Výchozí lokace
Podlokace
-
Králičí nory - mbd5200-the-warrens
-
Jeskyně ztracených - mbd5110-cave-of-lost
-
Jeskyně wyrmů - mbd0113-cavern-of-wyrmlings
-
Ztracený Kanglym – mbd5300-lost-kanaglym
Úkoly spojené s oblastí
-
Úkoly – pokračování
-
sqbd5000-the-good-druids – Dobří druidové
-
sqbd5000-the-lost - Ztraceni
-
sqbd5000-accesing-the-warrens – Přístup do Králičích nor
-
sqbd5000-blind-albino-wyrmlings – Slepé mláďata albínových wyrmů
-
-
Úkoly – start
Zajímavosti na mapě
Bučivoj Modroprst
U tohoto snirfneblina si můžete nakupovat lektvary.
Strunk a Nereid
Pokud jej vyprovokujete k boji, získáte z něj magickou dýku (zurivost-elementu-2) a když zabijete nějakého jeho elementála, objeví se poté siréna jménem Nereid a ta po sobě zanechá kamen-ocisty.
Místo pro trhavinu Bwoosh!
sqbd5200-the-dungeon-slug – Slug v podzemí
Slug v Králičích norách vám za vysvobození poví, kde je skrýš zlobrů.
Najdete v ní:
Poté, co skrýš vyberete, měli byste se zastavit na povrchu za Slugem.
Jakmile si s ním promluvíte dostanete odměnu: