sqbd1000 ancient menhirs 1

Tento úkol je propojený s velkými magickými kameny posetými různě po mapě Přechodu pobřežní cesty. Začněte s menhirem, který je nejblíž táboru Ohnivé pěsti, přesněji kousek na východ od tábora. Narazíte tam naPrin, která se bude zajímat o zvuky, které vycházejí z kamene. 

Poté, co si s ní promluvíte, můžete vyrazit na průzkum menhirů. To jak zvolíte dialogové možnosti u reakce s menhiry, ovlivní, jestli se u menhirů objeví nějaké příšery nebo jestli dostanete nějaké zranění. Pokud po menhirech nechcete pátrat sami, můžete se kouknout na lokaci jednotlivých menhirů.

Jakmile dorazíte k šestému menhiru a pokusíte se jej prozkoumat, tak zareaguje jinak než předchozí. Budete muset vyřešit slovní hádanku. Vyberte 4. dialogovou možnost - Vítr fouká ve stromě vedle řeky. (The wind blowing in a tree next to a river.) Po chvíli započnete konverzaci s osvobozeným duchem, Crommusem. Můžete se dozvědět okolnosti jeho uvěznění a na konci konverzace se dozvíte, kde byl pohřben a taky to, že si můžete vzít poklady z jeho skrytého hrobu.

Crommův hrob je v Trpasličí výkopové oblasti. Vstup do nich je ve východní části mapy. Poté, co se dostanete dovnitř, tak můžete přitom udělat úkol pro trpasličí kleriky. V Cromusově skrytém hrobě najdete 4 magické věci - klobouk, plášť, boty a citeru. 

To však není konec. Poté, co vyberete jeho hrob, tak se vraťte zpět za Prin a té vysvětlete tajemství menhirů. Dostanete další odměnu a Píšťalu ozvěn.

Odkazy na předměty budou doplněny později.