Vytisknout
Kategorie: Akt 8: Pustiny, Baator, Ruiny Curstu a Carceri
Zobrazení: 1314

Konečně jste vstoupili do prvního patra správní budovy. Vašim cílem je třetí patro, kde stojí na balkóně Trias a dívá se na to, co způsobil v Curstu. Ale jak můžete předpokládat, tak cesta nahoru bude velmi nebezpečná, jak poznáte hned po vstupu do budovy.

Legenda: 

První patro

V prvním patře potkáte jen Sohmiena a drancovníky, kteří nebudou žadným protivníkem pro vaši zkušenou partu.

1 - Východ zpět do Carceri. 

Jakmile poprvé vkročíte do budovy, ihned budete napadeni několika Sohmieny.

2 - Drancovník

3 - Drancovníci a bedna

V pokoji najdete 5 drancovníků. Také zde najdete poličku kde naleznete nějaké amulety:

4 - Drancovníci a bedna

Pokoj obsahuje 3 drancovníky a bednu, ve které naleznete následující amulety:

5 - Sohmieni

Jsou zde dva sohmieni.

6 - Drancovníci a bedna

7 - Bedny

Jedna z poliček obsahuje:

8 - Schodiště do druhého patra

Schodiště jsou chráněny skupinou Sohmienů.

Druhé patro

Druhé patro je nebezpečnější než to první. Potkáte zde několik Gegrelethů a spoustu stráží Curstu.

9 - Schodiště do prvního patra

Jsou zde čtyři velmi nepřátelští strážní.

10 - bedna obsahuje:

11 - zamčená a zapastěná bedna obsahuje:

12 - dvě z beden můžou být vybrány (pozor na pasti):

13 - stráže a gethreleti

V hlavní místnosti najdete velkou skupinu strážných jak bojují s Gehrelety bez většího úspěchu. Pokud vstoupíte do boje a zabijete Gehrelety, stráže vás "odmění" tak, že se do vás pustí hned poté, co padne poslední Gegreleth. Z každého Gehreletha padá nějaký poklad a každý strážný má 50 měďáků a menší poklad. Můžete je taky nechat, ať si mezi sebou bojují.

14 - další tři stráže

15 - Gehreleth a bedna:

16 - schodiště nahoru do třetího patra

Chrání je jeden Gehreleth

Třetí patro

Spousta pokladů a jen jeden nepřítel k boji. To zní dobře, ne? Je zde jen jeden háček. Nepřítelem je Trias a ten není žádný zelenáč!

17 - Schodiště do druhého patra

Zde se objevíte po cestě z druhého patra

18 - klozet obsahuje Srdeční amulet

19 - Umírající strážný

Umírající strážný leží na podlaze. Jakmile k němu dojdete, tak vás varuje, že je Deva velmi silná a pak umře.

20 - Bedna

Bedna je zamčená a zapastěná. Obsahuje spoustu zajímavých zbraní více sekce zbraně.

Ujistěte se, že identifikujete zbraně okamžitě (použijte amulet nekonečného připomenutí) a pak je přerozdělte do party. 

21 - Trias

Započne s váma dialog jakmile se dostatečně přiblížíte, ale po chvíli je jasné,  že to neskončí dobře.

Trias vyvolá 3 sohmieny a nějaká nepěkná kouzla. Když jsem to hrál, použil jsem na něj Litanii kleteb od Morteho a Kletbu roje a pak si už chlapec moc nezakouzlil. ;-) Jakmile Triase dostatečně oslabíte, tak bude souhlasit s tím, že vám poví jak se dostat do pevnosti lítosti.

Vstup byl celou dobu v Márnici. Hned vedle místa, kde jste se na začátku hry probudili!!!

Klíčem k portálu je "Lítost": Jakmile příjdete k portálu, musíte si odříznout kus své kůže a vyrýt na ni lítost.

Jakmile máte svou odpověď, můžete se rozhodnout buď jej zabít nebo jej přesvědčit, aby se vrátil na horu Celestial a vyhledal odpuštění. Trias bude souhlasit a dá vám svitek Celestial Host.

Ale pokud máte v partě Vhailora, tak ten zabije Triase kvůli "Spravedlnosti" poté, co bude souhlasit s vyhledáním odpuštění.

Pokud je Trias zabit, tak získáte meč Celestialský oheň, jednu z nejlepších zbraní ve hře.

Podle vašeho rozhodnutí se také objeví různá tetování u Fella.

Jakmile pořešíte Triase stačí přijít k portálu a vrátit se zpět do Sigilu.

Pokud Trias zemře, uvidíte cinematic s tím jak Fhjull Zmijí jazyk oslavuje svou svobodu a to, že již nemusí dělat dobré skutky. Tolik k Vhailorově spravedlnosti.

Také uvidíte cinematic, kde se Curst vrací zpět do Pustin.

A vzhůru do aktu 9.