 

Tento úkol zadává Leopas a jde o obvinění Corintha Valisem ze zrady. Vašim úkolem bude jednotlivě vyslechnout Corintha, Valise, Ravoca, Deltona a Damarra.

Jakmile si s nimi pokecáte dojdete podezření, že mohl zradit, protože měl v dané vesnici rodinu. Pokud si pak promluvíte s Corinthem a přitlačíte na něj skrze jeho rodinu, přizná se vám.

Rozhodnutí bude poté záležet na vás.

Řešení:

Záchrana Corintha: 4000xp, Corinthuv luk +2 corinthuv-luk-2, rep +1

Udání Corintha: 4000xp, Corinthův luk +2 corinthuv-luk-2

Mapy spojené s úkolem:

Popis:

sqbd4000-morning-report-1

Když si promluvíte s jedním z dvojce křižáků Pedrem nebo Nanem, tak vám poví, že jejich druh to trochu přehnal s pitím, a že má dávat hlášení jejich veliteli Dreonovi.

sqbd4000-morning-report-2

Pošlou vás tedy za Deneldem pro Raní hlášení (sqbd4000-rani-hlaseni) a dají vám také prázdnou čutoru (sqbd4000-prazdna-cutora), aby jste ji naplnili vínem ze sudů poblíž, viz. Screen výše. Jakmile ji naplníte, změní se vám předmět v inventáři z prázdné čutory na plnou (sqbd4000-plna-cutora).

Dále vás upozorní, že byste si měli obstarat uniformu (sqbd3000-krizacka-uniforma) předtím, než půjdete za Dreonem, jinak se s vámi nebude ani bavit.

Můžete tedy vyrazit za Deneldem pro hlášení. Ten se vás zeptá pro koho máte to hlášení, a když mu řeknete, že to chce velitel Dreon, hlášení vám vydá.

Teď už stačí jen vydat se za Dreonem. Jakmile mu vše vydáte, musíte se vydat zpět za dvojicí křižáků, kteří vám úkol zadali a úkol tak bude dokončen.

Odměna:

6000xp

Lektvar pohlcení 100-lightning-lektvar-pohlceni

Lektvar zdraví elixir-zdravi