Maják | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR3600 |
Další zastávka | AR4100 - Archeologické stanoviště |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | golemové z masa, skuruti/elity, sirény, vrrci |
Obnovitelní | mrchožrouti, vlci/hrůzní/strašliví, vrrci, golemové z masa, skuruti/elity, tasloiové |
Při táboření | sirény |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | AR3100 - Pobřeží ztroskotané lodi (AR5800 - 20%) |
Východ | AR3700 - Rudé kaňony (AR5700 nebo AR5900 - 20%) |
Jih |
AR4100 - Archeologické stanoviště (AR5801 - 20%) |
Západ |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- black Alarics cave - černá Alarikova jeskyně
- worrgs - vrrci
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1: Věštkyně Pallonia
- Q-2: Cordayr a Sil
- Q-3: Černá Alaricova jeskyně
- Q-4: Safana
- Q-5: Arkushule
- Q-6: Arrouine
Postup:
Boj se sirénou
Sirény používají [Silnou náklonost] a tím převezmou kontrolu nad členem vaší družiny a použijí jej proti vám. Mějte připravené kouzlo [Odstraň magii] a zbraně na dálku. Druhou variantou, kterou já osobně preferuji, jak se s těmito "ženskými" vypořádat je vyvolat si kostlivce a na toho si můžou kouzlit silnou náklonost, kolik chtějí a bude jim to "houby" platné. ;-)
Q-1: Věštkyně Pallonia
Přistoupí k Vám Pallonia a bude mluvit o silách, které jsou v pohybu.
Q-2: Cordyr a Sil
Zabití sirén je částí Cordyrova vedlejšího úkolu (úkol z města Baldurs Gate). Tento úkol však může být splněn ještě předtím, než se s Cordyrem střetnete. Jakmile vás Sil spatří pozdraví vás a poté na vás spolu se zbytkem sirén zaútočí. Všechny zabíjte. Pokud jste byli posláni Cordyrem, vraťte se do přístavu v Baldurs Gate.
Sil: 2000xp, krátký luk, šípy bodání (5), perla
Q-3: Černá Alarikova jeskyně
Vstupte do jeskyně AR3600. Dávejte si pozor na PASTI!!! Zabijte golemy z masa a vyrabujte poklady.
Kořist: hůlka paralyzace, šipky zranění (10), plášť vlka, lektvar infravize, lektvar absorbce, elixír zdraví, protijed, příručka tělesného zdraví (trvale odolnost +1), 312zl.
Q-4: Safana
Budete potřebovat nějaký muže ve vaší partě, abyste si mohly promluvit s touto chaoticky neutrální zlodějkou. Bude po vás chtít získání nějakého pokladu z jeskyně v severozápadní části mapy. Můžete ji buď naverbovat do družiny nebo ji odvolat. Pokud ji nebudete chtít, vezměte si všechny její věci a poté ji propusťte.
Majetek Safany: dýka, kožená zbroj, 15zl.
Q-5: Arkshule
Promluvte si s Arkshule, která vám bude věštit z dlaně. Pokud na ni budete tlačit, aby vám vyjevila víc, pozastaví se a pak na vás zaútočí. Pro tuto možnost musíte zvolit následující dialogový postup - 2,1,1,2,2,1. Až zaútočí, tak ji zabíjte.
Kořist: 600zl., čtvrteční hůl, mágova róba odolnosti na chlad, [hořící ruce], 38.zl
Q-6: Ardrouine
Promluvte si s Ardrouine. Její syn se skrývá před vrrky poblíž majáku. Souhlaste s tím, že jí pomůžete a pobíjte vrrky. Poté se vraťte k Ardrouide.
Odměna: 500zl., reputace +1, 60zl.