Zahalený les - druidové | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR1600 |
Další zastávka | AR1700 - Zahalený les - wyverny (východ) |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | wyverní mláďata |
Obnovitelní | medvědi černí/hnědí/jeskynní, vlci strašní/upíří/obyč., obrovští pavouci, tasloiové, divocí psi, vrrci |
Při táboření | obrovští pavouci, tasloiové |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | AR1700 - Zahalený les - wyverny (AR6001 - 50%) |
Východ | AR1700 - Zahalený les - wyverny (AR6001 - 50%) |
Jih | AR2100 - Zahalený les - hnízdo (AR6001 - 50%) |
Západ |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1: Eldoth
- Q-2: Laskal
- Q-3: Faldorn
- Q-4: Takiyah
- Q-5: Amarande a dům ve stromě
- Q-6: Izefia
- Q-7: Peter ze severu
Postup:
Q-1: Eldoth
V této oblasti narazíte na neutrálně zlého lidského barda. Bude po vás chtít, abyste zachránili Skii z Baldurovy brány. Pokud budete chtít, můžete jej vzít do družiny.
Eldothovo vybavení: dýka, šipky (10), pobité kožené brnění
Q-2: Laskal
Jakmile narazíte na Laskala, zeptá se vás, jestli jste s Železným trůnem nebo proti němu. Pokud odpovíte, že jste proti němu, dá vám lektvar. Pokud odpovíte, že jste s ním, zaútočí na vás a navíc pokud máte ještě v partě Faldorn, tak vás opustí.
Pravda: lektvar nezranitelnosti
Lež: 1000xp, znatelná ztráta reputace, čtvrteční hůl, kožené brnění, lektvar nezranitelnosti, 12zl, (odchod Faldorn - pokud jej máte v družině)
Q-3: Faldorn
Faldorn je pravá neutrální lidská druidka. Můžete ji vzít do své party. Pokud je vaše reputace 1-7, musíte s ní promluvit dvakrát, aby se k vám přidala.
Vybavení: kyj, kožená zbroj
Q-4: Takiyah
Jakmile se setkáte s Takiahem a máte v partě Jaheiru, automaticky zaútočí. V tom případě jej zabíjte. Pokud ale máte v družině Faldorn, nechá vás v klidu projít. Jestli mu řeknete, že je vašim motivem ochrana lesa a zabíjení banditů, taktéž vás nechá projít.
Zabití: 120xp, čtvrteční hůl, pobité kožené brnění
Q-5: Amarande a dům ve stromě
Vstupte do stromového domu AR1601 a vše tam vyrabujte a stejně tak v druhém patře AR1602. V druhém patře narazíte na Amarandeho. Pokud máte v družině Jaheiru, automaticky zaútočí. Jestliže máte ale Faldorn nechá vás být. V případě, že nemáte v partě ani jednu z druidek, řekněte mu, že lovíte bandity a on vás nasměřuje do dolů v zahaleném lese (AR1800 - Zahalený les - doly).
Kořist 1.patro: čtvrteční hůl, prak, lektvar volnosti, lektvar léčení, protijed, 6zl.
Kořist 2. patro: čtvrteční hůl, střely +1 (10), lektvar zpevnění
Zabití Amarande: 120xp, čtvrteční hůl, čtvrteční hůl, pobité kožené brnění
Q-6: Izefia
Setkáte se s Izefií. Klasicky pokud máte v družině Jaheiru, zaútočí, pokud Faldorn a nechá vás jít. Před odchodem vám řekne o Petrovi ze sveru.
Zabití: 120xp, čtvrteční hůl, pobité kožené brnění
Q-7: Peter ze severu
Vstupte do jeskyně AR1603. Tam narazíte na Petra, který vás pozdraví. Není v něm nic dobrého, proto zabíjte jej i jeho wyverní mláďata.
Petr: 240xp, dlouhý luk, dlouhý meč, šípy ledu (6), šípy +1 (10), šípy (30), šupinové brnění, 20zl.