glint

Lokace: tábor Ohnivé pěsti na mapě Přechod pobřežní cesty (mBD1000)

Rasa, povolání, přesvědčení: gnóm, klerik/zloděj, neutrální dobro

Vlastnosti: 13 - 17 - 16 - 14 - 16 - 13

Poznámka: Glint s kombinací klerika/zloděje není úplný ideál, ale vzhledem k tomu, že mít v družině klerika je docela důležité, tak pokud hrajete dobré přesvědčení, tak vám nic jiného nezbývá než Glinta vzít do party, protože jiný klerik na výběr je pak Viconia, ale ta je bohuže zlá

schael corwin

Lokace: tábor Ohnivé pěsti na mapě Přechod pobřežní cesty (mBD1000)

Rasa, povolání, přesvědčení: člověk, lučištník, zákonné dobro

Vlastnosti: 18/5 - 15(+1 - luk) - 14 - 12 - 14 - 14

Poznámka: kapitán Corwinová vás doprovázela již předtím v BG city, ale nemohli jste ji přímo kontrolovat, ale jakmile ji naverbujete, stane se plnohodnotným členem vaší družiny.

viconia

Lokace: ulice před budovou Vévodského paláce (mBD0010) při odchodu výpravy na sever nebo poté tábor Ohnivé pěsti na mapě Přechod pobřežní cesty (mBD1000)

Rasa, povolání, přesvědčení: elf, klerik, neutrální zlo

Vlastnosti: 10 - 19 - 8 - 16 - 18 - 14

Poznámka: Viconia je plnohodnotný klerik, bohužel pro ty, kteří hrají dobré přesvědčení, je zlá

dynaheir

Lokace: nejvyšší podlaží hostince U Tří sudů (mBD0108). Toto místo můžete navštívit hned po odchodu z Vévodského paláce.

Rasa, povolání, přesvědčení: člověk, invokátor, zákonné dobro

Vlastnosti: 11 - 13 - 16 - 17 - 15 - 12

Poznámka: nemůžete mít v družině samostatně pouze Dynaheir. Vždy s ní musíte mít i Minsca.