Dryádské vodopády | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR5200 |
Další zastávka | Rybářské jezero |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | velcí vlci, gnollové |
Obnovitelní | hnědí/jeskynní medvědi, velcí/strašní/zimní vlci, gnollové, xvarti |
Při táboření | flindové, gnollí elity |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever |
Xvartí vesnice (AR5701 - 20%) |
Východ | Les ohnivého listu (AR5701 - 30%) |
Jih | Les ohnivého listu (AR5701 - 30%) |
Západ | Gnolí pevnost (AR5701 - 30%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- v případě potřeby bude doplněno
Krátké info:
Důležité postavy: | |
NPC: | |
Obchody: | |
Hostince: | |
Chrámy: |
Úkoly:
- Q-1.: Dryáda, Krumm a Caldo
- Q-2.: Gnollí mýto
- Q-3.: Ingot
- Q-4.: Driennina kočka
- Q-5.: Jeskyně s pokladem
Postup:
Q-1.: Dryáda, Krumm a Caldo
Narazíte na dryádu, která vás požádá, abyste ji pomohli zachránit její strom. Můžete buď okamžitě souhlasit nebo požádat první o platbu a potom souhlasit nebo nebo jí říct, že jí nepomůžete bez platby. V každém případě se vydejte ke stromu, kde narazíte na dva lapky. Promluvte si s Caldem. Můžete se buď přidat k nim proti dryádě nebo je zabít. Pokud je zabijete, promluvte si znovu s dryádou.
Zabití lapků: 350xp, opasek tuposti, cep, kyj, střední štít, pobitá kožená zbroj (2), lektvar léčení, 63Okamžitá pomoc: 500xp, reputace +1, protijed
Chtít odměnu: 500xp, reputace +1, lektvar léčení
Chtít odměnu předem: 300xp, 20zl.
Zabití dryády: 975xp, vážná ztráta reputace, dýka, protijed, lektvar léčení
Q-2.: Gnollí mýto
Skupina gnollů bude požadovat za přechod platbu. Můžete buď zaplatit mítné, vyprovokat je, kdy na vás zaútočí nebo jim říct, že nemáte žádné peníze, kdy vůdce Ludrug vyzve vašeho nejsilnějšího bojovníka na souboj.
Mýto: -50zl.
Bitva: 140xp, halapartna (4), náhodný poklad (4), 100zl.
Vyhraný souboj: 500zl.
Q-3.: Ingot
Narazíte na Ingota a ten vás varuje ohledně gnollí pevnosti. Můžete přijmout jeho radu nebo ji okamžitě odmítnout, což způsobí, že na vás zaútočí.
Odměna: 235xp, halapartna, náhodný poklad (4)
Q-4.: Driennina kočka
Promluvte si s Drienne. Ona ztratila svou kočku. Seberte kočku z úpatí vodopádu a vraťte jí ji.
NPC reakce 20-15: 200 xp, reputace +1, [ochrana před nemrtvými]
NPC reakce 14-8: 200xp, 23zl.
NPC reakce 7-1: nic!
Q-5.: Jeskyně s pokladem
Vstupte do jeskyně AR5202 a zabíjte tam velkého vlka a vyrabujte tam truhlu.
Kořist: halapartna +1, přívěšek (Tiger Cowrie Shell Necklace), 238zl.