Baldurova brána - severovýchod | |
---|---|
![]() |
|
![]() |
|
Oblast | |
Kód | AR0300 |
Další zastávka | -- |
Nepřátelé | |
Neobnovitelní | blikající psi - teleportují se (blink dogs), okroví slizové, zlobr, (unikátní) |
Obnovitelní | -- |
Při táboření | -- |
Při přechodu | -- |
Kam dál? | |
Sever | -- |
Východ | -- |
Jih | AR0800 - Baldurova brána - východ |
Západ | AR0200 - Baldurova brána - sever |
Obsah:
Historie:
Bude doplňeno.
Mapa oblasti
Legenda:
Všechny kanály (NE1-NE2) vedou do východní stoky (AR0226 - Baldurova brána - východní stoky).
Past na reputaci: Pokud je vaše reputace menší než 3, budete napadeni skupinou plamenné pěsti čítající 3 enforcerů (strážných), 1 zvěda a 1 bojového čaroděje. Plamenná pěst na vás okamžitě zaútočí jak v ulicích, tak v hostincích U Stydlivé mořské panny a U rozmařilého jesetera
Odměna: 1550xp, cep (3), skládaný luk (2), šípy, šípy +1, šípy zrušení magie, helma (3), malý štít, plátové brnění (3)
Vysvětlení aneb trocha angličtiny, jména postav jsou snad jasné. ;-)
Krátké info:
Důležité postavy:
NPC:
Obchody:
- Obyčejný obchod (Store)
Hostince:
- U Stydlivé mořské panny (Blushing Mermaid)
- U rozmařilého jesetera (Splurging Sturgeon)
Chrámy:
Úkoly:
Vzhledem k tomu, že jsou úkoly v Baldur's Gate tak rozvětvené, pro jejich splnění budete muset obejít vícero částí města.
Dále některé úkoly se vám otevřou, jen pokud budete mít špatnou pověst. Pokud tedy budete chtít udělat úplně všechny úkoly, budete si muset trochu pohrát s vaší reputaci, abyste splňovali dané požadavky. Snižovat reputaci si můžete skrze různé zločiny a zlepšovat naopak pomocí prospěšných úkolů nebo příspěvků v klášterech.
- Q-1: Marek a Lothander
- Q-2: Jacil
- Q-3: Assasin Larze
- Q-4: Degrodel, Quenash a pozůstatky Baldurana
- Q-5: Brielbar a Yago
- Q-6: Zkoušky Narlena Darkwalka
- Q-7: Lusselyn
- Q-8: Pan Stín
Postup:
Q-1: Marek a Lothander
Jakmile vás spatří Marek, pozdraví vás a upozorní na to, abyste nestrkali nos do záležitostí Železného trůnu. Zamiřte si to na tržiště ve střední části Baldurovy brány (AR0700 - Baldurova brána - centrum) a vyhledejteLothandera. Jakmile budete mít Lothanderovu polovinu protijedu vstupte do hostince u Stydlivé mořské panny (AR0114). Běžte po schodech do druhého patra (AR0115) a promluvte si s znovu s Markem. Ten na vás zaútočí. Zabíjte jej. V jeho ostatcích naleznete druhou polovinu protijedu, a tak bude vaše družina automaticky vyléčena.
Splnění úkolu: 10650xp, Markův lektvar protijedu, Orlí luk, dýka +2, šípy (20), lektvar volnosti, lektvar mistrovství zlodějiny, 201zl.
Q-2: Jacil
Vstupte do zamčeného Hraběcího domu (AR0307 - Counting house). Jacil vás osloví a poté přivolá blikající psy (teleportační psy). Všechny pobíjte.
Jacil: 600xp, kopí (EE - kopí +2), dlouhý luk, šípy +1, helma, šupinové brnění, lektvar léčení
Q-3: Assasin Larze
Vstupte do hostince U Stydlivé panny (AR0114). Přistoupí k vám Larze a vy jej můžete přesvědčit, aby na vás neútočil, když mu řeknete větu č. 1 a poté č. 2. Můžete jej ovšem jednoduše zabít.
Mírová varianta: 900xp
Zabití: 2000xp, řemdih, rukavice bojové zručnosti, [zrcadlení], [Melfův kyselinový šíp], zlatý prsten, ohnivý prsten, andělský prsten, 76zl.
Q-4: Degrodel, Quenash a pozůstatky Baldurana
Vstupte do hostince U Stydlivé mořské panny (AR0114). Běžte zadními dveřmi do severozápadní části hostince a tam běžte do sklepení (AR0112 - Baldurova brána - sklepení) a tam najděte Quenashe.
Q-5: Brielbar a Yago
Promluvte si s Brielbarou. Řekne vám, že Yago proklel její dceru a poprosí vás, abyste jí přinesl Yagovu knihu prokletí. Pokud máte Corana v partě a Brielbařin úkol odmítnete, tak vaši družinu opustí, jelikož je otcem daného dítěte. Zamiřte do Nízké lucerny v baldurských docích (AR1200 - Baldurova brána - jih - doky). Jakmile budete mít knihu, vraťte se za Brielbarou, která bude opět v severovýchodní části Baldurovy brány a to v hostinci U Rozmařilého jesetera (AR0103). Pokud ji knihu dáte, bude šťastná, pokud jí ale řeknete, že ji nemáte a nebudete ztrácet čas, zaútočí na vás.V tomto případě byste měli utéct, jestli nechcete citelný pokles reputace.
Splnění úkolu: 1000xp, reputace +1, 200zl.
Nesplnění a zabití Brielbary: 975xp, velká ztráta reputace, dýka, dobrodruhova róba, zlatý náhrdelník
Q-6: Zkoušky Narlena Darkwalka
Jakmile se objevíte na této mapě, hned na začátku se všemi členy party zůstaňte stát na místě. Vyberte si jednoho zloděje z party, s kterým budete chtít úkol splnit a jen jeho samotného pošlete do hostince U Rozmařilého jesetera, kde se setká s Narlenem. Promluvte si s ním a ten vás vezme před dům, kde bude i s jeho kumpány krást a bude po vás chtít, abyste dávali pozor. Po chvíli k vám přistoupí strážce Plamenné pěsti. Můžete varovat Narlena, s celou partou utéct a dostat se tak do Cechu zlodějů ve východní Baldurově bráně (AR0800 - Baldurova brána - východ) v jednom kuse.
Pokud Narlena nevarujete nebo jej dokonce "prásknete", zaútočí na vás v cechu zlodějů, hned jak se tam objevíte. Pokud při tomto úkolu zabijete strážníka, Narlen vám dá menší odměnu.
Q-7:Lusselyn
Vstupte do hostince U Rozmařilého jesetera (AR0103. Promluvte si 3x s Lusselynem. Ten se s vámi vsadí o 100zl. že nezabijete slizáka v 2. patře (AR0104). Zabijte slizáka a vraťte se za Lusselynem pro výhru. Bohužel Lusselyn má problém s penězi, ale i tak vám něco dá.
Profit: 60zl.
Q-8: Pan Stín
Za žádných okolností nemluvte s Panem Stínem!. Ukradne vám Zlaté kalhoty! Můžete jej bez postihu zabít, ovšem obyvatel ve stejném patře se stane nepřátelským.