sqBD7200 - Les Wyrmů (Forest of Wyrms)
- Podrobnosti
- Kategorie: sqBD7200 - Les Wyrmů (Forest of Wyrms)
- Zobrazení: 708
Sqbd7200 – Bezoká kněžka
Screenshot s madele
Tento úkol se vám odemkne jakmile se dostanete do ruin chrámu Bhaala (mbd7230), konkrétně jakmile se dostanete k vězení. Slepá kněžka Madele, je ve východní kleci. Během konverzace s ní se můžete dozvědět o událostech, které se staly v chrámu a také jak dlouho již je držena jako zajatec. Madelina cela nemůže být odemčena tradiční cestou, místo toho se musíte vydat do komnaty s nástěnnou malbou, která se nachází v západní části chrámu (mbd7230)
Krátce před tím, než vstoupíte do místnosti, prozkoumejte okolní pokoj a truhlu označenou na screenshotu výše. Pokud jste schopni odstranit past, která je nastražená na truhle, budete pak moci vzít si Pergamen a seznámit se s jeho obsahem.
Varování – Další části tohoto úkolu jsou shodné s hlavním úkolem Získání ochranného kamene. Více detailních informací o postupu chrámem a poražení těch nejtěžších nepřátel najdete v popisu hlavního úkolu.
Vstupte do komnaty s nástěnnou malbou. Zde musíte porazit drakonida, Ziatara. Poté co tuto příšeru porazíte, prozkoumejte jeho pozůstatky a vezměte si z nich dva klíče – Klíč od cely a Klíč od rituální místnosti. Zůstaňte v místnosti a vezměte dva objekty ze stolu. Ziatarův deník a Akannin deník. Jejich zápisky vám odhalí informace o chrámu. Vraťte se k Madele a otevřete její celu. Můžete jí odhalit, že jste dítě Bhaala a nařídit jí, co by měla udělat (žádným způsobem to neovlivní další vývoj úkolu)
Pokračujte s průzkumem chrámu. Použijte klíč od Ziatara na dveře poblíž (sqbd????). V komnatě poblíž narazíta na střet s nepřítelem, který bude pro vás výzvou, Neothelid. Jakmile vyhrajete boj, přesuňte se na jihovýchod. Pokud chcete, můžete navštívit při průchodu komnatu kněžky Akanny (sqbd7230), ale ve svém stávajícím stavu, nebude příliš komunikativní a zaútočí na vaši družinu (má u sebe Ochranný kámen, který je důležitý pro hlavní úkol). Pokud nechcete zabít Akkanu, ignorujte její pokoj na chvíli a pokračujte dál.
Vašim cílem je poslední komnata chrámu – relikviář (sqbd7230). Zde stojí monstrum zodpovědné za šílenost obyvatel chrámu, Darkshelin. Musíte s ním a jeho nohsledy bojovat, což bude pro vás z očividného důvodu dosti obtížné vyhrát. Pokuste se několik z jeho pomocníků (obzvláště Jhana, která je čarodějem) vylákat ven z místnosti a zaútočit na ně, když jsou daleko od Darkshelina. Co se týče Darkshelina, pokuste se obrnit proti jeho útokům nebo alespoň doléčovat po jeho útocích založených na kontrole mysli a telekinezi. Zabitím Darkshelina skončí úkol a pokud jste minuli Akanninu místnost při cestě sem, tak se za ní můžete vrátit a říct ji o tom, co se tu dělo.
- Podrobnosti
- Kategorie: sqBD7200 - Les Wyrmů (Forest of Wyrms)
- Zobrazení: 613
Tento úkol je spojen s doupětem pavouků (mbd0114), které se nachází v jižní části mapy (mbd7200 – Les wyrmů). Poté, co vstoupíte do doupěte, musíte zabít několik pavouků, ale pozor, příliš nespěchejte, protože můžete být obklíčeni skupinkou příšer. Během boje s pavouky si dávejte pozor na četné pasti v jeskyni, protože nešťastnou aktivací nějaké pasti můžete paralyzovat celý svůj tým. Poté, co vyčistíte doupě, můžete začít s průzkumem vedlejší chodby a posbírat Pavoučí vajíčka. Stranou, ve vedlejších jeskyních můžete najít gemy, zlaťáky a magický meč a brnění.
Dřív nebo později se v hlavní oblasti doupěte začnou ukazovat brouci. Mezi nimi přerostlou variantu brouka – Brouk Rhinoceros. Toto nebezpečí můžete zvládnout dvěma způsoby. Pokud se chcete vyhnout souboji s brouky, počkejte, dokud se nepřesunou na jednu stranu jeskyně v pokusu najít nějaké pavoučí vajíčka. Jakmile se tak stane opusťte jeskyni (můžete zabít nějaké menší brouky – nejsou příliš nebezpeční). Pokud nemáte nic proti bojování, tak zaútočte na velkého brouka, ale buďte opatrní – dává obrovské sečné zranění. Jakmile jej zabijete, zkontrolujte jeho ostatky a vezměte sebou jeho krunýř – Rhino Beetle Shell.
- Podrobnosti
- Kategorie: sqBD7200 - Les Wyrmů (Forest of Wyrms)
- Zobrazení: 813
Morentherene má své doupě v jeskyni v severovýchodní části lesa (mbd7200). Setkání není označeno v deníku, ale i přesto toto setkání stojí za zmínku, protože tento drak je jeden z nejsilnějších monster, které můžete ve hře potkat. Nejprve je důležité si uvědomit, že boj s drakem není povinný. Doupě s drakem budete procházet po cestě do chrámu Bhaala, ale můžete využít faktu, že drak bude spát a tak můžete projít jeho průchodem vedoucí do jeskyní v nižším patrře.
Pokud plánujete bojovat s drakem, ujistěte se, že je váš tým plně vyléčen a má na sobě maximum pozitivních efektů aktivních (požehnání, rychlost, atd.). Mimo to, nezapomeňte váš tým ochránit před ohnivým zraněním a pokud máte možnost i před jedem (svitky imunity proti jedu) nebo mějte u sebe alespoň protijedy (drak dokáže otrávit vaši partu, umí házet poison aoe explozi asi v okruhu 9m). Boj započne poté, co se dostatečně přiblížíte k drakovi. Jakmile souboj započne, dávejte si pozor na členy týmu, kteří útočí na draka přímo, protože budou dostávat to největší zranění (drtivé i sečné). Pokud dokážete porazit draka, budete mít možnost prohledat jeho pozůstatky. Obdržíte tak Dračí šupiny. Další poklad můžete najít poblíž v pozůstatcích padlého bojovníka a také v lupu, který se ukrývá u dračích vajec – vzácné gemy a 3000zl.
- Podrobnosti
- Kategorie: sqBD7200 - Les Wyrmů (Forest of Wyrms)
- Zobrazení: 708
Tento úkol se vám odemkne jakmile se dostanete do ruin chrámu Bhaala (mbd7230), konkrétně jakmile se dostanete k vězení. Křižák, Keherrem a jeho kamarádi jsou uvězněni v severních klecích. Jakmile se k nim dostanete blíž, tak se vám spustí automaticky konverzace s nimi, během které budete požádán, abyste je osvobodili. Pokud máte v úmyslu pomoci křižákům, můžete to udělat nezištně nebo je požádat o možnost jak se dostat do jejich tábora. Nehledě na vaše motivy, musíte se dostat do místnosti s nástěnnou malbou v západní části chrámu (mbd7230) a porazit tam drakonida, Ziatara. Jakmile jej porazíte, prozkoumejte jeho ostatky. Mimo jiné najdete v jeho ostatcích Klíč od cely. Vraťte se s klíčem k celám a otevřete jim. Keherrem vám poděkuje za pomoc a nabídne vám setkání s jeho strýcem Kharmem v křižáckém táboře (mbdxxxx).
Alternativně, můžete nechat křižáky v cele nebo je zabít. Pokud se rozhodnete pro tu nejradikálnější variantu, vyhledejte páku zakroužkovanou na screenshotu výše. Tím, že páku použijete, tak křižáci v celách budou napíchnuti na bodce.