Legenda:
- 1 - Wyrmův zub
- 2 - Tunel #2⇒#13
- 3 - Svatyně
- 4 - Bílí wyrmové
- 5 - Joril
- 6 - Kořist!
- 7 - Kořist!
- 8 - Otroci
- 9 - Kořist!
- 10 - Kořist!
- 11 - Tunel #11⇒#12
- 12 - Tunel #12⇒#11
- 13 - Tunel #13⇒#2
- 14 - Kontik
Postup by Divoška Jája
Eliminujte úvodní hordu ledových vlků a popojděte kousek k západu. Brzy se před vámi otevře rozcestíčko – odbočte k severu, kde už se na vás bude šklebit wyrm jménem Ledohryz (Frostbite) #4, jemuž jsou obětováni Jorilovi otroci. Pusťte se s ním i s jeho „kumpány“ do křížku a potom vyberte oltář v západním koutě. Až zvítězíte, kousek se vraťte a teprve se dejte postranním průchodíkem na sever (vidíte jej jako světlo vycházející z pukliny) #2. Zde vás čeká lítá řežba s trolly a sněžnými muži – až vše zvládnete, poohlédněte se po velikánské kostře. U ní na vás vybafne Kontik #14, vyslankyně ledové bohyně Auril, a bude vám ukládat o život. Na ni samotnou stačí otravný oblak (nehýbe se totiž z místa, blbeček), její černí rytíři jsou trošku tužší oříšek, ale tak zlé to zas není. Neopomeňte prohledat jak její napakovanou mrtvolu (má u sebe mimo jiné bombový Kontikin prsten kouzel – Kontik‘s Ring of Wizardry, který mágovi zdvojnásobuje počet kouzel na 1. a 2. úrovni), tak dvě skrýše za ní – v jedné z nich je voda, kterou potřebuje kněžka Valestis v Ruce Seldarině. Ovšem pozor na Kontikin nůž – je prokletý!
V následující jeskyni (vchod do ní je na severozápadě) #12 objevíte sídlo nebohých otroků #8. Oznamte jim, že Ledohryz je mrtev (zkušenosti) a že mají volnou cestu ven – musíte pak ještě odstranit jejich strážce – je to sice obr, ale pomalý a nemotorný, pročež vám určitě nedá moc práce. Učiňte to tak, aby si toho ostatní obři nevšimli a můžete se zcela vyhnout souboji s nimi – pokud po tom však nevýslovně toužíte, dočkáte se, žádný strach. Posléze to oznamte otrokům, budou vám vděční (další expy) a šťastně utečou.
Teď pokračujte směrem západním, na severu a západě vyberte jeden, na severozápadě hned tři vaky s obří kořistí. Nakonec vás ledové chodby dovedou až do jakéhosi trůnního sálu, odkud vládne otcovrah Joril #5. Budete-li s ním jednat dostatečně lstivě (tj. vydávat se za vyslance jeho "pána" a apelovat na jeho svědomí), vydá vám odznak své moci dobrovolně. Zmínkou o osvobození otroků si však koledujete o boj, a máte ho mít!
S Jorilovým znamením v kapse jste zdárně ukončili tuto kapitolu a již vás čeká jen část poslední.