Vytisknout
Kategorie: Kapitola 1: Přátelská náruč
Zobrazení: 1754
Beregost
beregost
Oblast
Kód AR2300
Další zastávka High Hedge
Nepřátelé
Neobnovitelní Karlat, Silke,pavouci 
Obnovitelní --
Při táboření --
Při přechodu přepaden nepřáteli
Kam dál?
Sever Pobřežní cesta (AR6100 - 5%)
Východ Chrám
Jih Jižní beregostká cesta
Západ High Hedge


Obsah:

Historie:

Bude doplňeno. 

 

Mapa oblasti

beregost

Legenda:

Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)

Krátké info:

Důležité postavy:  Algernon, Bjornin, Elminster, Firebead Elvenhair, Garrick, Golin Vend, Gurke, Gyllian, Kagain, Karlat, Marl, Mirianne, Officer Vai, Oogie Wisham, Perdue, Raleo Windspear, Silke, Spen Gil'hem, Tranzig, Zhurlong
NPC: Garrick, Kagain
Obchody: Feldepost, Kagain, Taerom „Thunderhammer“ Fuiruim
Hostince: Feldepost (pití, spánek), Veselý kejklíř (Jovial Juggler), Rudá otep (Red Sheaf Inn), Planoucí čaroděj (Burning Wizard)
Chrámy:  

Úkoly:

Postup:

Beregost je poměrné rozsáhlé město, kde se dá najít mnoho zajímavého. Pro začátek projděte všechny domky a vyberte z nich, co se dá, aby na vás nepřišly stráže. (Nebo uplatněte trik, kdy něco ukradnete a z domu utečete, než se stráže objeví.) Doporučuji domky procházet postupně, jinak brzy ztratíte přehled, kde jste už všude byli.

Důležitějšími budovami jsou jednotlivé hospody a kovárna. V každé hospodě na vás čeká nějaký úkol.

První a nejdůležitější hospodou je Feldepostův hostinec (3). V něm potkáte Marla (úkol VII), hostinského Feldeposta, který má pár zajímavých předmětů na prodej a v horních patrech potom Algernona, od kterého se vyplatí ukrást jeho plášť (+2 charisma, neomezené použití Zmam osobu) (úkol XII). Ve třetí kapitole se zde také nachází mág Tranzig, kterého musíte prokecnout a přeprat, aby vám odhalil umístění tábora banditů (úkol XI). Potom ho můžete klidně zabít pro nějaké zkušenosti a předměty.

Druhou nejdůležitější hospodou je Veselý kejklíř (9), kde potkáte Bjornina, trpasličího kuchaře Gurkeho a ve třetí kapitole důstojnici Vai. Bjornin vás požádá o zabití půlobrů (úkol VI), Gurke po vás bude chtít svůj ztracený plášť (úkol IX) a Vai od vás odkoupí skalpy banditů po 50 GP za kus (úkol X).

Dále se podívejme do Rudé otepi (6), kde na vás hned po vstupu zaútočí další nájemný vrah jménem Karlat. Je to trpaslík, takže něco vydrží. Zkuste ho nějak znehybnit a pak ho oddělejte zdálky. V hospodě pak najdete Perduea, kterému chybí meč (úkol I) a v horním patře pár vykradnutelných kontejnerů. Před Rudou otepí stojí Silke, která hledá žoldáky (úkol VIII).

Poslední hospodou je Planoucí čaroděj (5). Ve spodním patře je Zhurlong, poslední dobou známý jako bosý (úkol II) a v horním patře opět pár skříněk k vybrání. Před hospodou stojí Garrick a shání žoldáky pro svou paní (úkol VIII).

Poté tu máme kovárnu (8), která je zdrojem téměř nejlepšího vybavení, jaké můžete získat. Nevýhodou je, že je velmi drahé, takže si na něj budete muset chvíli počkat. Krom toho Taerom umí vyrobit brnění z krunýře ankhega nebo mu můžete krunýře jednoduše prodat. Poslední zajímavostí je meč bastard +1, který je v jedné z truhel. Abyste ho získali, musíte do kovárny v noci, když tam nikdo není.

Nyní můžete zavítat například do Kagainova obchodu (2), kde nic moc nekoupíte. Kagain se totiž zabývá ochranou karavan, nicméně poslední dobou se mu moc nedaří. Jeho poslední karavana byla přepadena severně od Beregostu a její součástí byl i syn vévody Entara Silvershielda. Kagain by se proto rád vypravil Entarova syna hledat. Když Kagaina naberete, můžete vyrabovat skříňky v obchodě (pokud Kagain není v družině, zavolá stráže).

Dalším místem je dům Firebeada Elvenhaira (4), kde potkáta koho jiného než jeho majitele. Firebead po vás bude chtít knihu (úkol III). Jeho dům můžete bez obav vykrást.

Dále je tu Miriannin dům (7), kde nebohá žena čeká na zprávy od svého muže (úkol IV).

No a nakonec Landrinin dům (10), který je zamořen pavouky (úkol V). Ve skříňce se nachází botky a láhev vína, které máte Landrin přinést spolu s tělem pavouka. Pavouci jsou čtyři a jsou jedovatí, takže se pokuste dostat co nejméně zásahů.

V Beregostu už nic dalšího nevymyslíte, proto se vydejte pryč. Směr jih je jasná volba.