1. úroveň - druid
Brnění víry (ochrana)
Sféra: ochrana
Dosah: 0
Trvání: 3 kola + 1 kolo/úroveň
Doba sesílání: 1
Oblast působení: sesilatel
Záchranný hod: žádný
Sesilatel získá značnou ochranu před fyzickými a magickými útoky. Toto magické brnění je pole energie, které pohltí část zranění způsobeného sesilateli. Na první úrovni je ochrana 5% a každých pět úrovní sesilatele se zlepší o dalších 5%. Na 20. úrovni tudíž brnění 'pohltí' 25% zranění způsobeného knězi.
Najdi zlo (věštění)
Úroveň: 1
Dosah: dohled sesílatele
Trvání: 1 tah
Doba sesílání: 2
Oblast působení: dohled
Záchranný hod: žádný
Toto kouzlo odhalí vyzařování zla z jakékoliv bytosti. Všechny zlé bytosti v dosahu kouzla začnou slabě rudě zářit.
Požehnání (vyvolávání/povolávání)
Úroveň: 1
Sféra: všechny
Dosah: 60 metrů
Trvání: 6 kol
Doba sesílání: 1 kolo
Oblast působení: krychle 15 m
Záchranný hod: žádný
Jakmile kněz vyřkne toto požehnání, zvýší morálku všech spřátelených bytostí a poskytne jim bonus +1 na všechny vrhy na záchranu a na útoky. Uživatel určí vzdálenost (až do 60 metrů), na jakou kouzlo použije. V okamžiku dokončení jsou ovlivněny všechny bytosti v krychli 15 metrů se středem v bodě vybraném uživatelem (takže ovlivnění tvorové, kteří oblast opustí, stále podléhají jeho účinkům; na ty, kteří do ní vstoupí až po dokončení magické formule, se již kouzlo nevztahuje).
Sukovice (proměny)
Úroveň: 1
Sféra: souboj, rostliny
Dosah: 0
Trvání: 4 kola + 1 kolo/úroveň
Doba sesílání: 2
Oblast působení: zvláštní
Záchranný hod: žádný
Toto kouzlo umožní sesilateli vytvořit magický kyj, který má bonus +1 k útoku a způsobí 2k4 zranění nepřátelům do velikosti člověka a 1k4+1 zranění větším soupeřům.
Vyleč lehká zranění (nekromancie)
Úroveň: 1
Sféra: léčení
Dosah: Dotyk
Trvání: Stále
Doba sesílání: 5
Oblast působení: dotknutá bytost
Záchranný hod: žádný
Po vyslovení magické formule položí kněz ruce na tělo uzdravovaného, čímž mu doplní 8 životů. Účinek tohoto kouzla se nevztahuje na nemrtvé a stvoření z jiných dimenzí.
Záhuba (proměny)
Úroveň: 1
Dosah: dohled sesilatele
Trvání: 1 tah
Doba sesílání: 1 kolo
Oblast působení: 1 bytost
Záchranný hod: žádný
Po tomto zaklínadle přepadne oběť pocit zmaru a zkázy. Po dobu trvání kouzla trpí postihem -2 ke všem hodům, tedy včetně THAC0 a záchranných hodů.
Zapletení (proměny)
Úroveň: 1
Sféra: rostliny
Dosah: dohled sesilatele
Trvání: 1 tah
Doba sesílání: 4
Oblast působení: poloměr 12 m
Záchranný hod: zrušení
Po vyslovení zaklínadla ze objeví tráva, plevel, křoviny a dokonce i stromy, které obtočí a ovinou téměř každou bytost v dosahu a rychle ji na vymezenou dobu zastaví. Tvor, kterému se podaří úspěšný hod na záchranu před kouzlem, se těmto účinkům vyhne. Zapletená bytost může stále útočit, avšak nemá možnost hnout se z místa. Všichni postižení mají k záchraně bonus +3.