Legenda:

Postup:

1 - Nemrtvá uvítací parta

 Valná většina postav v tomto podzemí je ZKZ, což je činí poněkud nepříjemnými. Hemží se to tu m.j. stíny (shadow), mátohami (wight), zombíky, mumiemi a rychlými a protivnými spektrálními strážci (spectral guard).

2 - Mumie a Stíny 

V severní části jsou mezi futry umístěny dvě pasti za sebou, za nimi pak tři rakve s poklady.

3 - Mumie a Mátohy 

Stejně je tomu i na straně protější, jenže bez nástrah.

4 - Bitva s nemrtvými

 Dále na západ se probojujete k dalším dveřím, za nimiž přebývá Kreeselack – pán této hrobky.

5 - Kresselack 

S Kresselackem si pěkně promluvte a slibte mu, že se poohlédnete po kněžce, sloužící bohyni chladu Auril, která ho prý chce zničit (chudák, je vidět, že neměl ani páru o uchovávání těl pomocí zmrazení!). Tuto dámu nenajdete nikde jinde než v doupěti sněžných mužů – a ejhle, poznáte v ní známou kuldaharskou barmanku Lysan. Je však už nenapravitelně ztracena a nezbude vám nic jiného, než s ní a jejími yettíčky-strážníčky změřit své síly. Kromě požitku z dobře vykonané práce pak přijměte díky zástupce prokletých duší a spěchejte zpátky za Kreeselackem. Jeho informace je sice jen temným (a silně neučitým) náznakem věcí příštích, ale jinak získáte přístup k jeho osobnímu sarkofágu, který skrývá leccos užitečného, takže škodní na tom nebudete. 

A teď zpátky do Kuldaharu – vyhledat Arundela, který vás vyšle do Chrám zapomenutého boha, abyste nalezli mocný drahokam Heartstone. Nuže, s chutí do toho!