Baldurova brána - jih - doky
x 1200 bg doky
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR1900
Další zastávka  
Nepřátelé
Neobnovitelní velký bazilišek, stráže, zlobří mágové, kněžky Umberlee, (unikátní)
Obnovitelní --
Při táboření --
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR0700 - Baldurova brána - centrum
Východ AR1300 - Baldurova brána - jihovýchod
Jih --
Západ AR1100 - Baldurova brána - jihozápad


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 1200 bg doky

Legenda:

Všechny kanály (D1-D5) vedou do centrální stoky (AR0225 - Baldurova brána - centrální stoky).
Ze suterénu Železného trůnu se dostanete do západních stok (AR0224 - Baldurova brána - západní stoky).

Past na reputaci: Pokud je vaše reputace menší než 3, budete napadeni skupinou plamenné pěsti čítající 5 enforcerů (strážných), 1 zvěda a 1 bojového čaroděje. Plamenná pěst na vás okamžitě zaútočí jak v ulicích, tak v hospodě hostinci Elfí píseň.

Odměna: 1550xp, cep (3), skládaný luk (2), šípy, šípy +1, šípy zrušení magie, helma (3), malý štít, plátové brnění (3)

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Desreta a Vay-ya

Vstupte do Nízké Lucerny (AR0133), jděte po schodech dolů (AR0134) a tam narazíte na Desretu. Poté, co přijmete její nabídku entropie, na vás zaútočí. Zabijte ji i jejího společníka.

Odměna: 3600xp, dýka +1, dlouhý meč +1, rukavice zlobří síly, hůlka ohně, [Jasnozřivost], [Zruš magii], drahokamy, 266zl.

úkoly...

Q-2: Brielbara a Yago

část 1 | část 2* | část 3
 

Vstupte do Nízké lucerny (AR0133), tam se vydejte do třetího podpalubí (AR0135) a promluvte si s Yagem, kterého pak zabijte. Vemte jeho knihu a vraťte se za Brielbarou do Rozmařilého jesetera v severovýchodní Baldurově bráně (AR0300 - Baldurova brána - severovýchod). 

Smrt Yaga: 1400xp, čtvrteční hůl, lumpova róba, Yagova kniha kleteb

úkoly...

Q-3: Ghorak

část 1* | část 2 | část 3

Vstupte do domu AR1211, tam si promluvte s Ghorakem, který potřebuje vyléčit. Vydejte se do hostince U Tří starých sudů v severní Baldurově bráně (AR0200 - Baldurova brána - sever). Jakmile bude Ghorak vyléčený, můžete se za ním vrátit, ale není to potřeba. 

úkoly...

Q-4: Larriaz

Vstupte do zamčeného domu AR1209. Tam k vám přistoupí Larriaz. Zabila rybářovu rodinu a nyní umírá. Můžete ji buď nechat být nebo ji zabít.

Zabití: 30xp, perla

úkoly...

Q-5: Noralee

Vstupte do skladiště AR1208. Promluvte si s Noralee a ta vám dá úkol, tedy za předpokladu, že vaše reputace není nižší než 8. Ztratila své rukavice. Odejděte ze skladiště a prohledejte truhlu jihovýchodně od domu Vodní královny. Její rukavice si buď můžete nechat nebo je vrátit Noralee. Odměna pak závisí na vaší reputaci.

reputace 15-20: 1000xp, reputace +1, lektvar infravidění (2)
reputace 8-14: 1000xp, reputace +1, 45zl.
nechání si rukavic: Rukavice bojové zručnosti

úkoly...

Q-6: Nadarin a bazilišek

část 1 část 2* |část 3

Vstupte do skladiště AR1207, tam zabijte baziliška, vemte si drahokam z těla, abyste mohli zaplatit věštci G'axirovi a vydejte se za Nadarinem. Oba jsou v jihovýchodní Baldurově bráně (AR1300 - Baldurova brána - jihovýchod).

Odměna: 7000xp, krvavý amulet, sfén

úkoly...

Q-7: Cordyr a Sil

 část 1* | část 2 |část 3*

Vstupte do zamčeného domu AR1213. Cordyrovi můžete vybrat kapsy a pak s ním promluvit. Pokud od něj chcete úkol, nesmí být vaše reputace větší než 14. Bude po vás chtít zabít nějaké sirény v oblasti Maják (AR3600 - Maják). Souhlaste. Pravděpodobně jste už nějaké zabili. Promluvte si s ním znovu a dostanete odměnu, která bude záležet na vaší reputaci.

Vybrání kapes: [Ohnivý šíp]
reputace 1-7: 1000xp, reputace +1, [Ohnivý šíp]
reputace 8-20: [Spěch]

úkoly... 

Q-8: Entillis Fulsom

Entillis na vás zavolá a pokud je vaše reputace nižší než 8, pak i zaútočí. Zabte jej.

Zabití: 2700xp, citelná ztráta reputace, dýka, historie mrtvé trojice

úkoly... 

Q-9: Eltan a Železný trůn

část 1část 2* |část 3

Je dobré si nechat tento úkol až na později, jakmile máte už většinu jiných úkolů hotových. Vstupte do věže AR0616. Přistoupí k vám Triadore. Můžete mu zaplatit 300zl., aby vám odhlalil vše, co ví, ale to není vůbec nezbytné. Také k vám přistoupí strážný. Pokud je vaše reputace 8-20, můžete jej podplatit 100zl a předejít tak jeho nepřátelství (stejně tak pak u kupců) nebo jej můžete jednoduše zabít.

Běžte do suterénu AR0611 po schodech v jihovýchodním rohu a zabte strážného.

Pak běžte do druhého poschodí AR0612. Přistoupí k vám Dra'tan. Řekněte mu pravdu a zabte jeho i ostatní stráže.

Postupujte do 3. patra AR0613. Narazíte na strážného. Pokud mu povíte, že jste z Cormyru, zaútočí na vás. Jinak pokud máte reputaci 15-20, můžete použít jakoukoliv jinou výmluvu a strážný odejde. Oba, Nortuary i emisar Tar jsou zde kvůli nějakým záležitostem. Nezabijejte je.

Pokračujte do 4. patra AR0614. Zabití kohokoli zde způsobí vážnou ztrátu reputace. Zde k vám přijde Destus Gurn a poví vám, kdo se nachází v dalším patře, tedy pokud se neprozradíte. V tomto podlaží jsou dva obchodníci, pokud jim řeknete, že jste obchodníci z Cormyru a hledáte vůdce Železného trůnu, zavolají na vás tři stráže, kteří začnou útočit.

Ještě než se vydáte do posledního 5.podlaží AR0615, použijte všechny možné ochrany a posilující efekty, jaké máte k dispozici, jelikož vás čeká tuhá bitva. Pokuste se rozdělit vaše síly rovnoměrně na obou schodištích vedoucích nahoru. Zabte všechny, falešného emisara Tara, Aasima, Alaie, Diyaba, Naamana, Zhalimara Cloudwulfa a Gardushe. Promluvte si pak s Thaldornem a zatlačte na něj pro získání zbylých informací o Železném trůně. Můžete odmítnout jej nechat jít a zabít jej. Prohledejte stolek a najděte tam dva dopisy. Vraťte se za vévodou Eltanem v jihozápadní Baldurově bráně (AR1100 - Baldurova brána - jihozápad). Jakmile opustíte věž přistoupí k vám Caedmon a nasměřuje vás za Eltanem.

bitva: 12420xp, prsten volné akce, hůlka blesku, hůlka nebes, dýka, dlouhý meč, vrhací dýky (40), halapartna +2, palcát +1, válečné kladivo +1, válečné kladivo, skládaný luk, šípy (17), chrániče AC17, helma, malý štít, střední štít, plátové brnění (2), pobité kožené brnění, kožené brnění, lektvar síly kameného obra, olej plamene, lektvar vnímání, protijed, [Zmatení], [Dimenzionální dveře], [Ochrana proti normálním střelám], [Poznej přesvědčení], [Ochrana proti nemrtvým], [Hlas], [Zruš magii], [Ohnivá koule], svitek, 453zl.
Thaldorn: 975xp, krátký meč +1, pobitá kožené brnění +1, lektvar obratnosti

úkoly...

Q-10: Varci Roaringhorn

část 1část 2* |část 3

Vstupte do domu Vodní královny AR0609. Pokud jste zde prvně přistoupí k vám kněžka. Můžete se poptat po Tenyae, pokud jste s ní mluvili dříve u Wyrmova přechodu a dožadovat se Cassonova těla.Pokud jste ale nesplnili předešlý úkol (buď vrácením koule nebo zabitím rybářů) a vaše reputace je 1-14, zaútočí na vás. Pokud s ní budete bojovat, ostatní kněžky jí na pomoc nepřijdou. Pokud jste se nikdy předtím s Tenyou nesetkali, řekněte, že si chcete promluvit s Jalanthou Mistmyr (bude vás to stát 50zl.). Bude po vás žádat vysokou cenu za vrácení jeho těla. Pokud jste nepomohli Tenye, pak zvažte zabití Jalantha v rámci vedlejšího úkolu Lothander a Marek (viz.níže). Vraťte se za Varci do západní části Baldurovy brány (AR0600 - Baldurova brána - západ).

Tenya: 650xp, cep, chrániče OČ7
slyšení u Jalanthy: -50zl.
tělo dítěte: -2000zl.

úkoly...

Q-11: Lothander a Marek

část 1 | část 2 | Part 3* | část 4 | Part 5* | část 6 | část 7

Nejlépe byste již měli mít hotový vedlejší úkol Varci Roaringhorn (viz.výše). Vstupte do domu Vodní královny AR0609. Pokud Jalantha není přítomna, najděte kněžku, která vám u ní zajistí slyšení. Musíte za toto privilegium ovšem zaplatit.

Promluvte si s Jalanthou a požádejte ji o pomoc s odstraněním Lothanderovy kletby. Bude po vás chtít knihu z chrámu Tymory. Zamiřte tedy do Domu Dámy (Tymory) v západní Baldurově bráně (AR0600 - Baldurova brána - západ). Vraťte se jakmile obdržíte Svazek porozumění. Řekněte Jalanthe, že chcete první svitek (na zrušení kletby), předtím než jí vydáte svazek. Jakmile požádá o knihu, povězte jí, že ji nemáte, ona pak zaútočí a vy ji můžete zabít. Zabte i její kněžky. Namiřte si to pak do hostince U Čepele a hvězd v jihovýchodní části BG (AR1300 - Baldurova brána - jihovýchod).

slyšení u Jalanthy: -50zl.
obdrženo: svitek odstranění kletby
zabití Jalanthy: 6000xp, tělo dítěte, cep, kožené brnění +1, sfén, 200zl.

úkoly... 

Q-12: Zabijáci zlobří mágové

Vstupte do budovy AR1201 a tam budete napadeni pěticí zlobřích mágů. Všechny je zabte.

Odměna: 3250xp, meč bastard (4), [nedetekce], "spousta drahokamů a šperků", 219zl. 

úkoly... 

Baldurova brána - jihovýchod
x 1300 bg jiho vychod
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR1300
Další zastávka
--
Nepřátelé
Neobnovitelní (unikátní)
Obnovitelní příslušníci plamenné čepele
Při táboření --
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR0800 - Baldurova brána - východ
Východ --
Jih --
Západ AR1200 - Baldurova brána - jih - doky


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 1300 bg jiho vychod

Legenda:

Všechny kanály (SE1-SE3) vedou do východní stoky (AR0226 - Baldurova brána - východní stoky).

icon trapPast na reputaci: Pokud je vaše reputace menší než 3, budete napadeni skupinou plamenné pěsti čítající 3 enforcerů (strážných), 1 zvěda a 1 bojového čaroděje. Plamenná pěst na vás okamžitě zaútočí jak v ulicích, tak v hostincích U Stydlivé mořské panny a U Čepele a hvězd (Blade & Stars).

Odměna: 1550xp, cep (3), skládaný luk (2), šípy, šípy +1, šípy zrušení magie, helma (3), malý štít, plátové brnění (3)

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Arkion, Nemphre a Ordulinian

část 1část 2 | část 3 | část 4* | část 5 | část 6* | část 7
 
Vstupte do domu AR0813. S Nemphre může mluvit jen mužský člen vaší družiny. Nemphre po vás bude chtít Arkionův amulet. Běžte tedy do východní části a vraťte se jakmile jej získáte. Poté můžete na Nemphre zaútočit, aniž byste pak z toho měli nějaký postih. Seberte jí poté onyxový prsten a krvavý amulet a běžte tyto předměty odevzdat Ordulinianovi opět ve východní části Baldurovy brány.
Nempreina odměna za amulet: 1000xp, [Upíří dotek]
Zabití Nemphre: 1200xp, dýka, róba elektrické odolnosti. krvavý amulet, onyxový prsten

úkoly...

Q-2: Taxek a Michael

 Vstupte do domu AR1316. V tom okamžiku přerušíte Taxeka a Michaela uprostřed vloupání. Máte 3 možnosti jak se zachovat:

  1. můžete jim říct, že jste majitel domu, a tak jim vyhrožovat, abyste od nich získali peníze
  2. můžete jim říct, že jste také zloději a ověřit se heslem "fafhrd", ktere vám svěřil Niklos ve východním BG nebo je prosit o život - v obou případech vás nechají být a odejdou
  3. osvětlit jim, že nejste majitel domu nebo jim říci špatné heslo - oba na vás zaútočí
Výsledky:
vyhrožování: 210zl.
bitva: 1275xp, lehká kuše +1, šípy ohně (25), šipky blesku (40), gemy a zlaťáky v hodnotě více než 210zl. , další obyč. vybavení

úkoly...

Q-3: Nadine a Euric

část 1část 2* | část 3

 Vstupte do hospody AR1306. Promluvte si s Euricem a dejte mu amulet. Vraťte se poté za Nadine v centrální části BG.

Odměna: 1100xp

úkoly...

Q-4: Nadarin a bazilišek

část 1* | část 2 | část 3*

 Vstupte do skladiště AR1303. Tam si promluvte s Nadarinem. Pošle vás do jižní části BG (doky). Zamiřte tedy do doků a vraťte se jakmle bude bazilišek mrtvý.

Odměny:
reputace 15-20: 1300xp, 1800zl.
reputace 1-15: 1300xp, boty ukrytí, 500zl.

úkoly...

Q-5: Testy Narlena Tichošlápka

část 1 | část 2  | část 3 | část 4* | část 5

 Všechny členy družiny, kromě zloděje, se kterým chcete splnit úkol, nechejte na začátku mapy. Daného zloděje pošlete do hostince U Čepele a hvězd, aby se setkal s Narlenem. Následujte jej ke Gantolandanovu domu. Vstupte do něj a vydejte se do 2.patra. Ukradněte zde kámen darebáků. Gantolandan se při tom bude probouzet. Máte v tu chvíli navybranou dvě možnosti. Buď předstírat, že jste kočka nebo jej zabít. Jakmile se rozhodnete, vraťte se do cechu zlodějů ve východní BG spolu s kamenem darebáků.

Zabití Gantolandana: 1200xp, dlouhý meč +1, 64zl.
Rabování: kámen darebáků

úkoly...

Q-6: Věštec G'axir

Vstupte do hostince U Čepele a hvězd AR0105. Promluvte si zde s G'axirem. Pokud budete mít menší level než 4, pak vám nezadá žádný úkol. V opačném případě po vás bude chtít drahokam Sfén, aby vám mohl věštit budoucnost. Pokud u sebe žádný nemáte, můžete splnit vedlejší úkol Nadarin a bazilišek, při kterém se právě k tomuto drahokamu dostanete. Jakmile tedy Sfén mít budete promluvte si znovu s G'axirem a ten vám přečte budoucnost. 

Odměna: 1000xp

úkoly...

Q-7: Lothander a Marek

část 1 | část2  | část 3  |  část 4 |  část 5 |  část 6* |  část 7

Vstupte do hostince U Čepele a hvězd AR0105 a vydejte se po chodech nahoru. Tam si promluvte s Lothanderem, který vám dá za svitek svou půlku protijedu. Druhou půlku dostanete od Marka v hostinci U stydlivé mořské panny v severovýchodním BG.

Odměna: 1500xp, protijed

úkoly... 

Q-8: Elkart

Pokud máte v družině Eldotha a Skii, běžte do hostince U Čepele a hvězd AR0105. Nechte ať si Skie nebo Eldoth promluví s Elkartem a vydírají ho. Dostanou od něj 1000zl. Každých 24h se sem můžete vrátit a znovu jej vydírat. Takhle to můžete udělat maximálně 7x než zavolá příslušníky Plamenné pěsti, aby vás zatkli. Pokud se tak stane utečte, pokud nechcete ztratit reputaci.

vydírání (jednou): 1000zl.
vydírání (celkem): 8000zl.

úkoly... 

Baldurova brána - východ
x 0800 bg vychod
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR3500
Další zastávka AR3000 - Pavoučí les (severně)
Nepřátelé
Neobnovitelní baziliškové větší/menší, (unikátní)
Obnovitelní medvědi (černí, hnědí, jeskynní), gnollové (obyč., elity, sekáči, veteráni), flindové, divousové, tasloiové
Při táboření flindové, gnollové: sekáči
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever AR3000 - Pavoučí les  (AR4901- 20%)
Východ -
Jih AR4000 - Gullykin 
(AR5600 nebo AR5900 - 20%)
Západ AR3400 - Chrám 
(AR5600 - 20%)


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 0800 bg vychod

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:   
NPC:  
Obchody:  
Hostince:  
Chrámy:  

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Korax a souboj s bazilišky

Na této mapě narazíte na spoustu bazilišků, kteří vás dokážou svým pohledem zkamenět. Je několik způsobů jak tomuto zabránit. Příkladem je mágovo kouzlo [Ochrana před zkameněním] nebo Lektvar odražených očí a další. V tomto úkolu se ale zaměříme na ghoula Koraxe, který s vámi bude chtít kamarádit a vy jej budete moci ovládat. Jakožto nemrtvý se velmi hodí, protože je imunní vůči zkamenění. Pro jistotu si však s sebou vemte svitek [Z kamene na maso], který se dá koupit v chrámech pro případ, že si necháte zkamenět nějakého člena družiny. Pokud nebude Korax zabit nějakým z bazilišků, obrátí se časem proti vám. V tomto případě jej zabíjte.

Koraxova smrt: 175xp

úkoly...

Q-2: Shar-Teel

 Když si promluvíte s touto bojovnicí s přesvědčením "Chaotické zlo", vyzve nejlepšího z vašich mužských bojovníků na souboj. Potřebujete bojovníka mužského pohlaví, aby mohl proběhnout souboj. Pokud vyhrajete, nabídne se do vaší družiny. Pokud na ni zkusíte zaútočit se ženou stane se nepřátelskou a zaútočí. Můžete ji naverbovat nebo ji propustit. Je také velká pravděpodobnost, že pokud máte v družině Eldotha, bude s ním bojovat.

Naverbována: 300xp, dvouruční meč, lehká kuše, šipky (20), helma, plátové brnění

úkoly...

Q-3: Tamah

 Zakouzlete na sochu svitek [Z kamení maso]. Socha se změní na Tamah. Poté, co se promění a promluvíte si s ní, nepřijímejte žádnou odměnu. Pokud budete požadovat odměnu, pozve vás na vyrabování opuštěného domu na mapě jižní beregostské cesty. Dům je ponořený do vody a nedá se do něj dostat. 

Odmítnutí odměny: 300xp, reputace +1
Požadování odměny: reputace -1

úkoly...

Q-4: Mutamin

Jakmile vás spatří Mutamin, pozdraví vás a hned na to zaútočí. Zabijte jeho i jeho mazlíčka velkého baziliška.

Odměna: 8200xp, čtvrteční hůl, dobrodruhova róba, lektvar léčení (2), [Smrdící mrak], [Strach], drahokam Slza nebes, 120zl.

úkoly...

 

Q-5: Kirian, Lindin, Baerin a Peter

Kirian vás pozdraví a bude vás mít za póvl. Můžete se buď stáhnout nebo jej vyprovokovat k boji. Pokud jej vyprovokujete, všechny je zabíjte.

Kořist: 3000xp, dlouhý meč +1 (2), řemdih +1, kopí, dlouhý luk, šípy +1 (40), zlatý amulet, chrániče OČ7, helma, střední štít (2), plátové brnění, šupinové brnění, kroužkové brnění, lektvar výbuchu, olej plamene, lektvar pohlcení, lektvarneviditelnosti, [Zmam osobu], [Infravize], [Ochrana před zlem], 385zl.

úkoly...

E Baldur's Gate

Location code: AR0800
Non-respawning: Rogues, (unique enemies)

N: NE Baldur's Gate
E: Wyrm's Crossing
S: SE Baldur's Gate
W: Central Baldur's Gate

All sewer grates lead to the E Sewers AR0226

Owing to the sprawling nature of the quests in Baldur's Gate you should go to whichever part of the city provides the solution.

Some quests require having an unsavoury Reputation. If you want to complete EVERY quest possible you should consider managing your reputation up and down by donating to churches, completing reputation boosting quests or commiting crimes to meet those requirements.

Reputation traps

If your Reputation is lower than 3 you will be attacked by groups of three Flaming Fist Enforcers, a Flaming Fist Scout and a Flaming Fist Battle Wizard. The Flaming Fist will attack suddenly both on the streets and in the Elfsong Tavern.
REWARD: 1550 exp, Flail (3), Composite Long Bow (2), Arrows, Arrows +1, Arrows of Dispelling, Helmet (3), Small Shield, Plate Mail Armor (3)

 

Niklos and Alatos
Part 1* | Part 2 | Part 3*

You can pickpocket Niklos. Talk to him. He will give you 50gp to talk to his boss. Agree. He directs you to the Thieves' Guild and gives you the password: FAFHRD. Houses 2 - 5 all lead to the Thieves' Guild. Whichever door you use, give the password, and go through the north door of the room into the Guild AR0153. Talk to Alatos. If you insult him or refuse his quest you will have to fight all the guild's members. He wants you to steal some particular items from Oberon's Estate in Central Baldur's Gate (you have 10 days to do this). Also talk to Narlen for his sidequests. Complete both Narlen's and Alatos' sidequests before going to talk to Alatos for his reward. Alatos' employer (Resar) thinks you did a bad job and demands you killed. If you have completed Narlen's sidequests he will come to your aid. If you are quick you can get the experience for killing Resar yourself. If you didn't complete Narlen's quests then the guild will side with Resar when he attacks you.
PICKPOCKET NIKLOS: Potion of Master Thievery
NIKLOS' BRIBE: 50gp
ROBBED OBERON: 4000 exp
RESAR: 4000 exp, Quarter Staff, Wand of Paralyzation
GUILD BATTLE: 7485 exp, Wand of Paralyzation, Dagger+1, Short Sword +1, Short Sword (2), Long Sword (6), Short Bow, Quarter Staff, Arrows, Leather Armor +1, Leather Armor (9), Skydrop Gem, Sphene Gem, Chrysoberyl Gem

 

Narlen Darkwalk's tests
Part 1* | Part 2 | Part 3* | Part 4 | Part 5*

Enter the Thieves' Guild AR0153. Narlen will hail you if you have a thief in your party. He wants the thief from your party to run a gauntlet of tests. Agree. Head to the Splurging Sturgeon in NE Baldur's Gate. Return to Narlen in the Thieves' Guild once you have completed the first test. If you killed the Flaming Fist he will leave. If you delivered no warning he will attack and you will have to fight the whole guild unless you run away (see Alatos). Otherwise he will give you the second challenge. Narlen wants you to steal a Rogue Stone from Gantolandan. Head to the Blade and Stars in SE Baldur's Gate. Return to Narlen in the Thieves' Guild once you have completed the second test.
1st TEST NO MURDERS: 100gp
1st TEST KILLED OFFICER: 300gp
2nd TEST REWARD: Pearl (3)

 Black Lily and the Manual of Quickness of Action

Enter the Thieves' Guild AR0153. Talk to Black Lily. She sells some useful items. Behind her in a barrel is a magic tome.
BONUS: Manual of Quickness of Action

Thieves' Guild AR0153

Raid the locked cupboard and trapped and locked drawers. The two trapped and locked chests are empty.
LOOT: Bullets +1 (10), Bullets +2 (6), Leather Armor

Niklos and Alatos  

Narlen Darkwalk's tests

Black Lily and the Manual of Quickness of Action

Sorcerous Sundries

Enter the shop AR0703. Talk to Halbazzer Drin. He sells some useful items.

Niemain, Oulam, Wheber Ott and William Garst

Enter Sorcerous Sundries AR0703. Go upstairs AR0704. If you approach the four mages Niemain will warn you, and if you don't leave they will attack (unless Xzar or Montaron are in your party).
MAGES: 5400 exp, Dagger (3), Dagger +1, Quarter Staff, Darts of Stunning (5), Mage Robe of Fire Resistance (2), Mage Robe of Cold Resistance, Mage Robe of Electrical Resistance, Wand of Fire, [Luck] (2), [Identify] (2), Cursed Ring of Clumsiness, 435gp

Ramazith and Ragefast
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4*

Enter Sorcerous Sundries AR0703. Talk to Halbazzer Drin. He will offer to buy the Nymph Hair for 500 gp. If you decline he will offer to make a magical cloak for 100gp. Agree.
REWARD: Nymph's Cloak, -100gp

 

Arkion, Nemphre and Ordulinian
Part 1* | Part 2 | Part 3* | Part 4 | Part 5* | Part 6 | Part 7*

Enter the locked house AR0805. Talk to Arkion. He wants you to collect a corpse from the sewers for his experiments. You should enter the E Sewers via sewer grate SE2 in SE Baldur's Gate then head west. Return with one corpse. Head to SE Baldur's Gate to find Nemphre. When you return you can pickpocket Arkion for his Bloodstone Amulet and then kill him. Return to SE Baldur's Gate to talk to Nemphre. Once you have Arkion's Bloodstone Amulet and Nemphre's Onyx Ring enter Sorcerous Sundries AR0703 and give them to Ordulinian.
ARKION REWARD: 1800 exp, 250gp
ARKION KILLED: 900 exp, Male Body, Dagger, Mage Robe of Cold Resistance, Bloodstone Amulet, 250gp
ORDULINIAN REWARD: 3500 exp, Cloak of Non-Detection

 

Brevlik, Alora and the Hall of Wonders
Part 1* | Part 2 | Part 3*

Enter the Elfsong Tavern AR0705. Talk to Brevlik. Say that you will listen to him for money (you should only ask twice). He wants you to steal a telescope from the Hall of Wonders. OPTION 1 The best option is to agree to his offer of 500gp. Note that he attaches the condition of not killing any guards. * Head to the Hall of Wonders in W Baldur's Gate at night. Return with the telescope. If you killed the guards he will try to leave without rewarding you. You can either threaten him for a lesser reward, ask him what to do in which case he will leave after telling you, or attack him and he will summon the guard, naming you as the thief, before fleeing. * OPTION 2 Alternatively if you hear his offer of 500gp but turn him down saying you do not wish to be famous from inside a jail cell someone will rob him. Talk to him again and he will try to sell you a ring to cover his debts. It is a Ring of Folly and is not worth any of the prices you can pay for it.
HEAR BREVLIK: 10gp
REWARD (no dead guards): 5500 exp, Wand of Lightning, 500gp
REWARD (dead guards): Wand of Lightning, 500gp

Areana and Cyrdemac
Part 1 | Part 2* | Part 3

Enter the Elfsong Tavern AR0705. Go upstairs AR0706. Talk to Cyrdemac. You can persuade him to join you alone in a side room then kill him. Otherwise you can kill him in the main room in which case two ruffians will also attack you. Return to the Noblewoman in the Three Kegs in N Baldur's Gate.
CYRDEMAC: 975 exp, Bastard Sword +1, Medium Shield, Chainmail Armor, 50gp

 

Rabování města a domů

  • General scavenging from E Baldur's Gate
    • Raid the barrel in NW corner, the barrel against the western wall, the barrel outside the Guild
      LOOT: [Cursed Scroll of Stupidity], History of the Dragon Coast, Gold Ring
  • Lucky Aello's AR0810
    • Talk to Lucky Aello. All the items he sells are cursed, except for the Potion of Perception.
      Raid three shelves.
      LOOT: Heavy Cross bow, Arrows (15), Bolts (10), History of the Red Ravens, Flamedance Ring, Tchazar Gem
  • Locked house 1
    • 1st floor AR0811
      • Raid two drawers and the cupboard.
        LOOT: Dagger, Medium Shield, Splint Mail, 41gp
    • 2nd floor AR0812
      • Raid the drawers.
        LOOT: Darts (10), 15gp
  • House 2 AR0150
    • Raid the locked chest and the chest.
      LOOT: Short Sword (3), Sling (2), Bullets (20), Leather Armor (3)
  • House 3 AR0151
    • Raid the sack, two chests and the drawers.
      LOOT: Dagger, Short Bow, Throwing Daggers (3), Oil of Speed, 13gp
  • House 4 AR0152
    • Raid the barrel and box.
      LOOT: Quarter Staff, Sling, Bullets (10), Potion of Firebreath
  • Keexie Tavern
    • 1st floor AR0154
      • _none_
    • 2nd floor AR0171
      • _none_
  • House 5 AR0148
    • _none_
  • Locked House 6
    • 1st floor AR0801
      • _none_
    • 2nd floor AR0802
      • Raid three bedside tables, a bookshelf and a cupboard.
        LOOT: Dagger, History of the Bell in the Depths, Bluestone Necklace, 24gp
  • Maltz' Weapon Shop
    • 1st floor AR0803
      • Enter the shop. He sells some useful items.
        Raid the crate outside, two locked drawers and a cupboard inside.
        LOOT: Spear, Potion of Perception, History of Calimshan, Silver Ring, 30gp
    • 2nd floor AR0804
      • Raid the drawers.
        LOOT: 13gp
  • Arkion's house
    • 1st floor AR0805
      • Raid the chest.
        LOOT: Medium Shield +1, 8gp
    • 2nd floor AR0806
      • Raid the two locked bedside tables and the locked chest.
        LOOT: Dagger, Potion of Insulation, 7gp
  • Elfsong Tavern
    • 1st floor AR0705
      • Raid the barrel outside.
        LOOT: Sunstone Gem
    • 2nd floor AR0706
      • Talk to the Merchant. He sells some useful items.
        Talk to Alyth. She runs the Tavern. You cannot buy drinks from her if your NPC Reaction is 1-7.
        Raid the two locked cupboards, locked drawers, two cupboards, shelf and two locked chests.
        LOOT: Dagger, Heavy Crossbow, Chainmail Armor, History of the Dragon Coast, Aquamarine Gem, 443gp
  • Shop of Silence AR0809
    • Talk to Silence. She sells some useful items. If your NPC Reaction is 8-14 you will have to pay 5gp to see her goods, if you refuse she will summon a guard. If your NPC Reaction is 1-7 she will attack unless you leave.
      Raid three shelves.
      SILENCE: 420 exp, Dagger, Leather Armor
      LOOT: Long Sword (2), Short Bow (2), Arrows (20), Bolts (20), Bullets (20), Leather Armor, Potion of Strength
  • Inn
    • 1st floor AR0807
      • _none_
    • 2nd floor AR0808
      • _none
Baldurova brána - sklepení
x 0112 bg sklepení
mapaTato lokace je jednou z krajin ze světové mapy.
Oblast
Kód AR0112
Další zastávka --
Nepřátelé
Neobnovitelní stráže, králičí slepice, (unikátní)
Obnovitelní příslušníci plamenné pěsti
Při táboření  --
Při přechodu  --
Kam dál?
Sever info pod mapou
Východ info pod mapou
Jih info pod mapou
Západ info pod mapou


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno.

 

Mapa oblasti

x 0112 bg sklepení

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:

NPC:

Obchody:

Hostince: 

Chrámy:

Úkoly:

Postup: 

Q-1: Degrodel, Quenash a Balduranovy pozůstatky

část 1 | část 2 | část 3 | část 4* | část 5

Pokud vstoupíte do sklepení z hostince U Stydlivé mořské panny, stráž vás požádá o vstupní poplatek, pokud však nezaplatíte, nic se nestane. Promluvte si s Quenashem a požádejte jej o Vaileho plášť. Řekněte, že je to blonďatý elf a uvěří vám, že jste jej potkali. Poté vám dá plášť. Požádejte také o helmu, pokud ji tedy ještě nemáte. Nasměřuje vás do hostince U Helmy a plášťe v severozápadní části BG

Poplatek: -10zl.
Odměna: Plášť Baldurana

úkoly...