Nashkel | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR4800 |
Další zastávka | Kapitola 2 - Nashkelský karneval Kapitola 3 -Beregost |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | Unikátní nepřítel |
Obnovitelní | -- |
Při táboření | -- |
Při přechodu | přepaden nepřáteli |
Kam dál? | |
Sever | Severní nashkelská cesta |
Východ | Nashkelský Karneval Nashkelské doly (AR5701 - 25%) |
Jih | Les ohnivého listu (AR5700 - 20%) Nashkelské doly (AR5700 - 20%) |
Západ | Xvartí vesnice (AR5701 - 50%) |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
- Bardolan, Berrun, Oublek, Daer Ragh, Minsc and Boo, Edwin, Noober - postavy
- Nashkel Inn - nashkelský hostinec
- Nashkel Store - obchod
- Temple of Helm - chrám
- Belching Dragon - hospoda U Dračího říhnutí
- Garrison - kasárna
- Manor house - šlechtické panství
- Joseph's Wife - Josefova žena
- House - dům
- Ankheg armor - brnění z ankhega
Důležité postavy: | |
NPC: | Minsc a Boo, Edwin, (BG-EE mnich) |
Obchody: | Nashkel Store |
Hostince: | Nashkel Inn |
Chrámy: | Temple of Helm |
Úkoly:
Postup:
Kapitola 2 začíná.
Past na reputaci
Pokud je vaše reputace nižší než 4 budete napadeni lovci odměn. V závislosti na NPC reakci se můžete vyplatit ze souboje.
NPC reakce 15-20: -3000zl.
NPC reakce 8-14: -8000zl.
Souboj: 65 exp, dlouhý meč, skládaný luk, šípy, kožená zbroj
Q-1.: Bardolan
Přejděte most a narazíte na Bardolana. Ujištěte jej, že máte dobré úmysly a nechá vás být.
Q-2.: Neira zabiják
Vstupte do nashkelského hosstince AR4801. Setkáte se s Neirou, která vás hned přepadne. Zabíjte ji.
Odměna: 650xp, Kyj, Helma infravize, střední štít, destičkové brnění, svitek
Nashkelský hostinec AR4801
Vyberte dvě skříně a tři šuplíky.
Kořist: 33zl.
Q-3.: Nashkelský obchod
Vstupte do obchodu AR4803. Promluvte si s obchodníkem. Prodá vám užitečné předměty. Také od váš koupí kůže zimního vlka.
Q-4.:Berrun Ghastkill
Přistoupí k vám starosta. Požádá vás o vyšetření problému v nashkelských dolech. Jděte přímo na východ na Nashkelský karneval a pak na jih do Nashkelských dolů.
Okradení: dlouhý luk, lektvar léčení
Q-5.:Nalin a kapitán Brage
Brage: 1000xp, Reputace +1, Prokletý obouručák běsnění +3, lektvar síly kamenného obra, 1000zl.
Q-6.:Oublek a Prism
Promluvte si s Oublekem. Pokud máte v partě alespoň jednu postavu mužského pohlaví, tak si jej splete za žoldáka Greywolfa. Nabídne vám odměnu 200zl. Můžete přijmout nebo jej opravit. Oblek je také zdroj nových úkolů v této oblasti. Oublek vám může říct o mnoha z nich:
- Kapitán Brage, který může být nalezen v Archeologickém stanovišti.
- Sochař Prism, kterého najdete v oblasti Nashkelské doly.
Úkol s Prismem je takový, že se musíte vrátit s Prismovými smaragdy. Buď je dáte Oublekovi, nebo mu dáte jeden (ujistěte se, že druhý je na zemi) a prodejte druhý nebo prodejte oba jinde za 750zl. každý. Pokud jste nebyli čestní, musíte si s ním promluvit dvakrát (poprvé vás pošle pryč), podruhé vám dá odměnu, pokud máte Brageho nebo smaragd. Můžete obdržet jen jednu odměnu, pokud jste nebyli čestní a obě pokud jste byli čestní a to ve stejné hodnotě.
Nečestní:
- 200zl.
- Brage nebo Prism: 500xp, 150zl.
Čestní:
- Reputace +1
- Brage: 500xp, 250zl.
- Prism: 200xp, 300zl.
Q-7.:Daer'Ragh's phoenixovi strážní
Pokud máte rádi výzvu, tak klikněte na hrob se jménem "Mark D..." na přesné lokaci x 2923 y 1284. Stále na něj klikejte, dokud se neukáže rezident a nevyvolá nějaké Fénixové stráže, aby vás zabili. Stráže musí být zabiti dvakrát a pak explodují v ohnivou kouli při druhé smrti. Pokud nejprve neodvedete vybuchující nepřátele pryč od vesničanů, tak se stanou nepřátelskými. Ochrana proti ohni je doporučena. Daer'Ragha je velmi obtížné zabít, vzhledem k tomu, že po přivolání stráží ihned zmizí.
Daer'Ragh: 100xp
Fénixová stráž: 100xp každý
Q-8.:Minsc and Boo
Pokud jste dobrého přesvědšení, promluvte si s tímto Neutrálně dobrým lidským hraničářem. Pokud je vaše NPC reakce menší než 8 nemůžete jej naverbovat. Zle smýšlející lidé by si raději měli promluvit s Edwinem. Minskova společnice Dynaheir byla unešena gnolly. Souhlaste s tím, že ji vysvobodíte a Minsc se k vám přidá. Pokud ho nadrzo odmítnete, zaútočí na vás. Minsk na vás tak zaútočí, pokud vám bude vysvobození trvat příliš dlouho (více jak 10 dní) nebo pokud bude nespokojený. Edwin se může připojit ke skupině i po záchraně, ale vztah bude napjatý. Je zde šance, že Minsk zaútočí na Edwina, pokud budou oba ve vaší partě. Následujte cestu, která vám bude více vyhovovat. Plněním bočních úkolů, jak půjdete, budete v pohodě. Běžte přímo na západ do Xvartí vesnice, potom dále na západ k Medvědí řece a poté na jih do Gnolí pevnosti.
Naverbován: dvouručák, kožená zbroj, 2zl.
Garrison AR4810
Prohledejte 5 zamčených truhel. Chráněná truhla je prázdná.
Kořist: krátký meč +1, dýka, vrhací dýka (3), lektvar obratnosti, 23zl.
Zamčený šlechtický dům
_ _ _1st floor AR4804
Vyberte 6 knihoven a zamčenou skříňku.
Kořist: Historie vyvoleného Mystry, Historie zvonu v hlubinách, Historie Tethyru, Historie Stínového údolí (2), [Magická střela], [Ledový dotek], [Štít], 35zl.
_ _ _ 2nd floor AR4805
Vyberte 9 knihoven a zamknutý psací stůl v odpočívárně a šuplíky a zamknuté šuplíky v pokoji dámy.
Kořist: Historie posledních obrů, Historie Měsíčního moře, Historie severu (7), Historie Stínového údolí, lektvar neviditelnosti, prokletý lektvar léčení, 62zl.
Q-9.:Jamie a Samantha
Pokud vstoupíte do šlechtického domu, nemluvte se Samanthou v druhém patře AR4805. Pokud řeknete, že jste dobroduzi, jaké je vaše jméno, nebo že je pěkná žena, uvědomí si, že jste zloděj a přivolá Jamieho a ten na vás zaútočí. Zabijete jej. Nevinní se stanou nepřátelští a to za to nestojí.
Zabití: 65xp
Josefův dům AR4806
Vyberte dvě zamčené truhly a bednu venku. Pokud pohrozíte ženě, že ji okloupíte, ztratíte jeden bod reputace (-1 Reputace).
Kořist: bitevní sekyra, 9zl.
Q-10.:Josefův snubní prsten se zeleným kamenem
Vstupte do domu AR4806. Promluvte si s obyvatelkou. Zeptejte se jí na doly a ta vás požádá, abyste našli jejího manžela Josepha. Jeho snubní prsten je jeho poznávacím znamením. Vydejte se do Nashkelských dolů. Sestupte do Levelu 3 AR5403, abyste mohli sebrat prsten.
Q-11.:Volo
Vstupte do hospody U Dračího říhnutí AR4809. Můžete okráct Vola o gem.
Krádež: Akvamarín
Q-12.:Edwin
Pokud jste zlého přesvědšení, promluvte si s tímto Zákonně zlým mágem. Lidé s dobrým přesvědšením by si raději měli promluvit s Minskem. Edwin chce zabít Dynaheir. Souhlaste a Edwin se k vám připojí. Odmítněte jej a opustí oblast. Edwin odejde pokud vám jeho úkol bude dlouho trvat (více jak 10 dní) nebo pokud se spolčíte s Dynaheir proti němu. Můžete ho naverbovat nebo propustit. Je zde dobrá šance, že Dynaheir nebo Minsc bude bojovat s Edwinem pokud budou společně v partě. Běžte přímo na západ do Xvartí vesnice, potom dále na západ k Medvědí řece a poté na jih do Gnolí pevnosti.
Naverbován: čtvrteční hůl, Edwinův amulet (nedá se odstranit)
Q-13.:Noober
Narazíte na Noobera. Odolejte pokušení jej zabít, i přes jeho otravné komentáře. Poté, co si s vámi mnohokrát pokecá, odejde. Můžete jej také použít jako cvičení cíle bez postuhu.
Trpělivost: 400xp
Vražda: 15xp
Zamčený house 1 AR4807
Vyberte zamčený kufr.
Kořist: stříbrný prsten, 4zl.
Q-14.:Ankheg Plate Mail
Skryté brnění najdete na poli u jehličnatého stromu. Přesně na pozici: x187 y2742
Bonus: Plátová zbroj z ankhega +2, perla
Zamčený dům 2 AR4808
Vyberte dvě zamčené truhly, zamčené šuplíky a bednu venku.
Kořist: bojová sekyra, dýka, vrhací sekyra, kroužkové brnění